additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Workers receive 500 winter bags from Qatar Charity

500 حقيبة شتوية لعمال الحدائق والنظافة

Gulf Times

Doha: Qatar Charity (QC), as part of its ‘Warmth and Peace’ drive, continues distributing winter essentials to workers, in co-operation with the Ministry of Municipality and the Public Works Authority (Ashghal), benefiting 500 workers from Al Rayyan and Al Wakrah municipalities and Al-Wakeel Group. Another 200 workers are also expected to receive the winter essentials from QC soon.

“We aim, through this project, to bring joy to the workers by meeting their winter needs,” said QC’s Programs and Community Development department director Fatima Jumah AlMohannadi, adding that the project comes in appreciation of the works they carry out outdoors in very cold weather. “We are also keen to get the community members involved in such important initiatives,” she said.

Hamad al-Janahi, a member of the ‘Ashghal Ambassadors’ initiative, expressed his happiness with participating in the ‘Warmth and Peace’ campaign to distribute the winter essentials to workers of Al-Wakeel Group, and appreciated QC’s support to meet their needs and protect them from the extreme cold. He also praised the efforts made by QC within and outside Qatar in providing aid and implementing various initiatives for the benefit of those with low-income.

Mohamed Tahir Yusufi, HR manager at Al Wakeel Group, thanked QC for supporting the workers and providing them with winter supplies. He noted that the workers needed such support, especially in these cold days, praising the efforts of QC for the benefit of low-income people, especially the workers. He looked forward to QC’s continued support for them in the future.

Rashid Mubarak al-Mansouri, director of Services Affairs at Al Rayyan Municipality, thanked QC for the kind gesture and its efforts to provide warmth for workers in such cold weather.

QC had earlier distributed winter essentials to 500 workers from the Daayen and Al Shamal municipalities and companies.

The winter essentials distributed by QC to the workers included warm clothes, jackets, and blankets.

الراية

الدوحة: في إطارِ استمرارِ جهودِها في تنفيذِ حملة «دفء وسلام»، تواصلُ قطر الخيرية توزيعَ الحقائب الشتوية على العمال، بالتعاون مع كل من وزارة البلدية، وهيئة الأشغال العامة، حيث بلغَ عدد المستفيدين 500 عامل من عمال الحدائق والنظافة ببلديتَي الريان والوكرة، وعمال مجموعة الوكيل. كما يُتوقع توزيع 200 حقيبة أخرى خلال الفترة القادمة.

وقالت فاطمة المهندي مديرة إدارة البرامج وتنمية المجتمع بقطر الخيرية: إنَّنا نهدف من خلال هذا المشروع إلى إسعاد العمال وتوفير ما يحتاجونه لمُواجهة برد الشتاء، تقديرًا لجهودهم وأعمالهم التي تحتم عليهم طبيعتها التواجد في أجواء مُناخية شديدة البرودة، فضلًا عن حرصنا على مشاركة أفراد المجتمع في مثل هذه المبادرات المهمة. وخلال توزيع الحقائب الشتوية على عمال مجموعة الوكيل، والذي تم بالتعاون مع هيئة الأشغال العامة، أعرب حمد الجناحي، أحد أعضاء مبادرة سفراء «أشغال» عن سعادته بالمشاركة في حملة «دفء وسلام» لتوزيع الحقائب الشتوية على العمال، كونها مبادرة إنسانية طيبة، معبرًا عن التقدير والدعم لفئة العمال والمساهمة في تلبية احتياجاتهم وحمايتهم من برد الشتاء، كما أشاد بالجهود التي تبذلها قطر الخيرية داخل قطر وخارجها كونها دائمًا سباقة لتقديم المساعدات وتنفيذ المبادرات المتنوِّعة لرعاية الفئات ذات الدخل المحدود. ومن جهته، تقدم محمد طاهر يوسفي، مدير الموارد البشرية بمجموعة الوكيل، بالشكر إلى قطر الخيرية على دعمها لعمال المجموعة وتوفير المستلزمات الشتوية لهم، كما نوه بأن العمال كانوا بحاجة إلى مثل هذا الدعم، خاصة في هذه الأيام الباردة، مشيدا بالجهود التي تبذلها قطر الخيرية لصالح الفئات محدودة الدخل، خصوصا فئة العمال، كما تطلع إلى استمرار دعم قطر الخيرية لهم وتنظيم الفعاليات المختلفة لهم في المستقبل.

وخلال توزيع الحقائب الشتوية على عمال بلدية الريان، شكر راشد مبارك المنصوري، مدير إدارة شؤون الخدمات ببلدية الريان، قطر الخيرية على هذه البادرة الطيبة وجهودها في توفير الدفء للعمال في مثل هذه الأجواء الباردة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button