additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Doha Ready to Host World Parachuting Championship

الدوحة جاهزة لاستضافة بطولة العالم للقفز المظلي السيزم

QNA

Doha: HE President of Qatar Air Sports Committee Major General Hamad bin Abdullah Al Fetais Al Marri said that Qatar’s preparations to host the 44th World Parachuting Championship (CISM) in November 2021 began a year ago, adding more than 40 countries are expected to participate in this tournament, and 21 countries have so far confirmed their participation.

In a press briefing yesterday attended by representatives of the Qatari media, the President of Qatar Air Sports Committee added that Qatar’s hosting of this championship is the fruit of the unlimited support as well as the full and comprehensive care given to sports by HH the Amir Sheikh Tamim bin Hamad Al-Thani, the Commander in Chief of the Armed Forces.

The President of Qatar Air Sports Committee explained that the preparation for the 44th World Parachuting Championship (CISM) started early, which confirms the ability of the State of Qatar to host major tournaments in an ideal manner, noting that holding this tournament will provide an opportunity for all participating military delegations to learn about the World Cup 2022 projects that are expected to be completed before the tournament.

The Commander of the Joint Special Forces also thanked HE Deputy Prime Minister and Minister of State for Defense Affairs Dr Khalid bin Mohammed Al Attiyah for his support for the Qatar Air Sports Committee and the Qatari parachuting team in realizing these achievements.

His Excellency pointed out that Qatar’s hosting of the first Qatar International Parachuting Championship last February with the participation of eight countries in the Sealine area, was a preparation for the World Championship, especially since the tournament was held in exceptional circumstances in light of the Coronavirus (COVID-19) pandemic The event was organized with all precautionary measures in place, he said, adding that the tournament’s organizing committee succeeded in overcoming all difficulties, even though it was at a time when the pandemic was more widespread, stressing that Qatar will organize the next world championship in accordance with the health restrictions followed in the country.

HE Major General Hamad bin Abdullah Al Fetais Al Marri expressed his pride in the achievements of the Qatar Air Sports Committee, and those of the Qatari team in their all foreign participations, in addition to setting records that were recorded in the Guinness Book.

He said that the World Championship, which will be held in Qatar in November 2021, will also witness breaking many records.

His Excellency highlighted the commitment of Qatar Air Sports Committee to establishing more than one team for young age groups to ensure distinguished levels in parachuting remain for years to come.

He noted that the upcoming competition will be organized by Qatari cadres who have the experience necessary to ensure the success of any international competition. He said that Qatar spent a year preparing to host the event, with all subcommittees of the organizing committee working hard and participating in international competitions organized abroad to gain experience.

He highlighted that the Qatari team is ranked second in the world, and is the top team at the Arab and Asian levels. He stressed that the team continues to train hard with the goal of occupying the top spot. 

قنا

الدوحة: أكد سعادة اللواء الركن حمد بن عبدالله الفطيس المري، رئيس لجنة قطر للرياضات الجوية، أن استعدادات قطر لاستضافة بطولة العالم للقفز المظلي /السيزم/ في دورتها الرابعة والأربعين خلال شهر نوفمبر المقبل، قد بدأت قبل عام، وعدد الدول التي ستشارك في هذه البطولة يتوقع أن يزيد عن 40 دولة ولقد أكدت حتى الآن 21 دولة مشاركتها.

وأضاف رئيس لجنة قطر للرياضات الجوية في لقاء صحفي له يوم الأمس مع ممثلي وسائل الإعلام القطرية المختلفة، أن استضافة قطر لهذه البطولة هي ثمرة من ثمار الدعم اللامحدود والرعاية الكاملة والشاملة التي تحظى بها الرياضة من قبل حضرة صاحب السمو الشيخ تميم بن حمد آل ثاني أمير البلاد المفدى القائد العام للقوات المسلحة.

وأوضح رئيس لجنة قطر للرياضات الجوية أن العمل في التحضير لبطولة العالم للقفز المظلي /السيزم/ في دورتها الرابعة والأربعين بدأ مبكرا، الأمر الذي يؤكد مقدرة دولة قطر على استضافة كبرى البطولات بصورة مثالية، مشيرا إلى أن إقامة هذه البطولة ستتيح الفرصة أمام جميع الوفود العسكرية المشاركة للاطلاع على مشاريع بطولة كأس العالم لكرة القدم 2022، والمتوقع الانتهاء منها قبل موعد البطولة.

