additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

QA wins ‘Investment in People’ category at Seatrade Awards 2021

القطرية تفوز بجائزة “الاستثمار في الموارد البشرية” ضمن حفل توزيع جوائز سيتريد 2021

Doha: Qatar Airways has won the ‘Investment in People’ accolade from Seatrade Awards 2021, in recognition of its contribution to the welfare of thousands of seafarers. 

The airline not only played a leading role in the repatriation of mariners stranded by the pandemic but also continued to facilitate essential crew changes to support the global supply chains.

The Seatrade Awards, known as the “Maritime Oscars”, are judged by an independent panel of experts representing key maritime associations across the world.

Since the start of the pandemic, Qatar Airways has carried more than 500,000 mariners for both repatriations and crew changes. In addition, the airline operated more than 130 charters carrying over 35,000 workers. Also, the airline’s home airport Hamad International Airport (HIA), opened an industry-first dedicated ‘Mariner Lounge’, providing exclusive, complimentary access to seafarers and offshore workers.

Qatar Airways Group Chief Executive, H E Akbar Al Baker, said: ‘’We want to express our appreciation to our colleagues and friends in the maritime industry for this important recognition. 

“Throughout the pandemic, we stood shoulder-to-shoulder, keeping the global supply network alive during the most challenging period in recent history. It is our pleasure and privilege to have assisted in safeguarding the welfare of the maritime industry’s most valuable asset, its people,” H E Akbar Al Baker added.

The global COVID-19 pandemic has created unprecedented challenges for the aviation industry and, despite this, Qatar Airways never ceased operations and worked diligently to take people home safely and reliably throughout the crisis. The airline has also added new destinations in the past 18 months, including San Francisco and Seattle in the US; Abidjan, Abuja, Accra, Luanda in Africa; Brisbane, and Cebu in Asia Pacific.

A multiple award-winning airline, Qatar Airways was announced as the ‘Airline of the Year’ by the international air transport rating organisation, Skytrax, in addition to securing five additional awards including World’s Best Business Class, World’s Best Business Class Airline Lounge, World’s Best Business Class Airline Seat, World’s Best Business Class Onboard Catering and Best Airline in the Middle East.

The airline continues to stand alone at the top of the industry, having now won the main prize for an unprecedented sixth time (2011, 2012, 2015, 2017, 2019 and now 2021).

The airline’s hub, Hamad International Airport (HIA), was also recently recognised as the ‘Best Airport in the World 2021’, ranking at number one in the Skytrax World Airport Awards 2021.

الدوحة: فازت الخطوط الجوية القطرية بجائزة “الاستثمار في الموار البشرية” ضمن حفل توزيع جوائز سيتريد 2021، وذلك تقديراً لمساهمتها الاستثنائية في رفاه الآلاف من العاملين في القطاع البحري.

كما ساهمت الناقلة بدور رائد في إعادة العاملين في القطاع البحري الذين تقطّعت بهم السُبل إلى أوطانهم، فضلاً عن الاستمرار في دعم سلاسل الإمداد العالمية.

وتُعرف جوائز سيتريد بأنها بمثابة “جوائز الأوسكار البحرية”، ويحكّم فيها فريق مستقل من الخبراء الذين يمثلون أهم المنظمات البحرية الرئيسية على مستوى العالم وفقا لبيان للناقلة الوطنية.

ومنذ بداية انتشار جائحة كوفيد – 19؛ نقلت الخطوط الجوية القطرية أكثر من 500 ألفاً من العاملين في القطاع البحري إلى بلدانهم، فضلاً عن مساعدتهم في عملية تغيير الطواقم. وبالإضافة إلى ذلك، شغّلت الناقلة القطرية أكثر من 130 رحلة غير مجدولة لنقل أكثر من 35 ألف عامل في القطاع البحري. كما افتتح مقر عمليات الناقلة، مطار حمد الدولي، أول صالة مخصصة للعاملين في القطاع البحري في العالم، وذلك كبادرة شكر وتقدير لهؤلاء العاملين الذين ساعدوا في الحفاظ على استمرارية سلاسل الإمداد العالمية طوال فترة انتشار الجائحة.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “يسرّنا أن نعرب عن تقديرنا لزملائنا وأصدقائنا في القطاع البحري على هذا التقدير والاعتراف المهم بجهود الخطوط الجوية القطرية. لقد وقفنا طوال فترة انتشار الجائحة جنباً إلى جنب للمساعدة في الحفاظ على استمرارية سلاسل الإمداد العالمية خلال الفترة التي واجهنا فيها التحديات الأصعب في تاريخنا الحديث. وفي إطار روح التعاون والتعاضد هذه، سيّرت الخطوط الجوية القطرية أكبر عدد ممكن من الرحلات للمساعدة في تغيير طواقم العاملين في القطاع البحري ولمّ شملهم مع عائلاتهم وأحبائهم. وإنه لمن دواعي سرورنا أننا تمكّنا من المساهمة في رفاه العاملين في القطاع البحري، الذي يعدون بمثابة أهم ركيزة فيه”. 

وعلى لرغم من التحديات الكبيرة التي فرضتها جائحة كوفيد – 19 على قطاع الطيران، إلّا أن الخطوط الجوية القطرية لم توقف عملياتها قط طوال فترة انتشار الوباء، وعملت جاهدة لمساعدة المسافرين على العودة إلى أوطانهم بأمان وموثوقية طوال الأزمة. كما أطلقت الناقلة عدداً من الوجهات الجديدة خلال الأشهر الماضية، بما في ذلك سان فرانسيسكو وسياتل في الولايات المتحدة؛ وأبيدجان، وأبوجا، وأكرا، ولواندا في إفريقيا؛ وبريزبن، وسيبو في منطقة آسيا والمحيط الهادئ.

وحصدت الخطوط الجوية القطرية جائزة “أفضل شركة طيران في العالم” ضمن جوائز سكاي تراكس العالمية 2021، إلى جانب الفوز بخمس جوائز أخرى، وهي: “أفضل درجة رجال أعمال في العالم”، و”أفضل صالة لدرجة رجال الأعمال في العالم”، و”أفضل مقعد على درجة رجال الأعمال في العالم”، و”أفضل خدمات طعام على درجة رجال الأعمال في العالم”، و”أفضل شركة طيران في الشرق الأوسط”. وواصلت الناقلة الوطنية لدولة قطر مكانتها في صدارة شركات الطيران العالمية بعد الفوز بجائزة الأفضل في العالم للمرة السادسة في تاريخها (2011 و2012 و2015 و2017 و2019 و2021). كما حصل مطار حمد الدولي على جائزة “أفضل مطار في العالم لعام 2021″، حيث حصد المرتبة الأولى بين المطارات خلال حفل توزيع جوائز سكاي تراكس للمطارات لعام 2021.

وقد أصبحت الخطوط الجوية القطرية أول شركة طيران دولية تحصل على تصنيف 5 نجوم في “تدقيق تدابير السلامة الخاصة بكوفيد-19 على مستوى شركات الطيران” من سكاي تراكس. ويأتي ذلك في أعقاب النجاح الذي حققه مطار حمد الدولي كأول مطار في الشرق الأوسط وآسيا يحصل على تصنيف 5 نجوم في “تدقيق تدابير السلامة الخاصة بكوفيد-19 على مستوى المطارات”. ويؤكّد ذلك للمسافرين في جميع أنحاء العالم؛ بأن إجراءات وتدابير الصحة والسلامة في الناقلة القطرية تخضع لأعلى المعايير الممكنة من حيث التدقيق والتقييم المهني والمستقل.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button