additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Qatar Grand Prix tickets go on sale

طرح تذاكر جائزة قطر الكبرى أولى جولات بطولة العالم للموتو جي بي

QNA

Doha: Lusail Circuit Sports Club (LCSC) announced the release of tickets for the Qatar Grand Prix, the opening round of the MotoGP World Championship 2022 season, which will be held over three days from the fourth to the sixth of March 2022, noting that fans who have received full doses of the coronavirus (Covid-19) vaccine will be able to reserve their seats for race days through the club’s website.

This years MotoGP Championship season open which be hosted by LCSC will undoubtedly be one of the most spectacular events on the MotoGP calendar, as fans will experience the raw and thrilling action at night, under the dazzling floodlights of Lusail International Circuit, which sits around 30km outside of the capital city of Qatar, Doha.

Qatar hosted the first event at the venue during the October 2004 Grand Prix of Qatar won by Sete Gibernau, and in 2008, the country celebrated the first floodlit Grand Prix in the history of the MotoGP World Championship.

Having hosted 2 race rounds back-to-back in 2021, this years season open will mark the 20th race held at the Lusail International Circuit.

Qatar is one of the most highly vaccinated countries in the world, and it has successfully held several sports events in the past 3 years in a very controlled environment, so fans worried for their safety can rest assured that there is nothing to worry about, they will be able to fully focus on the action.

The club promises to organize a busy program for the inaugural round of the only global championship to be held at night, which coincides with its celebrations of the twentieth anniversary of Doha hosting this round for the first time in 2004.

Commenting on the event, QMMF (Qatar Motor and Motorcycle Federation) and LCSC President Abulrahman Al Mannai stated: “We work tirelessly with competent government authorities to ensure that each time the Lusail Circuit Sports Club hosts an event of this magnitude, it exceeds the bars that were previously set in terms of safety, security and overall sustainability. The Club also constantly improves and optimizes every aspect of circuit zone allocation and activity scheduling to leave both fans and race participants equally satisfied with the overall experience. Its rather simple, the world places its trust in us, and we repay it by organizing breathtakingly fun and exciting events.”

It is worth noting that Qatar is one of the countries that ranks first in the world in terms of the percentage of the population who have received full doses of the anti-Coronavirus (Covid-19) vaccine, as it has succeeded in organizing several sporting events during the past three years with the implementation of strict precautionary measures to preserve the safety and health of fans and provide a safe and healthy environment for them to enjoy the atmosphere of enthusiasm and excitement

The event will also align with Qatar National Vision 2030s sustainability agenda, meaning that each phase will be optimized to be held in the most feasibly sustainable and environmentally-friendly way possible. 

قنا

الدوحة: أعلن نادي حلبة لوسيل الرياضي طرح تذاكر جائزة قطر الكبرى الجولة الافتتاحية من بطولة العالم للدراجات النارية /موتو جي بي/ للموسم 2022، التي ستقام على مدار ثلاثة أيام خلال الفترة من الرابع وحتى السادس من مارس المقبل، مشيرا إلى أنه سيكون بمقدور الجماهير الذين تلقوا الجرعات الكاملة من اللقاح المضاد لفيروس كورونا (كوفيد-19)، حجز مقاعدهم لأيام السباق عبر موقع النادي.

وستشكل الجولة الافتتاحية واحدة من أكثر الفعاليات إثارة في جدول سباقات الجائزة الكبرى للموتو جي بي، حيث سيختبر المشجعون وعشاق السباقات الرياضية حدثا مليئا بالتشويق والتحدي سيقام مساء تحت الأضواء الكاشفة في حلبة لوسيل الدولية التي تقع على بعد 30 كم خارج العاصمة الدوحة.

ويعد النادي بتنظيم برنامج حافل للجولة الافتتاحية من البطولة العالمية الوحيدة التي تقام ليلا، والتي تتواكب مع احتفالاته بالذكرى العشرين لاستضافة الدوحة لهذه الجولة للمرة الأولى عام 2004، والتي فاز بها الإسباني سيت جيبيرناو.

