additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Euro 2020

UEFA reveals winner of EURO 2020 Goal of the Tournament

الاتحاد الاوروبي لكرة القدم يكشف عن الفائز بجائزة أجمل هدف في يورو ٢٠٢٠

QNA

Basel: Czech Republic striker Patrik Schick’s stunning long-range effort against Scotland in the Euro 2020 group stage has been voted the Goal of the Tournament, European soccer’s governing body UEFA said.

Having spotted goalkeeper David Marshall stranded far off his line, Schick fired a curling, looping effort from just inside the Scotland half to find the back of the net.

At (45.45 metres), the Bayer Leverkusen striker’s effort was officially the furthest recorded distance from which a goal was scored at the Euros.

UEFA said Schick’s goal received nearly 800,000 votes, with Frenchman Paul Pogba’s strike into the top corner against Switzerland coming in second, and Croatia’s Luka Modric third with his outside-of-the-boot effort against Scotland.

The Czech Republic bid the tournament farewell after losing to Denmark in the quarter-finals.

قنا

بازل: كشف الاتحاد الأوروبي لكرة القدم / يويفا / عن الفائز بالتصويت على جائزة أجمل هدف في بطولة أوروبا /يورو 2020/، التي توجت إيطاليا بلقبها على حساب إنجلترا.

وتفوق في هذا التصويت هدف مهاجم التشيك، باتريك شيك، الذي جاء من مسافة بعيدة أمام اسكتلندا في دور المجموعات، عندما استغل اللاعب خروج الحارس ديفيد مارشال من مرماه، وسدد من منتصف الملعب تقريبا ليهز الشباك…وبهذه التسديدة من 45.45 متر، سجل مهاجم باير ليفركوزن هدفا من أبعد مسافة في تاريخ بطولة أوروبا.

وذكر الـ/يويفا/ عبر موقعه الرسمي الالكتروني ، أن هدف شيك نال 800 ألف صوت تقريبا، فيما جاء هدف الفرنسي بول بوجبا في مرمى سويسرا بالمركز الثاني، واحتل هدف الكرواتي لوكا مودريتش في مرمى اسكتلندا المركز الثالث.

وكانت التشيك قد ودعت البطولة بالهزيمة على يد الدنمارك، في ربع النهائي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format