كما حرص قائد القوات الخاصة المشتركة على تقديم الشكر لسعادة الدكتور خالد بن محمد العطية نائب رئيس مجلس الوزراء وزير الدولة لشؤون الدفاع، على دعمه للجنة قطر للرياضات الجوية وللمنتخب القطري للقفز المظلي في تحقيق هذه الإنجازات.

وأشار سعادته إلى أن استضافة قطر في شهر فبراير الماضي لمنافسات بطولة قطر الدولية الأولى للقفز المظلي، بمشاركة ثماني دول بمنطقة سيلين كانت بمثابة الإعداد لبطولة العالم خاصة أن البطولة أقيمت في ظروف استثنائية في ظل جائحة كورونا /كوفيد-19/، حيث أقيمت البطولة مع الالتزام بجميع التدابير الاحترازية، وقد نجحت اللجنة المنظمة للبطولة في تخطي كافة الصعاب رغم أنها كانت في وقت كانت الجائحة أوسع انتشارا.. مؤكدا أن قطر ستنظم بطولة العالم القادمة وفق القيود الصحية المتبعة في البلد.

وأعرب سعادة اللواء الركن حمد بن عبدالله الفطيس المري، عن فخره بالإنجازات التي تحققها لجنة قطر للرياضات الجوية، والإنجازات التي ظل يحققها المنتخب القطري في جميع المشاركات الخارجية ويتوقع أن يحقق المنتخب المزيد من النتائج المميزة في كل البطولات التي يشارك فيها، مشيدا بالمنتخب وبتحقيقه ألقابا عديدة بجانب تسجيله لأرقام قياسية تم تسجيلها في موسوعة /غينيس/.

وكشف عن أن بطولة العالم التي ستقام في قطر في نوفمبر المقبل ستشهد أيضا تحطيم العديد من الأرقام القياسية.

كما أكد سعادة اللواء الركن حمد بن عبدالله الفطيس المري، رئيس لجنة قطر للرياضات الجوية أن دولة قطر تمتلك نخبة من الشباب القطري المميز في القفز المظلي، منوها بحرص لجنة قطر للرياضات الجوية على تكوين أكثر من فريق من الأعمار الصغيرة للحفاظ على تواصل الأجيال والاستمرار في التألق في القفز المظلي.

وأشار إلى أن البطولة القادمة ستنظم بكوادر قطرية لديهم الخبرة والمقدرة على إنجاح أي بطولة عالمية، حيث إن فوز ملف قطر باستضافة هذه البطولة جاء بعد نيل ثقة الجميع في قطر خاصة بعد تميز قطر في البطولات العالمية.

وقال إن قطر بدأت قبل عام من تنظيم البطولة في الإعداد للبطولة حيث تم تأثيث منشآت استضافة البطولة وكل اللجان العاملة في تنظيم البطولة تعمل بجد كما أن أعضاء اللجان يشاركون في حضور كل البطولات العالمية التي تقام في الخارج من أجل كسب الخبرات.

وأوضح سعادة اللواء الركن حمد بن عبدالله الفطيس المري أن المنتخب القطري يحتل حاليا المركز الثاني على مستوى العالم والأول عربيا وآسيويا، ووعد بأن يتواصل العمل في تأهيل عناصر المنتخبات القطرية حتى تحتل قطر المركز الأول على مستوى العالم في التصنيف العام.

يذكر أن الدول التي أكدت مشاركتها حتى الآن في البطولة هي: قطر، وإسبانيا، وإيران وألمانيا، وهولندا، وبلجيكا، وفرنسا، والبرازيل، وبيلاروسيا، والكويت، والدنمارك، وعمان،وتركيا، والهند، وسريلانكا، والمغرب، وفلسطين، وأمريكا، والصين، والنمسا، وسوريا.

كما ترأس سعادته الاجتماع التحضيري الخامس لبطولة العالم للقفز المظلي /السيزم/ في دورتها الرابعة والأربعين والتي تحتضنها العاصمة القطرية الدوحة في الفترة من 15 – 30 نوفمبر من العام 2021.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format