additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar Charity Provides Winter Aid to Rohingya Refugees in Bangladesh

قطر الخيرية تقدم مساعدات شتوية للاجئين الروهينغا ببنغلاديش

QNA

Doha: As part of its “Warmth and Peace” campaign to confront the dangers of winter, Qatar Charity continues to provide the necessary winter aid to displaced people and refugees around the world.

In Bangladesh, Qatar Charity distributed emergency relief materials to Rohingya refugees affected by a massive fire that broke out in their camps a while ago, as it distributed winter clothes for the benefit of more than 1,000 affected refugees.

Qatar Charity’s relief teams delivered aid to the homes of the affected families, in the presence of camp officials.

The “Warmth and Peace” campaign launched by Qatar Charity aims to support the people of Qatar to reach more than 1.4 million displaced people, refugees, and poor families in 18 Asian, African and European countries, at a total cost of about QR 90 million.

قنا

الدوحة: وزعت قطر الخيرية مواد إغاثية طارئة على اللاجئين الروهينغا بنغلاديش المتضررين من حريق هائل وقع في مخيماتهم مؤخرا، وشملت ملابس شتوية لصالح أكثر من 1000 لاجئ متضرر.

وقامت فرق الإغاثة التابعة لقطر الخيرية بإيصال المساعدات إلى العائلات المتضررة، وذلك في إطار حملتها /دفء وسلام/ لمواجهة مخاطر الشتاء.

وتأتي هذه المساعدات كدعم للمتضررين من الحريق الذي شب بأحد مخيمات الروهينغا في كوكس بازار في التاسع من يناير الماضي وقد أدى إلى أضرار كبيرة في المخيم.

يذكر أن حملة /دفء وسلام/ التي أطلقتها قطر الخيرية، تستهدف بدعم أهل قطر الوصول إلى أكثر من 1.4 مليون شخص من النازحين واللاجئين والأسر الفقيرة في 18 دولة آسيوية وإفريقية وأوربية، وبتكلفة إجمالية تقدر بحوالي 90 مليون ريال.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button