additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Spain includes Qatar in green list

إسبانيا تصنف قطر في القائمة الخضراء

Doha: Spain has included Qatar in the green list as a safe area, which gives travelers coming from Qatar exemption from any travel restrictions, therefore, it is not necessary to provide any certificates (no vaccination certificate, no PCR certificate, no Covid-19 recovery certificate), Qatar Embassy in Spain announced.

Accordingly, all travelers who arrive in Spain by air or sea, including those arriving in transit and heading to other countries, are exclusively required to complete the health control form before departure through the website https://www.spth.gob.es/ or by downloading the application SpTH -Health Travel -Spain available on Android and iOS.

“As we have seen recently that decisions due to the Corona crisis are changing and renewed in short periods of time, we advise in all cases to contact the embassy in Madrid before traveling on the phone number (+34 913 106 926) or contact the Spanish Embassy in Doha,” the Embassy added.

الدوحة: أوضحت السفارة القطرية في مدريد أن إسبانيا قامت بإدراج قطر في القائمة الخضراء كمنطقة آمنة والتي تعفي المسافرين القادمين من قطر من أي قيود سفر، وبالتالي ليس من الضروري تقديم شهادة تطعيم أو شهادة PCR أو شهادة تعافي من كورونا “كوفيد 19”

وقالت عبر حسابها بموقع تويتر إنه يتعين حصرياً على جميع المسافرين عند وصولهم إلى أسبانيا سواء عن طريق الجو أو البحر بما في ذلك أولئك القادمون بالترانزيت ومتوجهون إلى بلدان أخرى، إكمال نموذج الرقابة الصحية قبل المغادرة من خلال الموقع الإلكتروني: WWW.SPTH.GOB.ES عن طريق تطبيق SPTH-HEALTH TRAVEL- SPAIN المتاح على أندرويد و”آي أو إس” وأنه يجب تعبئة بيانات الشهادة على الموقع: WWW.SPTH.GOB.ES

ونبّهت السفارة القطرية في مدريد بمتابعة المستجدات المتعلقة بقيود السفر خلال كوفيد 19، قائلة: “كما شاهدنا في الأونة الأخيرة أن القرارات بسبب أزمة كورونا متغيرة ومتجددة في فترات زمنية قصيرة، ننصح في كل الأحوال بالتواصل مع السفارة في مدريد قبل السفر على رقم الهاتف 0034913106926 أو التواصل مع السفارة الإسبانية في الدوحة”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format