additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Firmino, Salah strike late to fire Liverpool to 2-0 win at Inter

فيرمينو وصلاح يمنحان ليفربول الفوز على ملعب إنتر بهدفين متأخرين

Reuters

Milan: Late goals from Roberto Firmino and Mohamed Salah earned Liverpool a 2-0 victory at Inter Milan in their Champions League last-16 first leg yesterday.

Inter had the better of the first-half chances, with Hakan Calhanoglu firing against the crossbar when afforded too much time in the penalty area.

Liverpool were struggling to create many opportunities, with coach Juergen Klopp ringing the changes in the second half, and one of those substitutes came up trumps – Firmino flicking home from a corner to break the deadlock in the 75th minute.

With their resistance broken, the errors started to creep in for Inter and Salah pounced when they failed to clear a long ball into the box to put the game to bed seven minutes from time.

Even with the away goals rule no longer in force, the victory puts the 2019 Champions League winners in a commanding position ahead of the return leg on March 8 at Anfield.

Meanwhile, Bayern Munich midfielder Kingsley Coman struck in the 90th minute to snatch a 1-1 draw at Salzburg.

The Austrian side, who were competing in the knockout stage of the competition for the first time, took the lead midway through the first half with a goal on the counterattack from Chukwubuike Adamu.

Adamu, 20, had come on in the 12th minute after starting striker Noah Okafor went off injured.

But Frenchman Coman, who struck the winning goal for Bayern in the 2020 Champions League final, ensured the six-times winners left with a draw when he appeared at the far post to meet a Thomas Mueller header and tuck the ball into the net from close range.

قنا

ميلان: حقق ليفربول الانجليزي فوزا مهما على مضيفه انتر ميلان الإيطالي بهدفين نظيفين في ذهاب الدور ثمن النهائي من دوري أبطال أوروبا بعد مباراة حافلة بالمجهود البدني والسرعة بين الفريقين.

وحمل الانتصار الانجليزي توقيع كل من فيرمينو في الدقيقة (75) ومحمد صلاح في الدقيقة (83).

وانتظر رفاق المصري محمد صلاح لـ (75) دقيقة من أجل الوصول لشباك سمير هندانوفيتش حارس انتر ميلان، بعد أن واجهوا صعوبات كبيرة في تسجيل الأهداف نتيجة الاسلوب الدفاعي المنظم لأصحاب الأرض حتى نجح البديل فيرمينو في افتتاح التسجيل بالهدف الأول من رأسية لم تفلح معها محاولات حارس الانتر ليضع فريقه في المقدمة.

وبرع ليفربول في الضغط على منافسه في الفترة التي أعقبت الهدف لينجح المصري محمد صلاح في إضافة الهدف الثاني في الدقيقة (83) مستفيدا من سرعته في استغلال الفرص ليفتح المباراة في دقائقها الأخيرة بحثا عن إضافة هدف بعد أن تحرر انتر ميلان من الجانب الدفاعي وتقدم للهجوم بحثا عن هدف يقلص الفارق لتأخذ المباراة طابعا مثيرا بين الفريقين قبل أن تحسمها صافرة الحكم معلنة فوز ليفربول بهدفين نظيفين ليسهل مهمته في لقاء الإياب بانجلترا.

ورغم خسارته للمباراة إلا أن انتر ميلان الإيطالي لعب بصورة هجومية في العديد من المناسبات واهدر لاعبوه عدة فرص كانت ستغير النتيجة وأبرزها كانت للبوسني إيدن دجيكو وزميله لوتارو مارتنيز.

وتبدو مهمة الفريق الإيطالي صعبة في التأهل لربع النهائي إذ سيواجه ليفربول على أرضه وبين مناصريه في مباراة الإياب ويحتاج للفوز عليه ثلاثة أهداف ليضمن التأهل بعد أن قطع ليفربول شوطا بعيدا في التأهل بفوزه بهدفين نظيفين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button