additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Mahaseel Offers Products of Most Prominent Qatari Companies and Farms

محاصيل يقدم منتجات أبرز الشركات والمزارع القطرية

QNA

Doha: Mahaseel Festival which is held on the southern side of Katara Cultural Village will continue its daily activities until March.12, 2022. Its market will continue every Thursday, Friday and Saturday until May. 15, 2022 and it will display a large group of Qatari farms that offer a variety of fresh local products such as vegetables, meat, poultry, dairy, honey and dates.

The festival, which has reached its 6th edition, was visited by a number of Their Excellencies Ambassadors from various embassies and diplomatic missions accredited to the country, with the aim of learning about Qatari agricultural and food crops. During their tour, they praised the quality and diversity of national products, in addition to their competitive prices.

The owners of the participating farms confirmed that the festival offers fresh products at very reasonable prices, and it represents a step in support of the Qatari agricultural and food product, calling on the public to visit the festival and support the Qatari product, which depends 100% on natural fertilizers, which makes it of high quality, affirming that it provides the best products at reasonable prices for everyone.

Many visitors to the festival praised the quality of the offered types of dates that are famous for Qatar’s farms, noting that Qatari dates are distinguished by their sweet taste and different varieties.

It is noteworthy that 38 companies specialized in the food industry and agricultural production are participating in the festival, among them, 25 local farms and 7 national companies specialized in poultry, meat and dairy, and 7 nurseries, in addition to 6 pergolas for the sale of popular foods, all of which display a distinguished bouquet of its finest agricultural products of fresh vegetables, and is subject to supervision by the Ministry of Municipality to ensure that it is free of chemical fertilizers.

This makes the festival an ideal platform for displaying national products, supporting efforts to achieve food security and self-sufficiency, and strengthening the national economy.

Mahaseel market will continue every Thursday, Friday and Saturday until May. 15, 2022.

قنا

الدوحة: يواصل مهرجان /محاصيل/، الذي يقام في الجهة الجنوبية للحي الثقافي /كتارا/، فعالياته اليومية حتى 12 مارس الجاري، على أن تتواصل سوقه كل خميس وجمعة وسبت من كل أسبوع إلى غاية 15 مايو القادم، ويعرض مجموعة كبيرة من المزارع القطرية التي تقدم تشكيلة متنوعة من المنتجات المحلية الطازجة من الخضراوات واللحوم والدواجن والألبان والعسل والتمور.

ويسجل المهرجان، الذي وصل إلى نسخته السادسة، زيارة عدد من أصحاب السعادة السفراء من مختلف السفارات والبعثات الدبلوماسية المعتمدة لدى الدولة، بهدف التعرف على المحاصيل الزراعية والغذائية القطرية، حيث أشاد سعادتهم أثناء جولتهم في مختلف أرجاء المهرجان بما تتمتع به المنتجات الوطنية من جودة وتنوع، بالإضافة إلى أسعارها التنافسية. وقد أكد أصحاب المزارع المشاركة أن المهرجان يقدم المنتجات الطازجة بأسعار مناسبة جدا، وهو يمثل خطوة داعمة للمنتج القطري الزراعي والغذائي، داعين الجمهور إلى زيارة المهرجان ودعم المنتج القطري الذي يعتمد مئة بالمئة على الأسمدة الطبيعية وهو ما يجعله ذا جودة عالية، مؤكدين أنه يوفر أجود المنتجات بأسعار مناسبة للجميع.

وككل عام تشهد، الأجنحة المخصصة لبيع العسل والتمور القطرية إقبالا كبيرا من الزوار والمتسوقين من مختلف الجنسيات بسبب ما تتميز به هذه المنتجات المحلية من جودة عالية ونوعية فاخرة وأصناف جديدة طرحتها الشركات الوطنية والمزارع القطرية المشاركة.

وقد أشاد العديد من زوار المهرجان بجودة النوعيات المعروضة من التمور التي تشتهر بها مزارع قطر من أنواع /خلاص، وسكري، صفاوي، صقعي، خضري وغيرها/، مشيرين إلى أن التمور القطرية تتميز بحلاوة مذاقها وتنوع أصنافها.

يشار إلى أنّ النسخة السادسة من مهرجان /محاصيل/ والتي تسجل مشاركة 39 جهة متخصصة في الإنتاج الزراعي والغذائي، من بينها 25 مزرعة محلية و7 شركات وطنية متخصصة في الدواجن واللحوم والألبان، و7 مشاتل، إلى جانب 6 عرائش لبيع الأكلات الشعبية، تعرض باقة متميزة من أجود منتجاتها الزراعية من الخضراوات الطازجة، وتخضع لإشراف من قبل وزارة البلدية للتأكد من خلوها من الأسمدة الكيميائية، وهو ما يجعل من المهرجان منصة مثالية لعرض المنتجات الوطنية، ودعم الجهود المبذولة في تحقيق الأمن الغذائي والاكتفاء الذاتي، وتعزيز الاقتصاد الوطني.

على أن يتواصل سوق محاصيل كل خميس وجمعة وسبت من كل أسبوع حتى 15 مايو القادم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button