additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

QRCS distributes hygiene kits among workers

الهلال الأحمر يوزع ٥٠٠ حقيبة نظافة على العمال

Doha: The Volunteering and Local Development Division of Qatar Red Crescent Society (QRCS) has distributed 500 hygiene kits to the workers at the new bus station construction project in Al Wakra, while observing all applicable preventive measures.

Done in coordination with the Public Works Authority (Ashghal), this activity is part of ‘Stand Together’, a welfare programme for expatriate workers in Qatar, with the objectives of improving their health awareness, enhancing their social integration, and encouraging them to practice hygiene, especially during the summer and amid the current COVID-19 risks.

Mooza Mohammed Al Kuwari, Head of Community Development at QRCS, commended the established partnership with Ashghal in worker assistance programmes. “The humanitarian projects of QRCS seek to promote a spirit of social solidarity, take care of those contributing to the construction of the country, and show gratitude for their great dedication,” said Al Kuwari. “This initiative is a shared gesture from QRCS and Ashghal to urge the workers to pay attention to hygiene and cleanliness, which would pay off for themselves and society at large.”

Hanadi Hassan Al Moualem, Humanitarian Services Fund Program Coordinator, said this initiative was inspired by QRCS’s values of social responsibility and communication with NGOs and vulnerable groups, which would have far-reaching health and humanitarian impacts.

الدوحة: بادر قطاع التطوع والتنمية المحلية التابع للهلال الأحمر القطري بتوزيع 500 حقيبة نظافة شخصية على عمال مشروع مواقف الحافلات بمنطقة الوكرة، مع مراعاة كافة الإجراءات الاحترازية أثناء التوزيع، بالتعاون والتنسيق مع هيئة الأشغال العامة “أشغال” في إطار مبادرة “صحتك أولوية” ضمن برنامج “يد واحدة” المخصص لرعاية فئة العمالة الوافدة في دولة قطر، وذلك بهدف رفع مستوى الوعي الصحي للعمال، وتعزيز اندماجهم في المجتمع وحثهم على الاهتمام بالنظافة الشخصية، خاصة في فصل الصيف وفي ظل الظروف الاستثنائية التي -ورغم بدء انفراجها- مازالت تحتاج تضافر الجهود والهمم للعودة إلى الحياة الطبيعية.

وأشادت السيدة موزة الكواري رئيس قسم التنمية المحلية بقطاع التطوع والتنمية المحلية بالهلال الأحمر القطري، بالشراكة مع هيئة الأشغال العامة الحاضرة دائما للمساندة فيما يخص مساعدة العمال خاصة أن الهلال الأحمر يحرص من خلال مشاريعه الإنسانية على بث روح التكافل الاجتماعي ورعاية فئة العمال التي تساهم في بناء دولة قطر، والامتنان لما يقدمونه من تفانٍ وإخلاص اتجاه هذا البلد، معتبرة أن “هذه المبادرة، هي لفتة إنسانية مشتركة تسعى إلى تشجيع العمال على مواصلة الاهتمام بنظافتهم الشخصية وعملية التعقيم، مما ينعكس إيجابا عليهم وعلى المجتمع كافة، ففئة العمالة الوافدة هي من بين الفئات ذات الأولوية في أجندة عملنا التنموي محليا، خاصة في ظل الظروف الصحية التي نمر بها على غرار العالم أجمع، حيث بدأت الحياة تعود تدريجيا إلى طبيعتها في دولتنا، مما يوجب علينا أن نحرص على استمرار الالتزام بالإجراءات الوقائية والاحترازية من فيروس كورونا، مضيفة ” رغم كل القيود المرفوعة، مازلنا في وضع صحي استثنائي وعلينا الاستمرار في نشر الوعي في المجتمع والاهتمام بالفئات البسيطة وحثها على الالتزام بالنظافة الشخصية باعتبارها حاجزا رئيسيا من مختلف الأمراض لاسيما في فصل الصيف”.

كما صرحت السيدة هنادي المعلم، مدير مشروع “يد واحدة” بأن هذه المبادرة الإنسانية تأتي في إطار المسؤولية الاجتماعية للهلال الأحمر القطري وتعزيزاً لقيم التواصل مع مؤسسات المجتمع المدني والفئات الضعيفة، لاسيما أن هذا الأمر له أثره البالغ الممتد على الجانب الصحي والإنساني، كما تأتي هذه المبادرة استكمالاً لسلسلة خدمات الرعاية التي يتولى مشروع “يد واحدة ” الهلال الأحمر القطري تقديمها لفئة العمال على مدار السنة”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format