additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🌍 World

16 countries you can enter without a PCR test if you are vaccinated

إليك 16 دولة تدخلها بدون فحص PCR إذا كنت مطعماً

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

16 countries around the world have begun easing Coronavirus restrictions from PCR tests before travel and quarantine in relation to travel and return policies for their citizens and visitors, provided that they are fully immunized, that is, they obtained the two doses no longer than 6-9 months ago, obtained the booster dose or recovered from Covid-19 infection.

Arab countries:

Qatar:

As of Today, Monday at 7 pm Doha time, those coming to Qatar, including citizens, residents and visitors, will be exempted from the pre-PCR examination before coming to Doha, as they will also be exempt from quarantine, provided that they are fully immunized, that is, they received two doses of the vaccine no longer than 9 months ago, obtained the booster dose or recovered from the Covid-19 infection.

Kuwait:

Kuwait abolished the PCR requirement before returning to vaccinated and unvaccinated travellers, and abolished the quarantine requirement for the vaccinated.

UAE:

The UAE required those coming to its territory to present a certified Covid-19 vaccination certificate containing a QR code, and unvaccinated people can present a certified PCR test result within 48 hours or a Covid-19 recovery certificate within one month from the date of travel.

Bahrain:

Bahrain has abolished the mandatory PCR testing certificate for those coming to its territory, while continuing to apply quarantine for those who are not vaccinated.

Jordan:

Jordan announced the cancellation of PCR testing for those coming to the kingdom’s territory starting early March, emphasizing the need to receive the two doses of the Coronavirus vaccine.

Egypt:

Egypt does not require a PCR test for those coming to its territory if they are vaccinated.

Tunisia:

Tunisia decided to “exempt those who have received vaccination over the age of 18 from conducting laboratory tests, provided that there is a certificate proving that the vaccination has been completed or that vaccination may be permissible

European countries:

PCR tests and quarantine are no longer required for vaccinated people in these countries:

Turkey – Britain – France – Switzerland – Spain – Portugal – Norway – Sweden – Argentina.

الشرق

بدأت 16 دولة على مستوى العالم في تخفيف قيود كورونا من فحص PCR قبل السفر والخضوع للحجر الصحي بالنسبة لسياسات السفر والعودة لمواطنيها وللزائرين، بشرط التحصين الكامل من فيروس كورونا، أي الحصول على جرعتين لم يمر عليهم أكثر من 6 – 9 شهور، أو الحصول على الجرعة المعززة أو التعافي من الإصابة.

الدول العربية:

قطر

اعتباراً من اليوم الاثنين الساعة 7 مساء بتوقيت الدوحة، سيعفى القادمون إلى قطر من مواطنين ومقيمين وزوار من فحص PCR المسبق قبل القدوم للدوحة، كما سيكونوا معفيين من الحجر الصحي، وذلك شرط التحصين الكامل، أي الحصول على جرعتين لم يمر عليهم أكثر من 9 شهور، أو الحصول على الجرعة المعززة أو التعافي من الإصابة.

الكويت

ألغت الكويت شرط الـPCR قبل العودة للمحصن وغير المحصن، وإلغاء الحجر عن المحصنين.

الإمارات

اشترطت الإمارات على القادمين إليها إبراز شهادة تطعيم كوفيد-19 معتمدة تحتوي على قارئ QR، ولغير المطعمين إبراز نتيجة فحص PCR معتمدة خلال 48 ساعة أو شهادة تعافي من إصابة كوفيد-19 خلال شهر واحد من موعد السفر.

البحرين

ألغت البحرين إلزامية إبراز شهادة فحص (PCR) للقادمين إليها، مع استمرار تطبيق الحجر الصحي لغير المطعمين .

الأردن

أعلنت الأردن إلغاء فحص PCR للقادمين إلى أراضي المملكة، اعتبارًا من مطلع مارس، مع التأكيد على ضرورة تلقي جرعتي اللقاح المضاد لكورونا.

مصر

لا تشترط مصر فحص PCR للقادمين إليها إذا كانوا مطعمين

تونس

قررت تونس “إعفاء القادمين إليها الذين تلقوا التطعيم وتجاوزت أعمارهم 18 عاما، من إجراء التحاليل المخبرية، بشرط وجود شهادة تثبت استكمال التلقيح أو جواز التلقيح.

دول أوروبية

لم يعد مطلوباً فحص PCR والحجر الصحي للمطعمين في دول:

تركيا – بريطانيا – فرنسا – سويسرا – إسبانيا – البرتغال – النرويج – السويد – الأرجنتين

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
6
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button