additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

Qatar dominates medium-size projects in Britain

قطر تهيمن على المشاريع المتوسطة في بريطانيا

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Uktech.news published a report revealing the high competition in the UK market at the level of SMEs between Middle Eastern investors, particularly those from Qatar and the UAE, and their Japanese counterparts who have controlled this type of investment in the past few years, referring to the most attractive sectors of Qatari capital, putting energy and technology first and foremost for those who benefited in the last phase with a significant amount of Qatari funds, which will change the nature of this type of projects and bring them out to greater in the coming months, with the beginning of economic détente, the world is moving towards overcoming the emerging Covid-19 outbreak, which has hampered international economic growth since the beginning of 2020.

The report continued that the increase in the volume of Qatari and UAE investments in London and other cities contributed to Asian capital in the British market for SMEs to £12.3 billion in the first half of this year, compared to £10.8 billion last year, Qatar’s focus on Britain’s technology sector played a major role in breaking the dominance of Japanese investors in the field between 2016 and 2020, when Japanese investment in technology within the UK shrank from 72% to 24%.

It is expected to be recorded further in the next phase, which will undoubtedly be characterized by the intensification of Qatari investments in this aspect, whether through qatar sovereign fund or others.

The report attributed Qatar’s interest in the technology sector in Britain to a range of key factors, notably the desire to diversify external projects and out of the traditional real estate-related investment cycle with a focus on future sectors.

In addition to expanding the UK market in this area, it offers many promising investment opportunities for Qatari businessmen, who have recently embarked on the search for more sustainable projects that will guarantee them future profits.

الشرق

الدوحة: نشر موقع ” uktech.news ” البريطاني تقريرا كشف فيه عن ارتفاع حدة المنافسة في سوق المملكة المتحدة على مستوى المشاريع الصغرى والمتوسطة بين مستثمري الشرق الأوسط وبالأخص للقادمين من قطر والإمارات وبين نظرائهم اليابانيين الذين كانوا يسيطرون على هذا النوع من الاستثمارات في الأعوام القليلة الماضية، مشيرا إلى أكثر القطاعات استقطابا لرأس المالي القطري، واضعا في مقدمتها الطاقة والتكنولوجيا والذين استفادوا في المرحلة الأخيرة بكم معتبر من الأموال القطرية، التي من شأنها تغيير طبيعة هذا النوع من المشاريع والخروج بها إلى ما هو أكبر خلال الأشهر القادمة، مع بداية الانفراج الاقتصادي وتقدم العالم نحو التغلب على تفشي فيروس كورونا المستجد الذي عرقل النمو الاقتصادي دوليا منذ بداية سنة 2020.

وتابع التقرير بأن زيادة حجم الاستثمارات القطرية والإماراتية في العاصمة لندن وغيرها من المدن الأخرى، أسهمت في رأس المال الآسيوي في السوق البريطاني للمشاريع الصغيرة والمتوسطة إلى 12.3 مليار جنيه إسترليني في النصف الأول من العام الجاري، مقارنة بـ 10.8 مليار جنيه استرليني في السنة المنصرمة، مشيرا إلى أن التركيز القطري على قطاع التكنولوجيا في بريطانيا لعب دورا كبيرا في كسر هيمنة المستثمرين اليابانيين على هذا المجال في الفترة ما بين عامي 2016 و2020، التي تقلصت فيها الاستثمارات اليابانية في التكنولوجيا داخل المملكة المتحدة من 72 % إلى 24 %، متوقعا تسجيلها للمزيد من التراجع في المرحلة القادمة التي ستتميز دون أي أدنى شك بتكثيف الاستثمارات القطرية في هذا الجانب، سواء كان ذلك عن طريق صندوق قطر السيادي أو غيره.

وأرجع التقرير الاهتمام القطري بقطاع التكنولوجيا في بريطانيا إلى مجموعة من العوامل الرئيسية، في مقدمتها الرغبة في تنويع المشاريع الخارجية والخروج من دائرة الاستثمارات التقليدية المرتبطة بالعقارات مع التركيز على القطاعات المستقبلية، بالإضافة إلى توسع سوق المملكة المتحدة في هذه الناحية، وتوفره على العديد من الفرص الاستثمارية الواعدة بالنسبة لرجال الأعمال القطريين، الذين شرعوا في المرحلة الأخيرة في البحث عن مشاريع أكثر استدامة تضمن لهم أرباحا مستقبلا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format