additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle

QRH launches campaign to promote travel packages

القطرية للعطلات تطلق باقة من عروض السفر

The Peninsula

Doha: Qatar Airways Holidays (QRH) has launched a multichannel campaign to showcase tailor-made holiday options to popular destinations such as the Maldives, Rwanda, Spain, and Turkey, inspiring customers to plan their next travel adventure. Whether you are looking for a luxurious city escape, a daring safari adventure, or a serene beach destination, there is something for everyone.

QRH have created travel packages featuring sought-after destinations, exclusive experiences and everything needed for a hassle-free holiday, including attractive add-ons, accommodation at handpicked hotels in prime locations and return flights with Qatar Airways. When booking a Qatar Airways Holidays’ vacation package, customers can benefit from incredible savings and bonus Qmiles, as well as a variety of complimentary amenities and room upgrades.

Lounge luxuriously in the Maldives – the ideal choice for those looking forward to the ultimate relaxation. Prepare for a memorable vacation enjoying activities to suit every age, spa offerings and blissful treatments, topped with amazing views of powdery sand and crystal-clear waters stretching out to the horizon. 

Packages start from QR7,900 per person, including luxury hotel accommodation with breakfast, tours and activities, return flights and private airport transfers.

Marvel at gentle giants in Rwanda with QRH “Gorillas in Rwanda” tour. For those seeking a once-in-a-lifetime adventure, jaw-dropping landscapes and pure luxury, it is the ideal offer for those who want to get up close to the majestic Silverback Gorilla, as well as connect with the local people and explore one of Africa’s most sought-after destinations. With prices starting at just QR18,686 per person, holiday packages include return flight tickets, a luxurious hotel stay, airport transfers, a gorilla encounter, and a selection of other extras to immerse yourself in fun and adventure in the heart of Africa.

Experience the vibrant streets of Spain in Madrid and Barcelona, cities that are both world-renowned for their arts and culture scene, fantastic food, incredible museums and unique shopping options. QRH packages feature some of Spain’s best hotels. Whether you book a stay at the futuristic Barcelo Sants or the Majestic Hotel and Spa Barcelona, or the elegant Hotel Riu Plaza in Madrid, you will relax in a world of luxury while having everything right on your doorstep. Prices start at QR4,913 per person for three-night packages including hotel accommodation with breakfast, return flights, tours and airport transfers.

Discover iconic treasures in Turkey – from the iconic architecture in Istanbul to the spectacular scenery of Cappadocia, travellers will be captivated by the mix of history, culture and beauty of nature while touring the stunning country of Turkey. With two options to select from four or five-night stays, prices start at QR3,959 per person, including luxury hotel accommodation with breakfast, tours and activities, return flights and private airport transfers.

الشرق

الدوحة: أطلقت القطرية للعطلات حملة للترويج لعروض باقات السفر إلى العديد من الوجهات العالمية الشهيرة مثل المالديف ورواندا وإسبانيا وتركيا، لتتيح بذلك للمسافرين من دولة قطر إمكانية التخطيط لمغامراتهم المقبلة. سواء كنت تتطلّع لقضاء عطلة فاخرة بعيداً عن صخب المدينة، أو الانطلاق في مغامرة سفاري مذهلة، أو الاسترخاء في وجهة شاطئية خلّابة؛ فإنك ستتمكن من الحصول على عطلتك المثالية مع عروض القطرية للعطلات. وتم تصميم باقات السفر الجديدة من قبل فريق متخصص في القطرية للعطلات لإتاحة تجارب سفر حصرية تشمل كل ما يتطلع إليه المسافرون طوال رحلتهم ليتمكنوا من الاستمتاع بعطلة استثنائية تتسم باليُسر والسهولة، بما في ذلك إمكانية الإقامة في واحد من الفنادق التي تمّ اختيارها بعناية في أماكن مذهلة، وتذاكر السفر للذهاب والعودة مع أفضل شركة طيران في العالم، الخطوط الجوية القطرية. وعند حجز باقات السفر من خلال القطرية للعطلات؛ سيتمكن المسافرون من الاستمتاع بالخصومات المذهلة ومكافآت الكيومايلز، فضلاً عن مجموعة متنوعة من المزايا وترقية الغرف.

