additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

⚽ QSL

QNB Stars League: Al Rayyan 2 Al Khor 2

الدوري القطري: الريان والخور يكتفيان بالتعادل الإيجابي

QNA

Doha: Al Rayyan and Al Khor shared points following a 2-2 draw in Week 4 of the 2021-2022 season QNB Stars League at the Al Gharafa Stadium on Monday, both teams gained three and two points respectively.

Ismail Haddad (first minute) and Said Brahimi (30th minute) scored the goals for Al Khor, while Yohan Boli (20th minute) and Yacine Brahimi (57th-minute penalty) scored for Al Rayyan.

In just the first minute, Al Khor opened the scoring in what turned out to be a feisty contest. Al Rayyan keeper Fahad Younes, in an attempt to clear a back pass, fired the ball towards Al Khors Said Brahimi who was stationed on the edge of the box.

Brahmi picked out Haddad with a short cross to his left and the latter slipped the ball into the goal with a left-footed flick past the keeper as Al Khor celebrated a shock goal in just the opening minute, in the ninth minute, off a corner kick, Dame Traore of Al Rayyan managed a snap-header, but the deflection from close range landed on top of the Al Khor net, soon afterwards, Al Rayyan won a penalty when Al Khor captain Naif Al Buraiki brought down Boli inside the box. Brahimis spot kick was saved by Al Khor keeper Baba Djibril with a dive to his right on the resultant corner kick, Boli flicked a loose ball into the net with a quick swivel from close range.

In the 30th minute, Al Khor were 2-1 up through a brilliant field goal, Greek international Giannis Fetfatzidis, after picking up a cross from the edge of the box, dribbled his way past three Al Rayyan players before before slipping the ball to an unmarked Said Brahimi, who easily sent the ball crashing into the net.

Five minutes into the second half, Boli, who had time and space to position himself, misfired with a snap-header from close on a cross from Ali Malolah, Hashem Ali was roughly tackled by Anas Ahmed Ibrahim and the referee pointed to the spot, Yacine Brahimi easily converted the penalty.

قنا

الدوحة: فشل الريان في تحقيق فوزه الأول هذا الموسم ليكتفي بالتعادل بهدفين لمثلهما أمام نظيره الخور في المواجهة التي جمعت بين الفريقين مساء الأمس، على استاد ثاني بن جاسم بنادي الغرافة، ضمن ختام مباريات الجولة الرابعة من الدوري القطري لكرة القدم /دوري نجوم QNB/ للموسم 2021- 2022.

وبهذه النتيجة رفع الريان رصيده إلى ثلاث نقاط من ثلاثة تعادلات وخسارة واحدة وحل في المركز الثامن.. في المقابل رفع الخور رصيده إلى نقطتين من تعادلين وخسارتين وحل بالمركز الحادي عشر.

وكان الخور البادئ بالتقدم أولا عن طريق إسماعيل الحداد في الدقيقة الأولى، ثم تعادل يوهان بولي في الدقيقة 20، فيما سجل سعيد براهيمي الهدف الثاني للخور في الدقيقة 31، قبل أن يدرك ياسين براهيمي التعادل للرهيب في الدقيقة 58.

وبالعودة لأحداث اللقاء فقد فاجأ الخور فريق الريان بهدف مبكر في الثواني الأولى من عمر الشوط الأول بعد خطأ من الحارس فهد يونس الذي مرر الكرة بالخطأ خطفها سعيد براهيمي ومررها إلى إسماعيل الحداد الذي وضعها في المرمى معلنا هدف التقدم للخور.

أربك الهدف المبكر حسابات الريان، لكنه حاول تنظيم صفوفه لتعديل النتيجة والعودة سريعا لمجريات اللقاء.. وحصل الريان في الدقيقة 18 على ركلة جزاء عن طريق يوهان بولي بعد عرقلة نايف البريكي له داخل المنطقة، سددها ياسين براهيمي لكن تصدى لها الحارس بابا جبريل وأخرجها إلى ضربة ركنية.

ونجح يوهان بولي في تسجيل هدف التعادل من الركلة الركنية التي لعبها عبد العزيز حاتم في الدقيقة 20 بعد تسديدة قوية اصطدمت بالقائم وهزت الشباك لتصبح النتيجة التعادل 1-1.

ومع اندفاع الريان للهجوم لتسجيل المزيد من الأهداف، استغل الخور الفرصة بالاعتماد على الهجمات المرتدة مستغلا سرعة اليوناني فيتفا الذي سبب قلقا كبيرا لدفاع فريق الريان، ونجح بالفعل في الدقيقة 31 من إحدى الهجمات في تمرير كرة لسعيد براهيمي الخالي من الرقابة وضعها بسهولة في المرمى معلنا عن تقدم الخور بالهدف الثاني 2-1 الذي انتهى به الشوط الأول.

وفي الشوط الثاني دخل الريان بقوة بحثا عن تسجيل هدف التعادل، وكاد ينجح بالفعل في ذلك عند الدقيقة 50 بضربة رأس ليوهان بولي بعد عرضية رائعة من الجهة اليمنى لكنها مرت بجوار القائم الأيمن للحارس بابا جبريل بسنتيمترات قليلة.

ولم يستسلم الريان وظلت محاولاته مستمرة حتى تمكن بالفعل من إدراك التعادل في الدقيقة 58 عن طريق ياسين براهيمي من ركلة جزاء حصل عليها هاشم علي بعد عرقلته داخل المنطقة ووضعها النجم الجزائري هذه المرة على يسار بابا جبريل معلنا تعادل الريان 2-2.

مرت الدقائق ورغم المحاولات الكثيرة والتغييرات التي أجراها الفرنسي لوران بلان مدرب الريان لزيادة الفاعلية الهجومية، لكن لم يتغير الوضع لينتهي اللقاء بالتعادل الإيجابي 2-2، وحصول كل فريق على نقطة واحدة.

وكانت قد انطلقت يوم /الأحد/ مباريات الجولة الرابعة من الدوري وشهدت فوز الدحيل على السيلية /5-صفر/ وتغلب السد على الشمال /7-2/ والعربي على قطر بنتيجة /2-صفر/.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button