additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

Euro 2020

Italy becomes European football champion for the second time in history

المنتخب الإيطالي يتوج بلقب كأس أمم أوروبا لكرة القدم للمرة الثانية في تاريخه

QNA

London: The champions of the 2020 European Championship are Italy. Roberto Mancini’s side have defeated England on Sunday at the Wembley Stadium on penalties.

Italy prevailed in the penalty shoot-out 3-2 to win their second Euro title. Luke Shaw scored a beautiful volley inside 2 minutes to give England a 1-0 lead at half-time.

Leonardo Bonucci leveled with a close-range finish as the match went into extra time.

Penalties have always been a thorn in England’s history and it happened again as Italy managed to beat England at the Wembley Stadium in regulation time and then prevailed in the penalty shoot-out.

قنا

لندن: توج المنتخب الإيطالي بلقب كأس أمم أوروبا لكرة القدم /يورو 2020/ بعد فوزه على نظيره الإنجليزي بركلات الترجيح (3 – 2) بعد انتهاء الوقتين الأصلي والاضافي بنتيجة التعادل الايجابي بهدف لمثله، في المباراة النهائية للمسابقة التي جمعتهما يوم الأمس بلندن.

وسجل هدف المنتخب الانجليزي لوك شاو في الدقيقة الثانية، وعادل المنتخب الايطالي النتيجة بواسطة لاعبه ليوناردو بونوتشي في الدقيقة 67..لينتهي الوقت الأصلي والإضافي بالتعادل الإيجابي ويلجأ الفريقان لركلات الترجيح التي أنصفت إيطاليا.

وأهدر ماركوس راشفورد وجيدون سانشو وبوكايو ساكا ثلاث ركلات لإنجلترا، فيما سجل القائد هاري كين وزميله المدافع هاري مجواير.

في المقابل أهدر أندريا بيلوتي وجورجينيو ركلتين لإيطاليا، فيما سجل دومينيكو بيراردي وليوناردو بونوتشي، وفيدريكو برنارديسكي ثلاث ركلات لإيطاليا، لتمنح المنتخب الأزرق لقبه الثاني في المسابقة.

وواصل المنتخب الايطالي سجله الرائع في مواجهاته أمام المنتخب الإنجليزي، حيث لم يسبق له أن خسر أمام منتخب الأسود الثلاثة في أي بطولة كبيرة، مثلما تعد هذه هي المرة الثانية التي تحرز فيها إيطاليا هذا اللقب بعد عام 1968، ولتحرم إنجلترا من تتويجها الأول باللقب تاريخيا.

وتبدد حلم المنتخب الإنجليزي، الذي أحرز لقبه الوحيد في البطولات الكبيرة من خلال كأس العالم 1966 على ملعبه في “ويمبلي” ، في الفوز بأول ألقابه في بطولة أمم أوروبا رغم إقامة فعاليات الدورين قبل النهائي والنهائي على استاد “ويمبلي” بالعاصمة البريطانية لندن.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format