وستكون المالديف بمثابة الخيار الأمثل للمسافرين الذين يتطلّعون إلى الاسترخاء والاستمتاع بعطلة استثنائية وتجربة الأنشطة التي تناسب جميع الأعمار، وعروض المنتجعات الصحية والعلاجات الرائعة، فضلاً عن الاستمتاع بالمناظر الخلّابة للرمال الناعمة والمياه المتلألئة التي تمتد على مرمى البصر. وتبدأ أسعار باقات العطلات إلى المالديف من 7,900 ريال قطري للشخص الواحد، وتشمل الإقامة الفندقية الفاخرة لثلاثة أيام مع وجبة الإفطار والجولات السياحية والأنشطة المتنوعة، وتذاكر السفر للذهاب والعودة والتنقلات الخاصة من وإلى المطار.

وبالنسبة لأولئك الذين يرغبون في الانطلاق في مغامرة العمر، والاستمتاع بالمناظر الطبيعية الساحرة، والرفاهية المطلقة، فإنهم حتماً سيجدون ما يبحثون عنه مع جولة القطرية للعطلات في رواندا، حيث سيتمكنون من التواصل مع سكان البلاد المحليين، واستكشاف واحدة من أكثر الدول السياحية شهرةً في أفريقيا. وتبدأ أسعار باقات العطلات إلى رواندا من 18,686 ريالا قطريا للشخص الواحد، وتشمل الإقامة في فندق فاخر لمدة ثلاثة أو خمسة أيام، وتذاكر السفر للذهاب والعودة، والتنقلات من وإلى المطار، والاستمتاع بمشاهدة حيوانات الغوريلا عن قرب، فضلاً عن العديد من المزايا الرائعة الأخرى ليحظى المسافرون بالمتعة والمغامرة في قلب أفريقيا.

في حين ستكون باقات العطلات في إسبانيا استثنائية، حيث إن كلّاً من مدينتي مدريد وبرشلونة المفعمتين بالحياة تشتهران بتاريخ عريق من الفن والثقافة، وأطباق الأطعمة الشهية، والمتاحف المذهلة، وخيارات التسوق الاستثنائية، وتتميز باقات العطلات إليهما بأنها تشمل الإقامة في عدد من أفخم الفنادق. وسواء اخترت الإقامة في فندق بارسيلو سانتس الحديث أو فندق ومنتجع ماجيستك برشلونة، أو فندق ريو بلازا الفاخر في مدريد، فإنك ستستمتع بعالم من الرفاهية والاسترخاء. وتبدأ أسعار باقات العطلات إلى إسبانيا من 4,913 ريالا قطريا للشخص الواحد وتشمل الإقامة الفندقية لثلاث ليالٍ مع وجبة الإفطار، وتذاكر السفر للذهاب والعودة والتنقلات من وإلى المطار.

وسيحظى المسافرون عند زيارة تركيا برحلة آسرة تجمع بين التاريخ والثقافة وجمال الطبيعة الأخّاذ، ابتداءً من فن الهندسة المعمارية الفريدة في إسطنبول، وليس انتهاءً بالمناظر المذهلة في كابادوكيا الساحرة. ومع وجود خيارين للإقامة الفندقية سواء أربع أو خمس ليال، فإن أسعار الباقات تبدأ من 3,959 ريالا قطريا للشخص الواحد، وتشمل الإقامة الفندقية الفاخرة مع وجبة الإفطار والجولات السياحية والأنشطة، وتذاكر السفر للذهاب والعودة والتنقلات الخاصة من وإلى المطار.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button