additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle📱 Technology

Twitter ending Fleets due to lack of interest

تويتر يوقف ميزة Fleets بسبب قلة الاهتمام

Bloomberg

Twitter Inc. is shutting down Fleets, the company’s version of disappearing stories, after it failed to win the enthusiasm of users.

Twitter launched Fleets just eight months ago after testing the product in a handful of markets.

The feature, which appeared prominently at the top of the app, let people share posts that disappeared after 24 hours, a format invented by Snap Inc. and later copied and further popularized by Facebook Inc.’s stable of apps, including Instagram.

But Twitter said Wednesday in a blog post that while it hoped the ephemeral nature of Fleets would encourage more people to post, it was used primarily by people who were already tweeting.

“We hoped Fleets would help more people feel comfortable joining the conversation on Twitter,” the company wrote. “But, in the time since we introduced Fleets to everyone, we haven’t seen an increase in the number of new people joining the conversation with Fleets like we hoped.”

Disappearing stories have been a popular product for other social media companies, primarily Instagram and Snapchat, where most posts are photos or videos.

Tweets, meanwhile, are dominated by text. Twitter said it’s looking at building more features into the app’s camera to encourage people to share photos and videos more often.

While Twitter tested running ads in Fleets, the product didn’t drive any meaningful revenue. Fleets will officially shut down on Aug. 3, the San Francisco-based company said.

بلومبيرغ

ستقوم شركة تويتر بإيقاف ميزة Fleets، نسخة الشركة من القصص التي تختفي، بعد أن فشلت في كسب حماس المستخدمين.

أطلقت تويتر Fleets قبل ثمانية أشهر فقط بعد اختبار المنتج في عدد قليل من الأسواق.

تتيح هذه الميزة ، التي تظهر بشكل بارز في الجزء العلوي من التطبيق، للأشخاص مشاركة المنشورات التي تختفي بعد 24 ساعة، وهي ميزة قدمتها شركة سناب لأول مرة. وتم تقليدها لاحقا وحصلت على شعبية أكبر من قبل تطبيقات شركة فيسبوك بما في ذلك انستغرام.

لكن تويتر قالت يوم الأربعاء في تدوينة لها إنه على الرغم من أنها تأمل في أن تشجع الطبيعة المؤقتة لFleets المزيد من الناس على النشر، إلا أنها كانت تستخدم في المقام الأول من قبل الأشخاص الذين كانوا يغردون بالفعل.

وكتبت الشركة: “كنا نأمل أن تساعد ميزة Fleets المزيد من الناس على الشعور بالراحة في الانضمام إلى المحادثة على تويتر”. لكن في الوقت الذي قدمنا فيه Fleets إلى الجميع، لم نشهد زيادة في عدد الأشخاص الجدد الذين قد انضموا إلى المحادثة مع Fleets كما كنا نأمل.”

كانت القصص المختفية منتجا شائعا لشركات التواصل الاجتماعي الأخرى، في المقام الأول انستغرام وسناب شات، حيث تكون معظم المشاركات صورا أو مقاطع فيديو.

ولكن النص يهيمن على التغريدات. وقال تويتر إنه يبحث في بناء المزيد من الميزات في كاميرا التطبيق لتشجيع الأشخاص على مشاركة الصور ومقاطع الفيديو أكثر.

في حين اختبر تويتر الإعلانات في Fleets ، لم يدفع المنتج أي إيرادات مجدية. وسوف يتم إيقاف ميزة Fleets رسميا فى 3 أغسطس ، وفقا لما ذكرته الشركة التى تتخذ من سان فرانسيسكو مقرا لها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format