additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

QREC Announces New Racing Season to Kick Off Wednesday

انطلاق الموسم الجديد لسباقات الفروسية الاربعاء المقبل

QNA

Doha: Qatar Racing and Equestrian Club (QREC) announced that the new season will kick off Wednesday at Al Rayyan racecourse, stressing the keenness to organize an ideal season that is full of strong and exciting races to enhance the position of the Qatar in the world of horse racing.

Equestrian races contribute to achieving the vision and strategy of this club in bringing the races to the desired level and appropriate to the amount of attention paid by officials at the level of wise leadership to equestrian activities in general and horse racing in particular, and to maintaining the wonderful reputation enjoyed by the horse races that are held in Qatar in terms of organizing or technical level as well as following international standards and conditions specified for general racing systems.

The first race for the Al Ghariya cup will be held on Wednesday, at Al Rayyan sand track and on the following day the second race for the Hamala cup will be held on Al Rayyan grass track, QREC issued two separate programmes one for the Al Rayyan racecourse including 55 race days and the other for the Al Uqda racecourses including 15 race days, this is after adding the Al Uqda track to the racing program based on the successful trials held on it last season and ensuring its readiness to hold races and the availability of all necessary logistical matters making a total of 70 race days in the 2021/2022 season, for an 8-month period, starting from Wednesday this year until the last race which will be held on Thursday, May 5, 2022, which is an unprecedented number throughout the history of QREC as it represents a quantum leap in the number of race days per season.

Chairman of the QREC, Issa bin Mohammed Al Mohannadi, explained that the preparation for the new season began immediately after the end of the last season, expressing his thanks and appreciation to the officials in the management of races for their continuous efforts since the end of last season to prepare the new season program in a manner that embodies the club’s vision and strategy in the development and promotion of races and interest in international races, including horses from abroad.

“Our concepts have been based on the numbers and categories horses as well as the requirements and suggestions of owners and trainers, we have also been keen to complete the programme as soon as possible in order to give them the opportunity to prepare for the next season and set their goals and requirements accurately, we look forward to a successful new season for all parties, of course the HH the Amir Sword Festival gets the most attention, especially as it is the most important event organized in the club every season, and as usual the festival will be held this year for 3 days at Al Rayyan grass track during the month of February”. Al Mohannadi added.

For his part, acting CEO of the QREC, Badr Muhammad Al Darwish, praised the racing program which came to reflect the club’s management’s keenness on permanent development and achieving the general interest of all.

“We expect that this season will witness more challenges among the various participants who undoubtedly have done well to prepare their horses for major events which reinforces our expectations that it will be a successful season at all levels as an extension of the great success achieved during the international races that were sponsored by the club such as the Qatar Goodwood Festival in Britain, and finally the Qatar Prix De LArc De Triomphe in France a few days ago”. Al Darwish added.

قنا

الدوحة: أعلن نادي السباق والفروسية انطلاق سباقات الموسم الجديد يوم الأربعاء المقبل، وذلك بعد اكتمال الاستعدادات وسط رغبة في تنظيم موسم مثالي حافل بالسباقات القوية والمثيرة التي تعزز من مكانة دولة قطر في عالم سباقات الخيل.

كما تساهم سباقات الفروسية في تحقيق رؤية واستراتيجية هذا النادي في الوصول بالسباقات إلى المستوى المأمول واللائق بحجم الاهتمام الذي يوليه المسؤولون على مستوى القيادة الرشيدة لأنشطة الفروسية عامة وسباقات الخيل خاصة، والحفاظ على السمعة الرائعة التي تتمتع بها سباقات الخيل التي تقام في دولة قطر سواءً من حيث التنظيم أو المستوى الفني، وكذلك اتباع المعايير والشروط الدولية المحددة للنظم العامة للسباقات.

ويقام يوم الأربعاء السباق الأول على كأس الغارية على مضمار الريان الرملي، وفي اليوم التالي يقام السباق الثاني على كأس الهملة على مضمار الريان العشبي.ويشهد الموسم إقامة 70 سباقاً، وهو رقم قياسي في عدد السباقات التي نظمها النادي على مدار تاريخه، وذلك بعد إضافة مضمار العقدة إلى برنامج السباقات بناءً على التجارب الناجحة التي أقيمت عليه الموسم الماضي والتأكد من جاهزيته لإقامة السباقات وتوافر كافة الأمور اللوجستية اللازمة.

