additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

Europe prepares to implement open skies agreement with Qatar

أوروبا تستعد لتطبيق اتفاقية الأجواء المفتوحة مع قطر

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: The European Union is preparing to implement an open skies agreement with Qatar in the fall, the French newspaper La Tribune reported. The agreement will open the doors of European skies wide to Qatar, which can add the lines it deems appropriate from Doha. Qatar Airways will also be able to operate freight flights between Europe and the United States.

The report, translated by Al-Sharq, indicated that the more than five-year-old file was near completion. The European Union and its Member States were preparing to ratify the Open Skies Agreement with Qatar, in other words, the Agreement on the Liberalization of Air Services allowed member airlines in this particular space to be able to serve any city without any restrictions in terms of capacity or number of flights.

الشرق

الدوحة: أكدت صحيفة لا تريبيون الفرنسية، أن الاتحاد الأوروبي يستعد لتطبيق اتفاقية الأجواء المفتوحة مع قطر خلال الخريف. وسيفتح الاتفاق أبواب السماء الأوروبية على مصراعيها أمام القطرية التي يمكنها إضافة الخطوط التي تراها مناسبة من الدوحة.. كما ستكون الخطوط القطرية للشحن أيضًا قادرة على القيام برحلات شحن بين أوروبا والولايات المتحدة.

وأوضح التقرير الذي ترجمته “الشرق” أن الملف الذي مضى عليه أكثر من خمس سنوات على وشك الانتهاء.. وأن الاتحاد الأوروبي والدول الأعضاء فيه تستعد للتصديق على اتفاقية الأجواء المفتوحة مع قطر، بمعنى آخر، تسمح اتفاقية تحرير الخدمات الجوية لشركات الطيران الأعضاء في هذا الفضاء على وجه الخصوص بالقدرة على خدمة أي مدينة دون أي قيود من حيث السعة أو عدد الرحلات الجوية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button