additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Oil Prices Rise as US Intends to Impose Further Sanctions on Russia

أسعار النفط تسجل ارتفاعا مع عزم الولايات المتحدة وأوروبا زيادة العقوبات على روسيا

QNA

Singapore: Oil prices rose yesterday, with the United States and Europe intending to impose more sanctions on Russia due to its military escalation against Ukraine at the present time.

West Texas Intermediate crude for May delivery rose 1.9 percent to $105.23 a barrel on the New York Mercantile Exchange.

Brent crude rose 1.9 percent to $109.57.

US National Security Adviser Jake Sullivan said in a statement earlier today that Washington will impose new economic sanctions against Russia, indicating that they may include more energy-related restrictions.

Fears of tight supplies come despite the US announcing the release of huge volumes of its strategic oil reserves, in an attempt to calm prices.

Several Western countries had imposed severe economic and financial sanctions on Russia in order to pressure it to stop its military operation in Ukraine, which began on Feb. 24.

قنا

سنغافورة: سجلت أسعار النفط ارتفاعا، يوم أمس، مع عزم الولايات المتحدة وأوروبا على فرض المزيد من العقوبات على روسيا، بسبب التصعيد العسكري ضد أوكرانيا في الوقت الراهن.

وارتفع خام غرب تكساس الوسيط تسليم مايو المقبل بنسبة 1.9 في المائة إلى 105.23 دولار للبرميل في بورصة نيويورك التجارية.

كما ارتفع خام برنت تسوية يونيو المقبل بنسبة 1.9 في المائة إلى 109.57 دولار.

وقال السيد جيك سوليفان مستشار الأمن القومي الأمريكي في تصريح له في وقت سابق اليوم، إن واشنطن تعتزم الإعلان عن تدابير عقابية إضافية ضد روسيا هذا الأسبوع، موضحا أنها ربما تتضمن المزيد من القيود المرتبطة بالطاقة.

وتأتي المخاوف من شح الإمدادات رغم إعلان الولايات المتحدة الإفراج عن كميات ضخمة من احتياطياتها النفطية الاستراتيجية، في محاولة لتهدئة الأسعار.

وكانت عدة دول غربية فرضت عقوبات اقتصادية ومالية مشددة على روسيا من أجل الضغط عليها لوقف عمليتها العسكرية التي أطلقتها على أوكرانيا في 24 فبراير الماضي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button