additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022🏟2022 Stadiums

Qatar Achieves 95% of FIFA World Cup 2022 Preparations

قطر تنجز ٩٥ بالمئة من الاستعدادات لاستضافة كأس العالم فيفا ٢٠٢٢

QNA

Doha: The Peninsula newspaper said in its editorial Monday that the State of Qatar has marked the 500-day countdown to go in the 2022 edition of the FIFA showpiece, the first in the Middle East and the Arab world.

The paper pointed out that 95% work on infrastructure has been completed, noting that Qatar have worked on massive infrastructure projects, including the eight World Cup stadiums, training sites, the metro network and a host of expressways.

The paper underlined that the pace at which the work has been completed is unprecedented particularly by looking at the scale of challenges the country has faced in the last decade, adding that even the COVID-19 pandemic, which brought the world to a halt, couldn’t deter Qatar in its commitment to deliver the World Cup that will be long remembered. F

Apart from the state-of-the-art stadiums mandated to achieve four-star ratings from the Global Sustainability Assessment System the FIFA World Cup Qatar 2022 is especial in many other ways, as the tournament’s compact nature is unprecedented as the fans will have a chance to attend two games in a single day, with all eight stadiums are no further than 50km from central Doha.

The visiting fans, the paper said, can stay in one accommodation for the entire tournament, as there will be plenty of accommodation options for fans like staying in a desert camp, floating hotel one of the cruise liners which will be moored in the Arabian Sea with spectacular views of the West Bay skyline, besides the traditional hotels and serviced apartments from two to five stars.

The paper affirmed that the Supreme Committee for Delivery & Legacy is confident of completing all preparations maximum by the start of 2022 if not at the end of this year, and that this years inaugural FIFA Arab World Cup will help Qatar test their operational readiness.

The State of Qatar is in the final stages of the marathon challenge and the country with its determination of leaving a positive legacy for the country, the region and the world, is only expected to overcome the final hurdles successfully towards realising the dream, The Peninsula concluded.

قنا

الدوحة: نوهت صحيفة /البننسولا/ الناطقة باللغة الإنجليزية في افتتاحيتها اليوم ، بانطلاق العد التنازلي لآخر 500 يوم قبل بداية بطولة كأس العالم لكرة القدم /FIFA قطر 2022/، التي تستضيفها دولة قطر لأول مرة في العالم العربي والشرق الأوسط.

وأشارت الصحيفة إلى أنه تم إنجاز 95 بالمئة من مشاريع البنية التحتية اللازمة للبطولة من استادات وملاعب تدريب وغيرها، وقد أعلنت عن جاهزية أربعة استادات، كما بدأت في تشغيل خطوط مترو الدوحة قبل أكثر من عامين، بالإضافة إلى مواصلة العمل على قدم وساق لإتمام شبكة الطرق السريعة في أنحاء الدولة، مؤكدة أن الوتيرة التي تم بها إنجاز العمل غير مسبوقة لا سيما بالنظر إلى حجم التحديات التي واجهتها البلاد في العقد الماضي، وأن جائحة كوفيد-19، الذي أوقفت العالم، لم تستطع ردع قطر عن التزامها باستضافة بطولة كأس العالم التي ستبقى في الأذهان طويلا.

وبينت أنه بصرف النظر عن الملاعب الحديثة ، التي تم تخويلها للحصول على تصنيفات أربع نجوم وفق المنظومة العالمية لتقييم الاستدامة “جي ساس”، تعتبر بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 فريدة من نواح كثيرة أخرى، حيث تعد النسخة المقبلة من المونديال هي الأكثر تقاربا في المسافات في التاريخ الحديث لهذه المسابقة، إذ لا تبعد جميع الاستادات الثمانية عن وسط مدينة الدوحة أكثر من 50 كلم، ما يعني توفر أوقات قصيرة للجماهير للتنقل.

وأشارت إلى أنه سيتاح أمام المشجعين والزوار خيارات سكن عديدة تلبي تطلعاتهم وتلائم ميزانياتهم، بما في ذلك غرف فندقية من فئة النجمتين وحتى الخمس نجوم، وشقق سكنية، وقرى للمشجعين، وغرف على متن فنادق عائمة في بواخر سياحية ترسو في ميناء الدوحة وتطل على مياه الخليج العربي.

وأكدت أن اللجنة العليا للمشاريع والإرث واثقة من استكمال جميع الاستعدادات كحد أقصى بحلول عام 2022 إن لم يكن في نهاية هذا العام، وستساعد النسخة الافتتاحية لكأس العرب لكرة القدم في قطر هذا العام على اختبار الجاهزية التشغيلية لاستضافة بطولة كأس العالم.

واختتمت /البننسولا/ افتتاحيتها بالقول إن دولة قطر في المراحل الأخيرة من تحدي الماراثون، ومن المتوقع أن تتغلب الدولة بتصميمها على ترك إرث إيجابي للبلاد والمنطقة والعالم، على العقبات النهائية بنجاح نحو تحقيق الحلم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format