additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🎾 Tennis

Federer Withdraws From Tokyo Olympics

السويسري روجيه فيدرر ينسحب من أولمبياد طوكيو ٢٠٢٠

QNA

Bern, Switzerland: Swiss tennis player Roger Federer announced yesterday that he has withdrawn from the 32nd Summer Olympics (Tokyo 2020), which will start on July 23, due to a knee injury.

Federer’s decision to withdraw from the Olympic Games came after his exit from the quarter-finals of Wimbledon at the hands of Poland’s Hubert Hurkacz

Federer underwent two knee surgeries last year and is now ranked ninth in the world rankings. 

قنا

برن (سويسرا): أعلن السويسري روجيه فيدرر لاعب التنس يوم الأمس، انسحابه من دورة الألعاب الأولمبية الصيفية الثانية والثلاثين /طوكيو 2020/ التي تنطلق منافساتها في 23 يوليو المقبل بسبب الإصابة في الركبة.

ويأتي قرار انسحاب السويسري، من الألعاب الأولمبية عقب خروجه من الدور ربع النهائي لبطولة ويمبلدون على يد البولندي هوبرت هوركاش.

وخضع فيدرر لعمليتين جراحيتين في الركبة العام الماضي، وهو يحتل الآن المركز التاسع بالتصنيف العالمي.

الجدير بالذكر أن فيدرر سبق له أن غاب عن أولمبياد ريو 2016 بالبرازيل بسبب الإصابة في ركبته اليسرى ما حرمه من المشاركة الأولمبية الخامسة بعد أعوام 2000 و2004 و2008 و2012. وقد فاز بالميدالية الذهبية لفئة الزوجي رفقة ستان فافرينكا في أولمبياد بكين 2008 والميدالية الفضية في فئة الفردي في أولمبياد لندن 2012 بعد خسارته أمام الاسكتلندي أندي موراي في النهائي.

وحقق هذا اللاعب عشرين لقبا في بطولات الجراند سلام الأربعة الكبرى ويقتسم الرقم القياسي مع الإسباني رافاييل نادال والصربي نوفاك جوكوفيتش.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format