additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🇶🇦 DOHA

QA, Visit Maldives announce strategic partnership

القطرية تبرم اتفاقية شراكة إستراتيجية مع المالديف

Doha: Qatar Airways and Visit Maldives have agreed on a strategic partnership to further grow international tourism to the tropical island getaway. The agreement brings together an airline and destination that have been leaders throughout the pandemic in providing safe, reliable, and luxurious travel experiences despite the many challenges.

The strategic partnership will see the two organisations collaborate on marketing activities in several markets worldwide to grow international visitor numbers to the Maldives, maximising the opportunities provided by Qatar Airways’ extensive global network of over 140 destinations. Less than a year after being the first international airline to resume services to the Maldives in July 2020 with daily flights, Qatar Airways expanded operations to four daily on July 1. Passengers travelling to the Maldives can enjoy the airline’s renowned 5-star service on board a mix of the airline’s state-of-the-art Airbus A320 and Boeing 777 aircraft.

Qatar Airways Group Chief Executive,     H E Akbar Al Baker said, “The Maldives has always been a strategically important destination in our network, as demonstrated by our airline being the first to resume international services and our rapid expansion of flights from daily to four daily in less than 12 months. This partnership with Visit Maldives is a natural next step in achieving both of our organisations’ long term objectives for this route, and we look forward to working closely with Visit Maldives to help further grow international tourism to the Maldives.”

Managing Director of Visit Maldives, Thoyyib Mohamed, said, “I am delighted that Qatar Airways has increased flights to the Maldives! This increase indicates Qatar Airways’ continued trust and support in the future of Maldivian tourism. Qatar Airways have always supported us at Visit Maldives, the tourism marketing body of Maldives, with our global marketing campaigns. We appreciate the immense support given by Qatar Airways during this challenging period in history. The increase in flight frequency from Qatar Airways gives confidence to travellers across the world that Maldives is one of the safest destinations to travel to during this time.

“With regular joint webinars conducted for key markets, launching of special packages such as “safe travel bubble package” last year, and with an exciting joint campaign targeting 14 markets in the pipeline,  Qatar Airways is instrumental in the marketing campaigns undertaken by Visit Maldives to promote the Maldives as a safe haven. We are extremely excited about this decision by Qatar Airways, and we look forward to seeing the success of this new development.”

Also speaking on the partnership, the Maldives Minister of Tourism, Hon. Dr. Abdulla Mausoom said, “Qatar Airways was there to reopen the Maldives borders and restart tourism. The touchdown of Qatar Airways flight QR672 from Doha to Male on July 15, 2020, with 129 passengers, was a new beginning for the airline and the Maldives. Since then, the presence and frequency of flights have been increasing. Being amongst the top three passenger carriers to the Maldives, we appreciate the support and engagement of Qatar Airways in the Maldives tourism recovery. With these new frequencies to the Maldives, Qatar Airways is sending a strong message to the world, a commitment, that when the borders and gates open, they will be there. We are glad they are here in the Maldives. Thank you, Qatar Airways, for being an important partner of the Tourism Success Story of Maldives.”

Since reopening the borders for international travellers on July 15, 2020, the Maldives has been hailed as a major tourism success story amidst the pandemic. With an arrival figure of almost one million travellers, the Maldivian tourism industry is on the path to achieving pre-pandemic arrival figures. Travellers from the Middle East region were among the leading arrivals to the Maldives post the lockdown period and continue to grow stronger day by day.

Meanwhile, passengers can book flights with peace of mind, knowing that Qatar Airways offers unlimited date changes and fee-free refunds for all tickets issued before August 31, for travel completed by May 31. 
The carrier’s industry-leading flexible booking policy also provides the permanent feature of exchanging tickets for a travel voucher with 10% additional value for all customers booking travel via qatarairways.com. For full terms and conditions, visit qatarairways.com/Flexibility.

الدوحة: أبرمت الخطوط الجوية القطرية اتفاقية شراكة استراتيجية مع هيئة “زوروا المالديف” لاستقطاب المزيد من السياح إلى جزر المالديف الجميلة. وستجمع هذه الاتفاقية بين شركة طيران ووجهة تبوأتا الريادة خلال الجائحة العالمية من خلال توفير تجارب سفر آمنة وراقية على الرغم من التحديات العديدة التي بزغت في الأفق، وستشهد هذه الاتفاقية عمل الجانبين على الترويج لحملات تسويقية في العديد من الأسواق بهدف قيادة عملية نمو أعداد الزوار إلى هذه الجزر الاستوائية من مختلف أنحاء العالم، من خلال الاستفادة من شبكة وجهات الخطوط الجوية القطرية التي تسيّر رحلاتها إلى أكثر من 140 وجهة عالمياً.

