additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus📚Education

No excuses. Keep schools open. Children can’t wait: UNICEF

اليونيسف: لا أعذار. لا بد من إبقاء المدارس مفتوحة، فالأطفال لا يستطيعون الانتظار

NEW YORK: “As the Omicron variant of COVID-19 continues its spread all over the world, we urge governments to do everything in their power to keep it from further disrupting children’s education.

“To avert a learning catastrophe and put children back on the learning track, UNICEF recommends the following:

“Keep schools open. An estimated 616 million children are currently affected by full or partial school closures. We know that mitigation measures help keep schools open. We also know that investments in digital connectivity can help us make sure that no child is left behind. We need bold action to enable every child to return to school. This includes providing comprehensive support with a particular focus on marginalized children in each community, such as catch-up classes, mental health and nutrition support, protection and other key services.

“Vaccinate teachers and school staff immediately. Teachers and school personnel should be fully supported and prioritized to receive COVID-19 vaccines, once frontline health personnel and high-risk populations are vaccinated.

“UNICEF supports the vaccination of children once vaccines are available to them and once priority groups are fully protected. Do not make vaccination a pre-requisite for in-person schooling. Making access to in-person schooling contingent on COVID-19 vaccination risks denying children access to education and increasing inequalities. Consistent with WHO recommendations, UNICEF recommends keeping schools open and ensuring that countries’ COVID-19 control strategies facilitate children’s participation in education and other aspects of social life, even without vaccinating children and adolescents.

“In crisis conditions there are always difficult decisions that force difficult trade-offs, and we recognize the unprecedented challenges that the COVID-19 pandemic is creating for school systems worldwide. But the stakes are too high. We must collectively do everything we can to keep children in school.”

نيويورك: “مع استمرار انتشار متحور أوميكرون عبر جميع أنحاء العالم، نحثّ الحكومات على بذل كل ما في وسعها لمنع أن يزيد ذلك في تعطيل تعليم الأطفال.

“لتجنب وقوع كارثة تعليمية ولإعادة الأطفال إلى مسار التعليم، توصي اليونيسف بما يلي:

“إبقاء المدارس مفتوحة. إذ يتأثر حالياً نحو 616 مليون طفل بإغلاقات المدارس الكلية أو الجزئية. ونعلم أن تدابير التخفيف تساعد على إبقاء المدارس مفتوحة. كما نعلم أن الاستثمارات في الاتصال الرقمي من شأنها أن تساعدنا على ضمان ألا يتخلف أي طفل عن الركب. نحن بحاجة إلى العمل الجريء لتمكين كل الأطفال من العودة إلى مدارسهم. ويشمل ذلك تقديم الدعم الشامل مع التركيز بشكل خاص على الأطفال المهمشين في كل المجتمعات المحلية؛ مثلاً في الفصول التعويضية، ودعم الصحة العقلية، ودعم التغذية، والحماية، وغيرها من الخدمات الرئيسية.

“تقديم اللقاحات للمعلمين وموظفي المدارس بشكل فوري. ينبغي تقديم كامل الدعم للمعلمين وموظفي المدارس ووضعهم على رأس قوائم تلقي لقاحات كوفيد-19 بمجرد أن يتم الانتهاء من تطعيم العاملين الصحيين في الخطوط الأمامية والفئات السكانية الأشد عرضة للخطر.

“تدعم اليونيسف تطعيم الأطفال بمجرد توفر لقاحات كافية وبعد أن يتم الانتهاء بشكل كامل من تلقيح المجموعات ذات الأولوية. ويجب ألا تكون اللقاحات شرطاً مسبقاً لحضور المدارس وجاهياً. إن جعل التعليم الوجاهي في المدارس مرهوناً بتلقي لقاح الكورونا يهدد بحرمان الأطفال من التعليم وبزيادة أوجه التفاوت. وتماشياً مع توصيات منظمة الصحة العالمية، توصي اليونيسف بإبقاء المدارس مفتوحة وبضمان أن استراتيجيات البلدان لمكافحة الكورونا تيسّر مشاركة الأطفال في التعليم والجوانب الأخرى للحياة الاجتماعية، حتى دون أن يتلقى الأطفال والمراهقون اللقاح.

“في ظروف الأزمات، هناك دائماً قرارات صعبة تفرض علينا تنازلات صعبة، ونحن ندرك التحديات غير المسبوقة التي خلقتها جائحة الكورونا للأنظمة المدرسية في جميع أنحاء العالم. لكن المخاطر كبيرة للغاية. ويجب علينا جميعاً أن نفعل كل ما هو في وسعنا لإبقاء الأطفال في المدارس”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button