additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🌍 World🇶🇦 DOHA

Global Finance: Qatar third in the world on the list of safest countries

غلوبال فاينانس: قطر الثالثة عالمياً في قائمة الدول الأكثر أماناً

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: Qatar ranked third among the world’s safest countries for 2021, according to recent data from Global Finance, and the best-performing countries are ranked based on how they manage and effectively prevent coronavirus outbreaks, previous versions are compared, to provide almost more analysis of the world’s safest countries.

The classification was based on the state’s response to the COVID-19 pandemic, and the magazine based its classification of the world’s countries in terms of safety on several objective components, the most important of which are: natural disasters, crimes, terrorism and wars, as well as a new component recently added by the magazine from the realities of the events currently taking place in the world, the variable for safety from the covid-19 pandemic infection.

The idea of the indicator depends on giving each country a number of points equivalent to the level of risk and insecurity, which means that the higher the state’s score, the less secure it is, and vice versa, and countries with the highest scores vary geographically and are scattered between Europe and Asia. Of the top 20 out of 134 countries, nine are in Europe and four are in Northern Europe, the remaining 11 out of 20 are mainly countries in the Middle East or Southeast Asia, and this year Iceland ranked first globally as the safest country of the year, followed by the UAE.

Qatar has maintained its lead for the third year in a row and for the fourth time in its history on the list of the safest and most crime-free countries globally and Arably, in the 2021 Nambio World Database Encyclopedia rankings, out of 135 countries ranked as the lowest in the world. This is among the ranked 135 countries, Qatar is the lowest crime country in the world.

الشرق

الدوحة: احتلت قطر المرتبة الثالثة بين الدول الأكثر أمانًا في العالم لعام 2021، وفقًا للبيانات الأخيرة الصادرة عن مجلة غلوبال فاينانس، ويتم تصنيف البلدان الأفضل أداءً بناءً على كيفية إدارتها ومنع تفشي فيروس كورونا بشكل فعال، ومقارنة بالإصدارات السابقة، لتقديم تحليل أكثر تقريبًا عن الدول الأكثر أمانًا في العالم.

استند التصنيف إلى استجابة الدولة لمواجهة وباء فيروس كورونا، كما استندت المجلة في تصنيفها لدول العالم من حيث الأمان إلى عدة مقومات موضوعية، ومن أهمها: الكوارث الطبيعية، والجرائم، والإرهاب، والحروب، بالإضافة إلى مقوم جديد أضافته المجلة أخيراً من واقع الأحداث التي يشهدها العالم حالياً، وهو المتغير الخاص بالأمان من الإصابة بعدوى جائحة “كوفيد-19”.

وتعتمد فكرة المؤشر على منح كل دولة عدداً من النقاط تعادل مستوى الخطورة وانعدام الأمن بها، ما يعني أنه كلما ارتفع رصيد الدولة من النقاط، كانت أقل أمانا، والعكس صحيح، وتتنوع البلدان ذات التصنيف الأعلى جغرافيًا وتنتشر بين أوروبا وآسيا. من بين أفضل 20 دولة من أصل 134 دولة، تقع تسعة منها في أوروبا وأربعة منها في شمال أوروبا، الدول الـ 11 المتبقية من أصل 20 هي في الأساس دول في الشرق الأوسط أو جنوب شرق آسيا، وهذا العام احتلت أيسلندا المركز الاول عالمياً كأكثر الدول أمانًا لهذا العام، تليها الإمارات.

الجدير بالذكر أن قطر حافظت على صدارتها للسنة الثالثة على التوالي وللمرة الرابعة في تاريخها لقائمة الدول الأكثر أمنا وأمانا وخلوا من الجريمة على المستويين العالمي والعربي، في تصنيف موسوعة قاعدة البيانات العالمية نامبيو لعام 2021، وذلك من بين 135 دولة شملها التصنيف حيث تعتبر قطر هي أقل دولة في عدد الجرائم على مستوى العالم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format