additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured👮‍♂️ Government🏆2022

Iran preparing to host World Cup fans after agreement with Qatar

إيران توقع اتفاقية مع قطر وتستعد لاستضافة جماهير المونديال

AL JAZEERA

Tehran, Iran: Iran has reached a series of agreements with Qatar as it mobilises plans to host fans of the men’s football World Cup that will be held in its neighbouring country later this year.

The Qatari transport minister, Jassim bin Saif al-Sulaiti, was hosted by Iran’s roads minister Rostam Ghasemi during a two-day visit to the resort island of Kish, which culminated in the signing of agreements on Monday, including for operations to link the Doha Flight Information Region (FIR) with the Tehran FIR.

The two countries also agreed to increase the number of flights between them, according to state media.

Stays in Iran will likely be much cheaper for foreign visitors than those in Qatar, in part because of the battering the Iranian rial has taken due to sanctions imposed by the United States in recent years.

To encourage and facilitate more travel, Iran is also expected to waive visas required for incoming visitors from Qatar.

الجزيرة

طهران ، إيران: توصلت إيران إلى سلسلة من الاتفاقيات مع قطر ضمن تحضيراتها لخطط لاستضافة مشجعي كأس العالم لكرة القدم للرجال التي ستقام في قطر في وقت لاحق من هذا العام.

وكان وزير النقل القطري، جاسم بن سيف السليطي في ضيافة وزير الطرق الإيراني رستم قاسمي خلال زيارة استغرقت يومين لمنتجع جزيرة كيش، توجت يوم الاثنين بتوقيع اتفاقيات تشمل عمليات ربط الدوحة. منطقة معلومات الطيران (FIR) مع منطقة معلومات الطيران بطهران.

كما اتفقت الدولتان على زيادة عدد الرحلات الجوية بينهما، بحسب وسائل الإعلام الحكومية.

ومن المرجح أن تكون الإقامة في إيران أرخص بكثير للزوار الأجانب من الإقامة في قطر، ويرجع ذلك جزئيًا إلى الضرر الذي أصاب الريال الإيراني بسبب العقوبات التي فرضتها الولايات المتحدة في السنوات الأخيرة.

ولتشجيع وتسهيل المزيد من الرحلات، من المتوقع أيضًا أن تتنازل إيران عن التأشيرات المطلوبة للزوار القادمين من قطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button