additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🌍 World📚Education

Students land in Doha after a narrow escape from Ukrainian war

وصول الطلاب إلى الدوحة بعد هروبهم بأعجوبة من الحرب الأوكرانية

The Peninsula

Doha: Two batches of Qatar-based Indian students from war-hit Ukraine have finally landed in Hamad International Airport and New Delhi’s Indira Gandhi International Airport early morning yesterday after a harrowing experience that lasted more than 10 days.

Braving fierce shelling, these students from Ukraine’s Kharkiv university spent nearly a week in transit which brought them to Lviv, a border city in western Ukraine, in a crowded train that took 20 hours and from there to the Hungarian capital Budapest by bus with another five hours journey.

The group of students reached Budapest early Saturday but had to wait for another two days, before boarding flights to their respective destinations. Three female students took a Pegasus Airlines flight to Doha, while other students were evacuated by an AirAsia India repatriation flight, operated via Dubai that reached Delhi at 4.30am local time.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar

الدوحة: هبطت أخيراً دفعتان من الطلاب الهنود المقيمين في قطر من أوكرانيا المنكوبة في مطار حمد الدولي ومطار أنديرا غاندي الدولي في نيودلهي في وقت مبكر من صباح أمس بعد تجربة مروعة استمرت لأكثر من 10 أيام.

وفي تحدٍ للقصف العنيف، أمضى هؤلاء الطلاب ما يقرب من أسبوع في المعبر الذي أوصلهم إلى لفيف، وهي مدينة حدودية في غرب أوكرانيا، في قطار مزدحم برحلة استغرقت 20 ساعة ومن هناك إلى العاصمة المجرية بودابست بالحافلة مع خمسة آخرين برحلة أخرى استغرقت 5 ساعات.

ووصلت مجموعة الطلاب إلى بودابست في وقت مبكر من يوم السبت، لكنهم اضطروا إلى الانتظار ليومين آخرين، قبل الصعود على متن الرحلات إلى وجهاتهم. حيث استقلت ثلاث طالبات رحلة طيران على خطوط بيغاسوس الجوية إلى الدوحة، بينما تم إجلاء الطلاب الآخرين بواسطة رحلة العودة إلى الوطن التابعة لشركة طيران أسيا إنديا، والتي كانت تعمل عبر دبي ووصلت إلى دلهي في الساعة 4.30 صباحاً بالتوقيت المحلي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button