additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

5 things to do in Qatar this season

5 نشاطات ممتعة عليك القيام بها في قطر هذا الموسم

The Peninsula

Get off your couch and get out to the exciting streets of Qatar to experience Qatar’s immaculate winter season before it ends and enjoy all the joyous activities and events it brings. With the display of a Gold EHTERAZ, you can access and enjoy this season’s variety of activities and events. Five of our top picks…

1. Camping in the desert
If you are looking for a memorable, serene getaway, to escape the blinding lights and noises of the city, then you must try desert camping. Qatar’s deserts allow you to see and enjoy an unknown sensational side of the country. The combination of the sight of the dazzling clear skies of Qatar, delicately enhanced by the shining stars, with the cool winter breeze is the perfect soul food you need. Camping season usually starts from mid-October until late February. The country offers you the choice of two types of camping; private camping for those who wish for a prepared trip, and individual camping for camping enthusiasts.

Individuals who wish to independently camp can camp in one of the many public campsites and must bring camping gear which can be found in hypermarkets or specialized stores.

Some Public campsites:

– Al Shamal

– Dukhan

– Sealine

– AL Khor

– Zubara

– Zekreet

– Al Waab

– Fuwairit

5 things to do in Qatar this season

2. Enjoy a cup of warm Hot Chocolate from the heart of Msheireb
If you are looking for a new place to catch a warm beverage during this cold season, head out and explore Msheireb Downtown. The modern streets inspired by Qatar’s heritage, are one of a kind, upgrading your weekend and cafe experience. With the town’s wide variety of cafes and restaurants, you may now choose your favorite destination and enjoy the beautiful season over a cup of hot chocolate with friends and family.

5 things to do in Qatar this season

3. Take a stroll at Bidda Park
If you love the outdoors and nature bring a jacket and catch this season’s beautiful breeze at Bidda Park. From taking a simple stroll around the beautiful scenery to renting and riding bicycles with friends or even playing a friendly basketball game in the rentable courts, the 464 acres park, provides access to range of activities that cannot be missed during this season.

For booking and info: https://albiddapark.com/things-to-do/#/#Page-53

5 things to do in Qatar this season

4. Visit a Qatar Museums exhibition
If you feel inspired or have an eye for art, you must visit one of the many current exhibitions hosted by Qatar Museums, celebrating renounced arts. The exhibitions include:

– JEFF KOONS ‘LOST IN AMERICA’: Located in Gallery Al Riwaq, Museum of Islamic Art (MIA) , the exhibition explores showcases the astonishing work of the conteporary artists Jeff Koon. Ticket prices vary from QR 0-75

– VIRGIL ABLOH “FIGURES OF SPEECH”: Located in The Fire Station Gallery, the exhibition explores and provides an upclocse look at Abloh’s starling work and art. Ticket prices vary from QR 0-50

– CHRISTIAN DIOR DESIGNER OF DREAMS: Located in M7 in Msheireb Downtown, the exhibition features several unseen and exclusive Dior peices. Ticket prices vary from QR 0-100

– KADER ATTIA ‘ON SILENCE’: Located in The Mathaf: Located in Arab Museum of Modern Art, the solo exhibition features the work of the Moroccan artist Abdellah Karroum. Ticket prices vary from QR 0-25

Cost: 0- 100QR

Time: Ongoing until March 31st Sat to Thur: 9 am-7 pm.

Friday: 1:30 pm to 7 pm

For tickets and info: https://qm.org.qa/en/calendar/

5 things to do in Qatar this season

5. Shopping
If you love a good bargain, grab your shopping lists and head to the nearest mall to catch this season’s latest sales. If nothing, mall hopping and window shopping will help you burn some calories and get updated on the latest fashion trends. Plus, maybe you can catch your favourite movie too.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar

لا تبقَ في المنزل وانطلق إلى شوارع قطر المثيرة لتجربة فصل الشتاء الرائع في قطر قبل أن ينتهي واستمتع بجميع الأنشطة والفعاليات المبهجة التي يجلبها. مع وجود اطار احتراز الذهبي، يمكنك الوصول والاستمتاع بمجموعة متنوعة من الأنشطة والفعاليات لهذا الموسم.إليك خمسة من أفضل اختياراتنا:

1. التخييم في الصحراء
إذا كنت تبحث عن ملاذ هادئ لا يُنسى، وتفضل الهروب من الأضواء الساطعة وضوضاء المدينة، فعليك تجربة التخييم في الصحراء. حيث تسمح لك صحاري قطر برؤية جانب مثير غير معروف من البلاد والاستمتاع به.

