additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Barcelona Held by Winless Granada at Camp Nou in Liga

برشلونة يسقط في فخ التعادل مع غرناطة بالدوري الإسباني

QNA

Barcelona: Less than a week after a demoralizing loss to Bayern Munich in the Champions League, Barcelona faltered at Camp Nou again, being held by winless Granada 1-1 in the Spanish league on Monday.

Barcelona needed a 90th-minute equalizer by defender Ronald Arajo sparking jeers by many in the crowd of nearly 27,000.

The setback followed the 3-0 rout by Bayern in the team’s first defeat since losing Lionel Messi to Paris Saint-Germain, and added pressure on coach Ronald Koeman and club president Joan Laporta.

Granada came to Barcelona winless in four matches and coming off two consecutive losses, including at home against Real Betis in the Andalucia derby last week. it defeated Barcelona at Camp Nou the last time they met in April.

The draw left Barcelona in seventh place, five points from leader Real Madrid with a game in hand.

قنا

برشلونة: سقط فريق برشلونة في فخ التعادل مع ضيفه غرناطة (1-1) في المباراة التي جرت بينهما ليلة أمس بمدينة /برشلونة/ في ختام المرحلة الخامسة من بطولة الدوري الإسباني لكرة القدم.

وتقدم غرناطة بهدف مبكر في الدقيقة (2) عبر لاعبه البرتغالي دومينجوس دوارتي، إلا أن الأوروغوياني رونالد أراوخو أنقذ برشلونة من الخسارة بإدراك هدف التعادل في الدقيقة (90) .

وتفادى برشلونة تلقي الخسارة الاولى هذا الموسم في الدوري المحلي، ورفع رصيده إلى 8 نقاط في المركز السابع، علما أنه يملك مباراة مع إشبيلية تأجلت الأسبوع الماضي بسبب عودة بعض لاعبيه الأمريكيين الجنوبيين من النافذة الدولية مع منتخباتهم الوطنية، وعدم قدرتهم على المشاركة في صفوفه بسبب البروتوكول الصحي المتعلق بفيروس كورونا /كوفيد – 19/.

في المقابل، خرج غرناطة الذي لم يحقق الفوز في أي من مبارياته العشر الأخيرة في الدوري امتدادا من الموسم الماضي، بنقطة ثمينة ليرفع رصيده إلى 3 نقاط في المركز السابع عشر.

ويتصدر ريال مدريد الترتيب العام للمسابقة برصيد 13 نقطة وبفارق نقطتين عن أقرب منافسيه وجاره اتلتيكو مدريد صاحب المركز الثاني، ويحتل فالنسيا وريال سوسييداد المركزين الثالث والرابع على التوالي ولكل منهما 10 نقاط.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button