additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

Pfizer, BioNTech To Seek Authorization For Third Dose of COVID-19 Vaccine

فايزر-بيونتيك تسعيان للحصول على ترخيص للجرعة الثالثة من لقاح كوفيد-١٩

QNA

Washington: Pfizer and BioNTech announced they would seek authorization for a third dose of their Covid-19 vaccine to boost its efficacy, as the Delta variant drove devastating outbreaks in Asia and Africa and cases rose again in Europe and the United States.

With the pandemic once again regaining intensity, Japan banned fans from most Olympic events and placed Tokyo under a virus state of emergency throughout the Games. The decision comes just two weeks before the opening ceremony.

Delta is the most infectious strain of the virus since the start of the global pandemic in early 2020.

Pfizer and BioNTech said they expect that a third dose will perform well against the Delta strain, and that they will be seeking authorization in the United States, Europe and other regions in coming weeks.

Initial data from an ongoing trial showed a third shot pushed antibody levels five to 10 times higher against the original coronavirus strain and the Beta variant, first found in South Africa, compared to the first two doses alone, according to a statement.

قنا

واشنطن: أكدت شركتا /فايزر/ الأمريكية و/بيونتيك/ الألمانية لصناعة العقاقير، أن تلقي جرعة ثالثة من اللقاح المضاد لفيروس كورونا /كوفيد – 19/ يوفر فعالية أكبر ضد السلالات المتحورة بما في ذلك /دلتا/.

وقالت الشركتان في بيان مشترك، مساء /الخميس/، إن البيانات الأولية لدراسة عن الجرعات المعززة للقاح المضاد للفيروس أثبتت أن تلقي جرعة ثالثة من اللقاح بعد نحو ستة أشهر من الجرعتين الأوليين يوفر مستويات أعلى بخمس إلى عشر مرات من الأجسام المضادة للفيروس.

وأضاف البيان “نتوقع نشر المزيد من البيانات المحددة قريبا ونخطط لتقديمها إلى إدارة الغذاء والدواء الامريكية والسلطات التنظيمية الاخرى في الاسابيع المقبلة”.

وأشار إلى أن الشركتين تعملان ايضا على تطوير نسخة محدثة من لقاحهما المضاد للفيروس تستخدم تقنية جديدة ضد المتحور /دلتا/.

من جهتها، أكدت إدارة الغذاء والدواء الأمريكية ومراكز السيطرة على الأمراض والوقاية منها، في بيان مشترك، ردا على الشركتين، أن الأشخاص الذين تلقوا جرعات كاملة من اللقاحات المضادة لفيروس كورونا /كوفيد – 19/ لا يحتاجون إلى جرعات معززة في الوقت الحالي.

وقال البيان إنه سيتم منح الجرعات المعززة في حالة ما إذا أثبتت الدراسات العلمية أن هناك حاجة إليها.

وحذر من أن الاشخاص الذين لم يلقحوا ضد الفيروس لا يزالون معرضين للخطر إذ أثبتت الإحصائيات أن جميع الاصابات المسجلة في المستشفيات والوفيات الناجمة عن الفيروس لم يتلق أصحابها اللقاح.

وأكد البيان في المقابل أن الأشخاص الذين تم تطعيمهم بالكامل محميون من الإصابة بالفيروس وسلالاته بما في ذلك السلالة المتحورة /دلتا/ المنتشرة حاليا في الولايات المتحدة الأمريكية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format