additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🎬Movies

Drive-in cinema this week is themed ‘Musical series’

سينما السيارات تعرض “سلسلة الأفلام الموسيقية” لهذا الأسبوع

The Peninsula

Doha: This week’s Drive-in Cinema at Lusail is themed Musical series where the movies The Wizard of Oz, High School Musical, and Mary Poppins will be shown from February 10 to 12 respectively.

It is organised by the Doha Film Institute (DFI) in partnership with Qatar Tourism. In a message posted on Instagram, DFI said that the Drive-in cinema lined-up for the week “hits all the right notes this weekend with three tune-filled musicals for the whole family.”

Tickets are available at DFI website priced for QR150 and all will be shown at 7PM.

The Wizard of Oz (1939) is a perennial fantasy musical from MGM’s golden years of cinema. During a fierce tornado, Dorothy is whisked to a land of pure imagination. Her journey in Oz will take her through emerald forests, yellow brick roads, and creepy castles, all with the help of some unusual but earnest song-happy friends. As resonant today as it was then, this masterpiece is a must-see film for young and old. It will be screened on February 10.

Meanwhile, on February 11, High School Musical movie released in 2006 will be screened. This is the first installment in the High School Musical franchise and is written by Peter Barsocchini and directed by Kenny Ortega.

And Mary Poppins released in 1964 will be shown on February 12. This American musical fantasy film combines live-action and animation, and stars Julie Andrews. The movie is based on the Mary Poppins book series written by P. L. Travers.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar 

الدوحة: ستكون سينما السيارات في لوسيل هذا الأسبوع عبارة عن سلسلة من الأفلام الموسيقية والتي تتضمن “ذا ويزارد أوف أوز” و “هاي سكول ميوزيكال” و “ماري بوبينز” في الفترة من 10 إلى 12 فبراير على التوالي.

سيقوم بتنظيم الحدث معهد الدوحة للأفلام بالشراكة مع قطر للسياحة. وفي رسالة نُشرت على إنستغرام، قال معهد الدوحة للأفلام عن مجموعة أفلام سينما السيارات التي يتم تحضيرها لهذا الأسبوع “أن نهاية هذا الأسبوع ستكون العطلة المثالية بثلاث عروض موسيقية مليئة بالألحان والأفلام المناسبة لجميع أفراد الأسرة”.

وستتوفر التذاكر على موقع معهد الدوحة للأفلام الإلكتروني بسعر 150 ريال قطري وسيبدأ توزيعها جميعاً في الساعة 7 مساءً.

“ذا ويزارد أوف أوز” (1939) فيلم موسيقي خيالي خالد من سنوات السينما الذهبية لشركة الانتاج “أم جي أم”.

حيث تدور قصة الفيلم حول انتقال دوروثي، خلال إعصار عنيف، إلى أرض الخيال الخالص. حيث ستأخذها رحلتها في أوز عبر غابات الزمرد وطرق الطوب الأصفر والقلاع المخيفة، وكل ذلك سيكون بمساعدة بعض الأصدقاء غير العاديين ولكن صادقين وسيستمتع الجميع بإنشاد الاغاني. وعلى الرغم من قدم القصة فإن صداها مازال واضحاً كما كان في ذلك الوقت، وإن هذه التحفة الفنية هي فيلم لا بد من مشاهدته للصغار والكبار على حد سواء، وسيتم عرضه في 10 فبراير.

وفي الوقت نفسه، في 11 فبراير، سيتم عرض فيلم “هاي سكول ميوزيكال” الذي صدر في عام 2006. وهو الجزء الاول في سلسلة “هاي سكول ميوزيكال” من تأليف بيتر بارسوكيني وإخراج كيني أورتيجا.

وسيعرض فيلم “ماري بوبينز” الذي صدر عام 1964 في 12 فبراير. حيث يجمع هذا الفيلم الخيالي الموسيقي الأمريكي بين التصوير الحي للممثلين والرسوم المتحركة، بطولة النجمة جولي أندروز. والفيلم مأخوذ عن سلسلة كتب “ماري بوبينز” التي كتبها بي. إل. ترافرز.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button