additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QRCS Helps Families Affected by Flooding in Sudan

الهلال الأحمر القطري يقدم مساعدات للأسر المتضررة من السيول في السودان

QNA

Doha: Under its multiple humanitarian operations in Sudan, Qatar Red Crescent Society (QRCS) is proceeding with the activities of the relief campaign for the victims of flooding there.

Recently, QRCS has completed the distribution of food and non-food items to those affected by flooding in White Nile, River Nile, and Khartoum. A total of 2,758 families benefited from these distributions, or 16,548 beneficiaries all over the three states.

The Sudanese officials in these states thanked Qatar for its permanent support to Sudan and valued QRCS’s humanitarian role there.

Having been working in Sudan since 2003, QRCS has numerous projects currently in progress, mainly supporting the voluntary return and stability in Darfur under State of Qatar’s initiative for the development and reconstruction of the region.

Other projects include rehabilitation and furnishing of hospitals and health centers, supporting COVID-19 control efforts, and many other nationwide water and sanitation, shelter, health, and food security projects.

قنا

الدوحة: أعلن الهلال الأحمر القطري أن 2758 أسرة، أي ما يصل إلى 16.548 شخصا في ولايات النيل الأبيض ونهر النيل والخرطوم بالسودان، استفادوا من المساعدات الغذائية وغير الغذائية التي وزعها عليهم جراء تضررهم من السيول والفيضانات التي اجتاحت الولايات الثلاث.

ونوه إلى أن هذه المساعدات الإنسانية تأتي ضمن أنشطة حملة /سالمة يا سودان/ التي أطلقتها دولة قطر للوقوف إلى جانب الأشقاء في السودان من ضحايا السيول والفيضانات، والتي ينفذها الهلال الأحمر القطري ضمن تدخلاته الإنسانية المتعددة في السودان، تحت مظلة الحركة الدولية للصليب الأحمر والهلال الأحمر.

وأعرب المسؤولون المعنيون في الولايات المستهدفة عن شكرهم لدولة قطر على دعمها المتواصل للسودان، وثمنوا جهود الهلال الأحمر القطري ودوره وتدخلاته الإنسانية في بلادهم.

ويعمل الهلال الأحمر القطري في السودان منذ عام 2003، وينفذ حاليا العديد من المشاريع التنموية والإغاثية، وفي مقدمتها مشاريع دعم العودة الطوعية والاستقرار والتنمية بإقليم دارفور في إطار مبادرة دولة قطر لتنمية وإعمار الإقليم، بجانب مشاريع تأهيل وتأثيث المستشفيات والمراكز الصحية، ودعم جهود مواجهة جائحة /كوفيد-19/، وغيرها من المشاريع في قطاعات المياه والإصحاح والإيواء والصحة والأمن الغذائي بمختلف أنحاء البلاد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button