additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business📌 Featured👮‍♂️ Government

Citizens Demand a radical solution for the tampering with validity of food

مطالبات بحل جذري للتلاعب في صلاحية المواد الغذائية

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: A number of citizens warned against being negligent in combating commercial fraud in foodstuffs or any consumer items directly related to citizens’ lives. Citizens surveyed by Al-Sharq confirmed that not fighting the phenomenon of manipulating the validity of food has serious consequences.

Citizens stressed the need for the competent authorities, whether the Ministry of Municipality or other authorities, to conduct field visits that include all food stores in various industrial areas inside and outside Doha, to ensure the safety of dealing with food and consumable items.

Citizens pointed out that closing the violators’ shops is no longer an effective deterrent to violators. Meanwhile, citizens called for tightening legislation related to preserving the lives of citizens and residents.

الشرق

حذر عدد من المواطنين من التهاون في محاربة الغش التجاري في المواد الغذائية أو أي مواد استهلاكية تتصل بحياة المواطنين بشكل مباشر.. وأكد مواطنون استطلعت الشرق آراءهم أن عدم محاربة ظاهرة الغش في المواد الغذائية نتائجها خطيرة، وشدد المواطنون على ضرورة أن تقوم الجهات المختصة سواء وزارة البلدية أو الجهات الأخرى بزيارات ميدانية تشمل جميع مخازن الأغذية في المناطق الصناعية المختلفة داخل الدوحة وخارجها للتأكد من سلامة التعامل مع المواد الغذائية والاستهلاكية.

ولفت المواطنون إلى أن حالات الإغلاق التي تتم للجهات المخالفة لم تعد ناجعة لأنها لم تكن رادعة للمخالفين.. ودعا المواطنون في هذه الأثناء إلى تشديد التشريعات التي تتعلق بالحفاظ على حياة المواطنين والمقيمين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button