ولتختبر مزيج من المشاهد الجميلة في سماء قطر الصافية المبهرة، التي تعززها بدقة النجوم الساطعة، مع نسيم الشتاء البارد الذي هو غذاء الروح المثالي الذي تحتاجه. ويبدأ موسم التخييم عادةً من منتصف أكتوبر حتى أواخر فبراير. وتقدم لك الدولة نوعين من التخييم؛ تخييم خاص لمن يرغبون في رحلة معدة مسبقاً، وتخييم فردي لهواة التخييم. حيث يمكن للأفراد الذين يرغبون في التخييم بشكل مستقل أن يخيموا في أحد المخيمات العامة العديدة ويجب عليهم إحضار معدات التخييم التي يمكن العثور عليها في محلات السوبر ماركت أو المتاجر المتخصصة.

بعض المخيمات العامة:

– الشمال

– دخان

– سيلين

– الخور

– الزبارة

– زكريت

– الوعب

– فويرط

5 things to do in Qatar this season

2. استمتع بكوب من الشوكولاتة الساخنة الدافئة في مشيرب قلب الدوحة
إذا كنت تبحث عن مكان جديد لتناول مشروب دافئ خلال موسم البرد هذا، انطلق واستكشف مشيرب قلب الدوحة. فشوارعها الحديثة المستوحاة من تراث قطر، فريدة من نوعها، ترتقي وتحسّن تجربة المقهى في عطلة نهاية الأسبوع. مع مجموعة متنوعة من المقاهي والمطاعم في المدينة، يمكنك الآن اختيار وجهتك المفضلة والاستمتاع بالموسم الجميل مع فنجان من الشوكولاتة الساخنة مع الأصدقاء والعائلة.

5 things to do in Qatar this season

3. قم بنزهة في حديقة البدع
إذا كنت من هواة الهواء الطلق والطبيعة، ألبس معطفاً واستمتع بنسيم هذا الموسم الجميل في حديقة البدع بعدة تجارب، من القيام بنزهة بسيطة للتمتع بالمناظر الطبيعية الجميلة إلى استئجار الدراجات وركوبها مع الأصدقاء أو حتى لعب مباراة كرة سلة ودية في الملاعب المستأجرة، حيث توفر الحديقة ذات الـ 464 فداناً الوصول إلى مجموعة من الأنشطة التي لا يمكن تفويتها خلال هذا الموسم.

للحجز والمعلومات: https://albiddapark.com/things-to-do/#/#Page-53

5 things to do in Qatar this season

4. زيارة معرض متاحف قطر
إذا كنت تشعر بالإلهام أو كنت مهتماً بالفن، فيجب عليك زيارة أحد المعارض العديدة الحالية التي تستضيفها متاحف قطر، للاحتفال بالفنون المنسية. وتشمل المعارض ما يلي:

– جيف كونز “تائه في أمريكا”: يقع المعرض في غاليري الرواق، متحف الفن الإسلامي، ويعرض الأعمال المذهلة للفنان المعاصر جيف كون. وتتراوح أسعار التذاكر من 0-75 ريال قطري.

– فيرجيل أبلوه “إبداع بلا حدود”: يقع المعرض في غاليري مطافي قطر، ويستكشف المعرض مقدماً نظرة فاحصة على أعمال وفن أبلوه. وتتراوح أسعار التذاكر من 0-50 ريال قطري.

– مصمم الأحلام كريستيان ديور: يقع المعرض في M7 في مشيرب قلب الدوحة، ويضم العديد من قطع ديور الجديدة الغير معروضة والحصرية. وتتراوح أسعار التذاكر من 0-100 ريال قطري.

– قادر عطية “على الصمت”: يُعرض في المتحف في المتحف العربي للفن الحديث، ويعرض المعرض الفردي أعمال الفنانين المغربي عبد الله كروم. تتراوح أسعار التذاكر من 0-25 ريال قطري

التكلفة: 0-100 ريال قطري

الوقت: مستمر حتى 31 مارس من السبت إلى الخميس: 9 صباحاً – 7 مساءً.

الجمعة: من الساعة 1:30 ظهراً حتى 7 مساءً

للتذاكر والمعلومات: https://qm.org.qa/ar/calendar/

5 things to do in Qatar this season

5. التسوق
إذا كنت من هواة الصفقات الجيدة، فاحصل على قوائم التسوق الخاصة بك وتوجه إلى أقرب مركز تجاري للحصول على أحدث تخفيضات هذا الموسم. وإن لم تجد شيئاً، فإن التنقل بين مراكز التسوق والنظر عبر نوافذ المحلات سيساعدك على حرق بعض السعرات الحرارية والتعرف على أحدث صيحات الموضة. بالإضافة إلى ذلك، ربما يمكنك مشاهدة فيلمك المفضل أيضاً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button