additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🎾 Tennis

QTF, ExxonMobil Qatar Extend Qatar Open Sponsorship Contract Until 2027

تمديد عقد شراكة بطولة قطر “إكسون موبيل” للتنس حتى 2027

QNA

Doha: The Qatar Tennis, Squash, and Badminton Federation (QTF) has extended the sponsorship agreement with ExxonMobil Qatar for the men’s open tennis championship until 2027.

QTF President Nasser bin Ghanim Al Khelaifi and President and General Manager of ExxonMobil Qatar Dominic Genetti announced the sponsorship agreement in a press conference on Friday.

Al Khelaifi explained that QTF is proud of its long-term partnership with ExxonMobil Qatar, as it will be the official sponsor of the Qatar ExxonMobil Open Tennis Championship for an additional five years.

The extension of this sponsorship reflects the company’s social responsibility in developing tennis and sports in the State of Qatar and the society in general, he added. He thanked the company for its great support for the championship and its contribution over the past years to its success. He pointed out that the championship won the award for the best tournament in the world in the 250-point category on four occasions.

After extending the sponsorship of the Qatar ExxonMobil Men’s Championship for five years from 2023 to 2027, Genetti said that the company will also sponsor the Qatar ExxonMobil national championship for juniors and age groups for five years.

He explained that the company is proud to partner with QTF to contribute to the development of the Qatar ExxonMobil Open Championship, to become a distinguished tournament with global resonance and high popularity, attracting the attention of players and fans from all over the world, and providing a platform for the rising young Qatari tennis stars.

The Qatar ExxonMobil Open Championship for men is one of the most prominent tournaments held in the Middle East within the ATP World Tour and has won the award for the best tournament of the season in the 250-point category in 2015, 2017, 2019, and 2021.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري للتنس والاسكواش والريشة الطائرة عن تمديد عقد الشراكة مع “إكسون موبيل قطر” المفتوحة للرجال للتنس لتكون مجددا راعي لقب بطولة قطر إكسون موبيل حتى 2027.

جاء ذلك خلال المؤتمر الصحفي الذي عقده السيد ناصر بن غانم الخليفي رئيس الاتحاد القطري للتنس والاسكواش والريشة الطائرة والسيد دومنيك جينيتي رئيس ومدير عام شركة إكسون موبيل قطر.

وأوضح الخليفي أن الاتحاد يفخر بشراكته طويلة الأجل مع “إكسون موبيل قطر” ، حيث ستكون الراعي الرسمي لبطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة للرجال للتنس لخمس سنوات إضافية.

وشدد على أن “تمديد هذه الرعاية يعكس المسؤولية الاجتماعية التي تتحلى بها هذه الشركة الوطنية في تطوير التنس والرياضة في دولة قطر والمجتمع عموما، ونحن نتطلع إلى تعزيز تعاوننا معها في المستقبل، موجها الشكر لها على دعمها الكبير للبطولة ومساهمتها خلال السنوات الماضية في نجاحها وحصولها على جائزة أفضل بطولة?في العالم في فئة 250 نقطة في أربع مناسبات”.

وأعرب الخليفي عن امتنان الاتحاد لجميع شركاء النجاح في هذه البطولة بما فيهم الرعاة الذين يساهمون في إخراج هذا الحدث بأفضل صورة ممكنة في كل دورة جديدة، معبرا عن أمله في أن يستمتع اللاعبون والجماهير بنسخة استثنائية من هذه البطولة في ظل تواجد كوكبة من أبرز نجوم التنس في العالم.

من جانبه، نوه دومينيك جينيتي الرئيس والمدير العام في إكسون موبيل قطر بالشراكة مع الاتحاد القطري للتنس والإسكواش والريشة الطائرة، وذلك بعد تمديد رعاية بطولة قطر إكسون موبيل للرجال لخمس سنوات أخرى من 2023 إلى 2027، وكذلك رعاية لقب بطولة قطر اكسون موبيل الوطنية للأشبال والناشئين لخمس سنوات أيضا.

وقال جينيتي إن هذه الخطوة تمثل محطة جديدة بارزة على طريق التعاون المتواصل بين الجانبين، معربا عن تطلعه بكل شغف إلى مستقبل البطولتين، وأعوام أخرى في مستقبل الشراكة المثمرة.

وأوضح أن الشركة تفخر بالشراكة مع الاتحاد القطري?للتنس، والمساهمة معه في تطوير بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة، لتصبح بطولة متميزة ذات صدى عالمي وشعبية عالية، تستقطب اهتمام اللاعبين والجماهير والمشجعين من جميع أنحاء العالم وتوفر منصة لنجوم التنس القطريين من الشباب الصاعدين.

وتعد بطولة قطر إكسون موبيل المفتوحة للتنس للرجال من أبرز البطولات التي تقام في الشرق الأوسط ضمن الجولة العالمية لرابطة اللاعبين المحترفين وقد حصلت على جائزة أفضل بطولة في الموسم في فئة الـ250 نقطة في أربع مناسبات ( 2015 و 2017 و 2019 و 2021).

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button