additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Florida Building Collapse Toll Rises to 90

ارتفاع عدد ضحايا المبنى السكني في فلوريدا الأمريكية إلى ٩٠ قتيلا

QNA

Washington: The death toll in last month’s collapse of a Florida apartment building has now risen to 90, officials said, with another 31 people still unaccounted for after the tragedy.

Champlain Towers South, a 12-story building built in 1981 in Surfside, a town north of Miami Beach, came tumbling down on June 24, as dozens of residents slept inside.

“The number of confirmed deaths is now 90 and 71 victims have been identified,” Miami-Dade Mayor Daniela Levine Cava said adding that 31 people are likely to be missing. The official said: More than six thousand tons of rubble were removed from the site.

The recovery and removal operation was proceeding around the clock, and emergency personnel were at the point of accessing cars in the underground parking garage, Miami-Dade fire chief Alan Cominsky said.

Cominsky refused to be drawn on a possible end point for the recovery work.

“It’s still a methodical process, they’re hand-digging. It’s a slow process,” he said.

Multiple investigations were under way to determine the cause of the collapse.

قنا

واشنطن: ارتفع عدد ضحايا حادث انهيار مبنى سكني في /فلوريدا/ الأمريكية الشهر الماضي إلى 90 شخصا بعد أن تمكنت فرق البحث تحت الأنقاض، اليوم، من انتشال أربع جثث جديدة.

وأعلنت السلطات المحلية، في بيان، ارتفاع عدد قتلى انهيار المبنى المكون من 12 طابقا والمطل على الواجهة البحرية والمسمى “شابلين تاورز ساوث”، إلى 90 شخصا عقب العثور على أربع جثث جديدة، مؤكدة أنه لا يزال حتى الآن 31 شخصا في عداد المفقودين.

وقالت السيدة دانييلا ليفين كافا، رئيسة بلدية مقاطعة ميامي-ديد، في تصريحات، إنه تمت إزالة أكثر من ستة آلاف طن من الأنقاض من الموقع، حيث تتواصل عمليات البحث عن جثث بقية الضحايا الذين يناهز عددهم 31 ضحية.

من جهته، قال السيد آلان كومينسكي، رئيس جهاز الإطفاء في ميامي-ديد، إن عملية البحث والإزالة متواصلة على مدار الساعة، وإن عناصر الطوارئ على وشك الوصول إلى السيارات في المرآب تحت الأرض، رافضا تحديد موعد النهاية المحتملة لأعمال البحث، لكنه لفت إلى “أنه مسار منهجي.. وأنهم يحفرون بأيديهم، وهي عملية بطيئة”.

وكانت آخر حصيلة أعلنتها السلطات المحلية في ولاية /فلوريدا/ الأمريكية لضحايا مبنى /سيرفسايد/ السكني جنوبي الولاية الذي انهار جزيئا قبل أسبوعين، تشير إلى مقتل 86 شخصا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format