additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured💉 Health🦠Coronavirus

Lusail Drive Through Testing and Vaccination Center to Close Today

الرعاية الأولية تغلق مركز الفحص والتطعيم ضد كوفيد-19 في لوسيل

QNA

Doha: The Primary Health Care Corporation has announced that the last day of operation for the Lusail Drive Through Testing and Vaccination Center will be Monday, Feb. 28 at 9pm.

The closure of the Center follows a notable reduction in recent weeks in the number of new COVID-19 cases reported in Qatar. Since opening at the beginning of January, more than 100,000 people have utilized the Centers services and benefitted from easy access to COVID-19 tests and booster vaccinations.

Dr. Mariam Abdulmalik, Managing Director at PHCC commented: “The testing and vaccination center at Lusail was set up to help meet the increased demand for COVID-19 testing and booster vaccinations in Qatar. The Center provided a safe and efficient way to test and vaccinate a large number of people, whilst reducing the risk of exposure to COVD-19 for healthcare staff and the public. This also involved rapid turnaround of test results and linkage to follow up care when required.”

“Following the recent reduction in the transmission of COVD-19 in Qatar the testing and vaccination services will no longer be provided at the Lusail Center, although our healthcare teams continue to provide access to testing and vaccination across our 28 health centers,” added Dr. Abdulmalik.

“The high rate of vaccination within Qatar has substantially reduced the burden of COVD-19 in the country and played a major role in preventing severe illness in fully vaccinated people and interrupting chains of transmission. It is therefore imperative that this positive trend continues so that we can keep ourselves and our communities protected, and I urge everyone to make sure that they take their booster shot, when they are eligible.”

In addition to the 28 PHCC health centers, COVID-19 vaccinations are available at the Qatar Vaccination Center for Business and Industry in Bu Garn. To date, more than 1.2 million people in Qatar have safely received their COVID-19 booster vaccine.

قنا

الدوحة: أعلنت مؤسسة الرعاية الصحية الأولية أن آخر يوم عمل في مركز الفحص والتطعيم من داخل المركبة في لوسيل هو اليوم /الإثنين/ الموافق 28 فبراير الجاري في تمام الساعة 9 مساء.

وذكرت المؤسسة أن إغلاق المركز يأتي بعد الانخفاض الملحوظ في عدد حالات الإصابة الجديدة بفيروس /كوفيد-19/ في قطر خلال الأسابيع القليلة الماضية.

ومنذ افتتاح المركز في بداية شهر يناير الماضي، استفاد أكثر من 100 ألف شخص من خدماته وانتفعوا من سهولة الوصول إلى خدمات فحص /كوفيد-19/ والجرعة المعززة من اللقاح.

وقالت الدكتورة مريم عبدالملك مدير عام مؤسسة الرعاية الصحية الأولية إن مركز الفحص والتطعيم في لوسيل تم إنشاؤه بهدف تلبية الطلب المتزايد على فحوصات /كوفيد-19/ والجرعة المعززة من اللقاح في قطر.

وأضافت أن المركز حرص على إجراء الفحص والتطعيم لعدد كبير من الأشخاص بطريقة آمنة وفعالة، مع تقليل مخاطر التعرض للفيروس بالنسبة لموظفي المؤسسة والجمهور. وشمل ذلك أيضاً السرعة في معرفة نتائج الفحوصات والمتابعة عند الحاجة لمزيد من الرعاية.

وأوضحت الدكتورة مريم أن ارتفاع معدل التطعيم في قطر أدى إلى خفض العبء الناتج عن فيروس /كوفيد-19/ بشكل كبير في البلاد ولعب دوراً رئيسياً في الوقاية من الإعياء الشديد لدى الأشخاص المحصنين بالكامل وإيقاف سلاسل العدوى لذلك فمن الضروري الاستمرار في هذا الاتجاه الإيجابي لنتمكن من حماية أنفسنا ومجتمعاتنا، وحثت الجميع على تلقّي الجرعة المعززة من اللقاح بمجرد تأهلهم لها.

يشار إلى أنه إلى جانب 28 مركزاً صحياً تابعاً لمؤسسة الرعاية الصحية الأولية، تتوفر لقاحات /كوفيد-19/ في مركز قطر للتطعيمات المخصص لقطاع الأعمال والصناعة في منطقة /بوقرن/.

وقد تلقّى حتى الآن أكثر من 1.2 مليون شخص في قطر الجرعة المعززة من /كوفيد-19/ بأمان.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button