من جانبه، أكد السيد عبدالرحمن المناعي، رئيس الاتحاد القطري للسيارات والدراجات النارية، ورئيس نادي حلبة لوسيل الرياضي، أن جائزة قطر الكبرى تعد أهم جولات بطولة العالم، ليس فقط لكونها تمثل افتتاحية البطولة ولكن باعتبارها الجولة الوحيدة التي تقام تحت الأضواء الكاشفة مما يجعلها متفردة عن بقية جولات البطولة.

وقال المناعي، في تصريح صحفي، إن جائزة قطر عملت خلال السنوات الماضية على ترسيخ مكانتها كواحدة من أبرز الفعاليات الرياضية السنوية الرئيسية في قطر ودول مجلس التعاون الخليجي والعالم، لتجذب آلاف المتفرجين المتطلعين لمتابعة هذه البطولة والتمتع بالمرافق الرياضية المميزة في قطر.

وأضاف أن النادي متحمس جدا لانطلاقة جولة هذا العام التي ستشهد احتفالية مرور 20 عاما على استضافة قطر للبطولة للمرة الأولى في الدوحة، لافتا إلى أن الجميع سيحتفل كمنظمين ومشاركين ومسؤولين وجماهير معا لإحياء هذه الذكرى من خلال إقامة العديد من الفاعليات والأنشطة التي تتناسب مع هذا الحدث العالمي.

وأوضح أن الاتحاد يعمل دون كلل مع السلطات الحكومية المختصة لضمان جاهزية حلبة لوسيل الدولية لاستضافة حدث دولي بهذا الحجم، كما يحرص على اتخاذ الإجراءات والتدابير الاحترازية للحفاظ على سلامة الحضور وتعزيز الأمن وتحقيق الاستدامة الشاملة، لافتا إلى أن نادي لوسيل حرص على فحص كل جزء في الحلبة لضمان سلامة الدراجين والفرق أثناء مشاركتهم في السباقات، بالإضافة إلى وضع برنامج ترفيهي موسع يتيح للحضور الاستمتاع بسلسلة من الأنشطة ووسائل التسلية والترفيه أثناء تواجدهم داخل منطقة المشجعين.

الجدير بالذكر أن دولة قطر استضافت على حلبة لوسيل أول فعالية لها في جائزة قطر الكبرى لسباق الموتو جي بي في أكتوبر 2004، واحتفلت في عام 2008 بأول سباق للجائزة الكبرى تحت الأضواء الكاشفة في تاريخ البطولة العالمية.

وتستضيف قطر على حلبة لوسيل هذا العام الجولة الأولى الافتتاحية من بطولة العالم في سباق الموتو جي بي، كما أن هذه الجولة هي السباق العشرون الذي تتم استضافته على أرض الحلبة بعد استضافة سباقين من بطولة الموسم الماضي.

تجدر الإشارة إلى أن قطر من الدول التي تحتل المراتب الأولى على مستوى العالم من حيث النسبة المئوية للسكان الذين تلقوا الجرعات الكاملة من اللقاح المضاد لفيروس كورونا (كوفيد-19)، حيث نجحت في تنظيم عدة فعاليات رياضية خلال السنوات الثلاث الماضية مع توخي تطبيق التدابير الاحترازية المشددة للحفاظ على سلامة وصحة المشجعين وتوفير بيئة سليمة وصحية لهم للاستمتاع بأجواء الحماس والإثارة.

وتعتبر المعايير المتبعة في استضافة هذا الحدث متماشية مع أهداف الاستدامة التي تسعى رؤية قطر الوطنية 2030 إلى تحقيقها، وهذا يعني أنه قد تمت مراعاة معايير الاستدامة وحماية البيئة خلال كافة مراحل تنظيم الحدث.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button