وتتوزع سباقات هذا الموسم بين 55 سباقاً على مضمار الريان و15 سباقاً على مضمار العقدة، ويستمر الموسم الجديد لمدة 8 أشهر بداية من انطلاقته يوم الأربعاء الموافق 14 أكتوبر من العام الجاري وحتى السباق الأخير الذي سيقام يوم الخميس الموافق 5 مايو 2022.

وفي هذا الإطار أوضح السيد عيسى بن محمد المهندي، رئيس مجلس إدارة نادي السباق والفروسية أن الإعداد للموسم الجديد بدأ فور انتهاء الموسم الماضي، معربا عن شكره وتقديره للإخوة في إدارة السباقات على مجهوداتهم المتواصلة منذ انتهاء الموسم الماضي لإعداد برنامج الموسم الجديد بما يجسد رؤية واستراتيجية النادي في تطوير السباقات والنهوض بها والاهتمام بالسباقات الدولية منها التي يشارك بها جياد من الخارج، وأيضا إقامة سباقات بصورة تضمن التنوع وحصول جميع المشاركين على فرص المشاركة بما يحقق الأهداف المرجوة.

وبين المهندي أن برنامج الموسم يشتمل لأول مرة على 70 سباقاً على كل من مضماري الريان والعقدة ما يمثل قفزة نوعية في تاريخ سباقات النادي، خاصة وأن انضمام مضمار العقدة لبرنامج السباقات سيساهم في تطوير مستوى السباقات المحلية ويصب في صالح استراتيجية النادي لرفع مستوى الخيل المحلية.

وأضاف رئيس مجلس إدارة نادي السباق والفروسية بقوله: “بطبيعة الحال فإن مهرجان سيف سمو الأمير المفدى يحصل على الاهتمام الأكبر لدينا خاصة وأنه أهم حدث يتم تنظيمه بالنادي كل موسم، وكما جرت العادة فسيقام المهرجان هذا العام على مدار 3 أيام على مضمار الريان العشبي خلال شهر فبراير، ومن الأمور الجيدة هذا الموسم أن البرنامج بهذا العدد من السباقات يتيح المشاركة بشكل أكبر للجميع من ملاك ومدربين وخيالة سواءً من جيل الرواد الذين أسهموا ولا يزالون في تطور وتقدم هذه الرياضة التي نعتز بها، أو جيل الوسط الذين قدموا مردوداً كبيراً وواعداً خلال السنوات الأخيرة، أو الجيل الجديد الذي يكتسب الخبرات ليواصل هذا التطور مستقبلاً، ونراها بداية للمزيد من أجل الوصول بالسباقات القطرية لأرقى المستويات العالمية”.. متمنيا التوفيق للجميع في الموسم الجديد.

من جهته، أشاد السيد بدر محمد الدرويش، القائم بمهام الرئيس التنفيذي لنادي السباق والفروسية، ببرنامج السباقات الذي جاء ليعكس حرص إدارة النادي على التطوير الدائم وتحقيق المصلحة العامة للجميع، وقال: “برنامج هذا الموسم مميز بالفعل، وأشاد به الملاك والمدربون من خلال الاجتماعات التي عقدها معهم الإخوة في إدارة السباقات، حيث شهد البرنامج عدداً من التغييرات التي من شأنها إتاحة الفرص للجميع، وأيضاً تغيير في مواعيد بعض السباقات الهامة والكبرى بما يعزز المشاركات الدولية بها، ومن ثم الإسهام في تعزيز المكانة الدولية للسباقات القطرية”.

وأضاف الدرويش: “من ناحية أخرى يشهد الموسم الجديد أقصى استفادة ممكنة من المضمارين العشبي والرملي بمجمع العقدة، وذلك بإقامة 15 سباقاً بشكل رسمي عليهما، وحرصنا على الوفاء بكافة الاحتياجات والمتطلبات اللازمة لإقامة السباقات هناك، خاصةً وأن الحالة الفنية للمضمار تجعله مؤهلاً لإقامة سباقات على أعلى مستوى، كما نتوقع أن يشهد هذا الموسم مزيداً من التحدي بين مختلف المشاركين، الذين بلا شك أحسنوا إعداد جيادهم، ويدخلونه بشكل تدريجي من أجل تجهيز الجياد بالصورة المناسبة للأحداث والفعاليات الكبرى، مما يعزز توقعاتنا بأن يكون موسماً ناجحاً على كافة المستويات امتداداً للنجاح الكبير الذي تحقق خلال فترة السباقات الخارجية التي أقيمت برعاية النادي خلال أشهر الصيف مثل مهرجان قطر غودوود في بريطانيا وأخيراً سباق جائزة قطر قوس النصرفي فرنسا قبل أيام قليلة”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button