additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Russia Announces Some Troops Returning to Base from Ukraine Border

روسيا تعلن عن إعادة قواتها من الحدود الأوكرانية إلى قواعدها

QNA

Moscow: Russia announced Tuesday that some troops massed near Ukraine will begin returning to their bases following the completion of exercises in Belarus.

Russian defense ministry’s spokesperson Major General Igor Konashenkov said in a statement that the units of the Southern and Western military districts that have completed their tasks have already started loading railroad and motor vehicles and today they will start moving into their military garrisons.

“As the military military training activities are over, as always, marches will be carried out in a combined way to permanent dislocation points,” he said.

Konashenkov added that the military attaches of the foreign embassies in Belarus will observe the last stage of the Russian-Belarusian military drill Allied Resolve-2022, including the combat firings at the Obuz-Lesnevsky training site on Feb. 19.

However, Konashenkov said, large-scale military training continues and almost all military districts and the Airborne forces are taking part in it.

According to the Defense Ministry, the Russian-Belarusian joint military drill Allied Resolve 2022 will last until Feb. 20. 

قنا

موسكو: أعلنت روسيا، يوم أمس، أن قواتها المشاركة في التدريبات العسكرية الجارية في بيلاروس، ستعود إلى قواعدها بعد انتهاء التدريبات.

وقال اللواء إيغور كوناشينكوف المتحدث باسم وزارة الدفاع الروسية، في بيان، إن وحدات المنطقتين العسكريتين، الجنوبية والغربية، ستعود إلى نقاط تمركزها الدائمة بعد انتهاء التدريبات المشتركة /حزم الاتحاد 2022/، التي أجريت على أراضي بيلاروس.

وأضاف:” بمجرد انتهاء أنشطة التدريب القتالي، ستقوم القوات، كما هو الحال دائما، بالمسير بطريقة مشتركة إلى نقاط التمركز الدائم. وحدات المناطق العسكرية الجنوبية والغربية التي أنجزت المهام بدأت بالفعل في التحميل على السكك الحديدية والنقل البري وستبدأ الانتقال إلى حامياتها العسكرية اليوم”، في حين ستسير أرتال لوحدات منفصلة إلى قواعدها بوسائلها الخاصة.

ولفت كوناشينكوف إلى أن قوات المنطقة العسكرية الشرقية والقوات المحمولة جوا المشاركة في تمرين /حزم الاتحاد 2022/، بالتعاون مع القوات المسلحة البيلاروسية، تتدرب على صد العدوان على “دولة الاتحاد” /روسيا، بيلاروس/.

من جهة أخرى، أشار البيان إلى أن الملحقين العسكريين لشؤون الدفاع في سفارات الدول الأجنبية في بيلاروس سيراقبون المرحلة الأخيرة من التدريبات الروسية البيلاروسية “حزم الاتحاد 2022” في ساحة تدريب أوبوز ليسنيفسكي، بعد أن تمت دعوتهم للمشاركة كمراقبين، مع ممثلي وسائل الإعلام الدولية.

وتجري التدريبات البيلاروسية – الروسية المشتركة، في الفترة من 10 إلى 20 فبراير الجاري، وكانت الولايات المتحدة الأمريكية قد اعتبرت التدريبات “عملا تصعيديا” في الأزمة الأوكرانية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button