additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health

Hazm Mebaireek General Hospital and The Cuban Hospital Return to Normal Operations

حمد الطبية تعلن عودة مستشفيي حزم مبيريك العام والكوبي للعمل حسب العمليات التشغيلية المعتادة

QNA

Doha: Hamad Medical Corporation (HMC) has announced that following their designation as COVID-19 facilities, Hazm Mebaireek General Hospital and The Cuban Hospital have both returned to normal operations and will provide their full range of healthcare services to patients.

HMC has also announced that from Sunday March,6, it will resume delivery of in-person outpatient appointments at full capacity, following a reduction in face-to-face capacity throughout the recent COVID-19 wave in order to protect patients, visitors and healthcare staff.

The return to normal service delivery comes following the significant decline in COVID-19 cases in Qatar in recent weeks after the Omicron wave of the virus. At the height of the Omicron wave, more than 700 patients with COVID-19 were admitted to HMC facilities, but the recent fall in cases has seen this number reduce substantially, with around only 50 patients currently admitted to hospitals. HMCs Communicable Disease Center and the Field Hospital located on the Hazm Mebaireek campus continue to provide advanced care for patients with COVID-19 requiring hospital admission.

Hazm Mebaireek General Hospital and The Cuban Hospital have both played important roles throughout the COVID-19 pandemic in treating patients with moderate and severe COVID-19 symptoms who require hospitalization.

The dedication and expertise of the healthcare teams at these facilities has been central to achieving HMCs commitment to provide high-quality specialist care to all COVID-19 patients, without delay, throughout the pandemic and has been an important factor in Qatar having one of the lowest COVID-19 mortality rates in the world.

قنا

الدوحة: أعلنت مؤسسة حمد الطبية عن عودة كل من مستشفى حزم مبيريك العام والمستشفى الكوبي للعمل حسب العمليات التشغيلية المعتادة بعد أن كانا مخصصين لرعاية مرضى (كوفيد-19) خلال الموجة الأخيرة لانتشار الوباء.

وسوف يقدم المستشفيان كافة خدمات الرعاية الصحية للمرضى كالمعتاد.

كما أعلنت المؤسسة عن استئناف العمل بالمواعيد الطبية بالحضور الشخصي للمرضى وبكامل الطاقة التشغيلية اعتبارا من يوم الأحد الموافق 6 مارس الجاري بعد أن كانت المؤسسة قد خفضت من الطاقة الاستيعابية للمواعيد الطبية بالحضور الشخصي خلال الموجة الأخيرة لوباء (كوفيد-19) بهدف حماية المرضى والزوار وكوادر الرعاية الصحية.

ويأتي استئناف تقديم خدمات الرعاية الصحية كالمعتاد بعد التراجع الملحوظ في أعداد الإصابات المؤكدة بعدوى (كوفيد-19) في دولة قطر على مدى الأسابيع القليلة الماضية بعد انتشار متحور “أوميكرون” من فيروس كورونا.

وقد تم خلال ذروة تفشي متحور “أوميكرون” إدخال ما يزيد على 700 من المرضى المصابين بعدوى الفيروس للمعالجة في مرافق مؤسسة حمد الطبية، إلا أن الانخفاض الذي طرأ مؤخرا على أعداد حالات الإصابة قد أدى بدوره إلى انخفاض ملحوظ في أعداد المرضى الذين يتم إدخالهم للعلاج في هذه المرافق والذين لا يتجاوز عددهم في الوقت الراهن 50 مريضا. ويواصل كل من مركز الأمراض الانتقالية والمستشفى الميداني التابع لمستشفى حزم مبيريك العام تقديم خدمات الرعاية التخصصية المتقدمة لمرضى (كوفيد-19) الذين تستدعي حالاتهم الإدخال إلى المستشفيات.

وقد أدى كل من مستشفى حزم مبيريك العام والمستشفى الكوبي دورا هاما أثناء جائحة (كوفيد-19) وذلك من خلال معالجة المرضى الذين عانوا من الأعراض المتوسطة والشديدة للمرض والذين اقتضت الضرورة إدخالهم إلى المستشفى.

وكان لخبرات الكوادر الطبية وتفانيها في العمل دورا محوريا في تحقيق أهداف مؤسسة حمد الطبية في تقديم خدمات رعاية صحية تخصصية عالية الجودة لكافة مرضى (كوفيد-19) دون تأخير، كما كان لها أكبر الأثر في إبقاء عدد معدل الوفيات الناجمة عن الإصابة بعدوى (كوفيد-19) في قطر من أقل المعدلات على الصعيد العالمي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button