additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

North Korea Fires Unidentified Projectile toward East Sea

كوريا الشمالية تطلق مقذوفا باتجاه بحر الشرق

QNA

Seoul: North Korea fired an unidentified projectile toward the East Sea on Thursday, which is Pyongyang’s sixth such launch this year, South Korea’s military announced.

The South Korean Joint Chiefs of Staff (JCS) announced the launch in a text message sent to reporters. It did not elaborate.

Pyongyang apparently test-fired at least two cruise missiles from an inland area on Tuesday following four reported rounds of weapons tests, including hypersonic missile launches on Jan. 5 and 11.

قنا

سول: أعلن الجيش الكوري الجنوبي أن كوريا الشمالية أطلقت اليوم “مقذوفا” باتجاه بحر الشرق في تجربة عسكرية سادسة من نوعها هذا العام.

وقالت هيئة الأركان المشتركة للجيش الكوري الجنوبي إن “بيونغ يانغ أطلقت مقذوفا غير محدد باتجاه البحر الشرقي”.

والمرة الأخيرة التي أجرت فيها كوريا الشمالية هذا العدد من تجارب الأسلحة في شهر واحد كانت عام 2019، عقب انهيار القمة التي جمعت الزعيم كيم جونغ أون بالرئيس الأمريكي السابق دونالد ترامب.

كانت بيونغ يانغ قد أطلقت الثلاثاء صاروخين يشتبه بأنهما من نوع كروز، وسبق ذلك ما لا يقل عن أربع تجارب أسلحة إضافية ايضا هذا الشهر شملت إطلاق صواريخ فرط صوتية في 5 و11 يناير الجاري.

والأسبوع الماضي ألمحت بيونغ يانغ إلى أنها قد تستأنف تجارب الأسلحة النووية والبعيدة المدى التي تم تعليقها عام 2017.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button