additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

Shake Off not allowed to be sold or traded: MoPH

وزارة الصحة تحظر تداول منتج «شـيك أوف»

The Peninsula

Doha: The Ministry of Public Health announced that Shake Off Phyto Fiber drink, produced by EDMARK Company, from Malaysia, is not registered in Qatar, and is not allowed to be sold or traded in the country.

The Ministry indicated that the product advertisements, which are promoted through websites and accounts on social media, include misleading medical claims and are not scientifically confirmed.

The Ministry warned against using pharmaceutical products that are not registered in the country and that have not been examined and analyzed in the laboratories of the Ministry of Public Health to verify their safety and to ensure that they are free of substances harmful to health.

The Ministry of Public Health is communicating with the relevant authorities regarding websites and social media accounts that promote unlicensed pharmaceutical products to take the necessary legal measures.

الراية

الدوحة: أوضحتْ وزارةُ الصحَّـة العامة أنَّ منتج شـيك أوف (Shake Off) الذي تنتجه شـركة إيدمارك (EDMARK ) بلد المنشـأ ماليزيا، غير مسجل في دولة قطر، ولا يسمح ببيعه أو تداوله في الدولة. وقالت في تعميم لها على موقعها الإلكتروني: إن إعلانات المنتـج والتي يتم ترويجها عبر مواقع إلكترونية وحسابات في وسائل التواصل الاجتماعي تتضمن ادعاءات طبية مضللة، وغير مؤكدة علمية.

وحذَّرت الوزارة من استعمال المنتجات الصيدلانية غير المسجلة في الدولة والتي لم يتم فحصها وتحليلها في مختبرات وزارة الصحة العامة للتحقق من سلامتها ومأمونيَّتها، ولم يتم التأكد من خلوها من مواد مضرة بالصحة.

وأوضحت أنها تتواصل مع الجهات المختصة بشأن المواقع الإلكترونية وحسابات وسائل التواصل الاجتماعي التي تروج لمنتجات صيدلانية غير مرخصة لاتخاذ الإجراءات القانونية اللازمة.

من جهة أخرى، أكَّدت إدارة التخصصات الصحية بالوزارة أنه حرصًا منها على صحة بيانات الممارسين الصحيين في سجلاتها كونها الجهة المنظمة لعملهم في قطر، وسعيًا منها إلى جودة المعلومات المقدمة للجمهور على موقعها الإلكتروني عن طريق تخصصات الممارسين المرخصين وأماكن عملهم، فإنه يجب على جميع المديرين الطبيين لأي من المنشآت الصحية إبلاغ إدارة التخصصات الصحية في حال إغلاق المنشأة لأي سبب من الأسباب، سواء كان هذا الإغلاق مؤقتًا أو دائمًا في مدة أقصاها ثلاثة أيام عمل.

وأوضحت أنه يجب أن يكون الإبلاغ عن طريق كتابٍ موجهٍ للإدارة وموقعٍ ومختومٍ من قبل المدير الطبي، وأن يرسل على عنوان البريد الإلكتروني dhpregistration@moph.gov.qa، أو يسلم باليد في مكاتب خدمة العملاء لإدارة التخصصات الصحية في الأيام المخصصة لذلك، محذرة من يخالف ذلك بتوقيع العقوبة القانونية المتوافقة مع هذه المخالفة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button