وبعد أقل من عام منذ أن أصبحت أول شركة طيران دولية تستأنف خدماتها إلى جزر المالديف في شهر يوليو 2020 بواقع رحلة يومياً، زادت الناقلة من عدد رحلاتها إلى المالديف لتصبح أربع رحلات يومياً اعتباراً من 1 يوليو الجاري، وسيحظى المسافرون إلى المالديف بالفرصة لتجربة خدمات من طراز خمس نجوم على متن طائرات بوينغ 777 وإيرباص A320.

وقال سعادة السيد أكبر الباكر، الرئيس التنفيذي لمجموعة الخطوط الجوية القطرية: “لطالما كانت المالديف وجهة استراتيجية مهمة على شبكة وجهاتنا العالمية، وأكدنا على هذا الأمر بعد أن أصبحنا أول شركة طيران دولية تستأنف رحلاتها إلى هذه الوجهة الاستوائية، وزدنا من عدد الرحلات من رحلة إلى أربع رحلات يومياً إلى المالديف خلال أقل من 12 شهر. وتأتي الشراكة مع هيئة زوروا المالديف كخطوة طبيعية ضمن جهودنا لتحقيق أهدافنا طويلة الأمد لهذه الوجهة، ونتطلع قدماً إلى العمل مع الهيئة لاستقطاب المزيد من الزوار إلى المالديف”.

وقال السيد ذويب محمد، المدير العام لهيئة زوروا المالديف: “لقد أسعدتنا الخطوة التي قامت بها الخطوط الجوية القطرية بزيادة عدد رحلاتها إلى المالديف، حيث تشكل هذه الزيادة دليلاً على ثقة الشركة المتواصلة بمستقبل السياحة في البلاد. ودعمت الناقلة هيئة زوروا المالديف على الدوام، وظهر هذا الأمر جلياً في العديد من الحملات التسويقية، وبهذه المناسبة نتقدم لها بجزيل الشكر على وقوفهم معنا خلال هذه الأوقات الحرجة. وشكلت زيادة رحلات الخطوط الجوية القطرية إلى جزر المالديف تأكيداً للمسافرين حول العالم بأن المالديف تعتبر واحدة من أكثر الوجهات أماناً التي يمكن زيارتها في هذا الوقت”.

وأضاف السيد محمد: “لقد عقدنا العديد من المناقشات المشتركة عبر الإنترنت لدراسة الأسواق المهمة، مما أدى إلى إطلاق العديد من الباقات الخاصة مثل باقات الجسر الآمن للعطلات في العام الماضي، ونعمل حالياً على تجهيز حملة جديدة مشتركة تستهدف 14 سوقا. وبهذه المناسبة، فلا يسعني سوى التأكيد على أن الخطوط الجوية القطرية قد لعبت دوراً فعالاً في نجاح الحملات التسويقية التي نظمتها الهيئة للترويج للمالديف. ختاماً، أود التعبير عن سعادتي بقرار الخطوط الجوية القطرية بإبرام هذه الاتفاقية، ونتطلع إلى أن يكون النجاح حليفاً لها”.

من جهته، قال معالي الدكتور عبدالله معصوم، وزير السياحة في المالديف: “لقد ساهمت الخطوط الجوية القطرية في استئناف السياحة في المالديف، حيث شكلت رحلتها رقم QR672 من الدوحة إلى العاصمة ماليه في 15 يوليو 2020، مع 129 مسافرا على متنها، بداية لمرحلة جديدة للسياحة في البلاد. ومنذ ذلك الحين، عملت القطرية على زيادة عدد رحلاتها وخدماتها إلى البلاد، لتصبح واحدة من أفضل ثلاث شركات طيران تسير رحلاتها إلى المالديف، ولتبعث رسالة إلى العالم مفادها بأنها ستكون على أهبة الاستعداد لتقديم خدماتها فور إعادة افتتاح الحدود ورفع القيود. كما أود أن أعبر عن امتناني للخطوط الجوية القطرية على كل ما قدموه، وأود أن أشكرهم على دورهم المهم في قصة نجاح السياحة في المالديف”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
21
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format