additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🇶🇦 DOHA👩🏽‍💻 Projects

Qatar Rail, Qatar Post Announce Doha Metro Project Postage Stamps

الريل وبريد قطر يعلنان عن إصدار طوابع بريدية توثق مشروع مترو الدوحة

QNA

Doha: Qatar Rail, in cooperation with the Qatar Postal Services Company (Qatar Post), announced the issuance of a set of postage stamps documenting the Doha Metro project during an inauguration ceremony held on Wednesday in the presence of a number of representatives of the two companies.

This edition includes a set of four postage stamps in one voucher, as well as a day one envelope and two post cards.

About 10,000 copies and 1,200 volumes were printed of the Doha Metro stamps, designed under the title of sustainable transport infrastructure with international standards, which combines the authenticity of the Qatari identity, modernity and technological superiority, as this version carried images of the metro and the upper stations of the Doha Metro network.

Chief of Strategy and Business Development Division at Qatar Rail Ajlan Eid Al Enazi said that the Doha Metro project is considered one of the most important infrastructure projects in the transport sector in the country and is one of the most prominent transport projects in the world and that through cooperation with Qatar Post, a set of special edition postage stamps was launched to document this important national achievement.

He added that they made sure the stamps bear the images of the metro train, especially because the Doha Metro won a number of international awards in the field of design. This postal version also includes pictures of the upper stations, which are also distinguished by their architectural design, which has become a prominent landmark of the city of Doha, he noted.

For his part, Acting Director of Qatar Postal Services Company Mohammed Jaber Al Nuaimi said that they are very happy to launch this new edition of the Doha Metro postage stamps, which is the latest among their many publications that document the most prominent achievements, projects, events, and major events hosted by the State of Qatar.

Al Nuaimi said that Qatar Post are proud to cooperate with Qatar Rail and believe that it is their national duty to immortalize this great achievement in the form of a postage stamp that will be passed on to future generations.

قنا

الدوحة: أعلنت شركة السكك الحديدية /الريل/ بالتعاون مع الشركة القطرية للخدمات البريدية /بريد قطر/ عن إصدار مجموعة طوابع بريدية توثق مشروع مترو الدوحة، والذي يعد واحدا من أكثر أنظمة النقل بالسكك الحديدية تقدما وتطورا في العالم، وذلك خلال حفل تدشين عقد اليوم بحضور عدد من ممثلي الشركتين.

ويتضمن هذا الإصدار مجموعة مكونة من أربعة طوابع بريدية في قسيمة واحدة، بالإضافة إلى مغلف إصدار اليوم الأول وبطاقتين بريديتين /post card/.

وقد تم إسناد مهمة طباعة هذا الإصدار من طوابع مترو الدوحة إلى شركة /جو انشيري/ الهولندية، إحدى أرقى شركات الطباعة الأمنية في أوروبا، والتي قامت بطباعة حوالي 10 آلاف نسخة بالإضافة إلى 1200 مجلد.

وتمازج تصميمها تحت عنوان “بنية نقل مستدامة بمعايير عالمية” بين أصالة الهوية القطرية والحداثة والتفوق التكنولوجي، حيث حمل هذا الاصدار صورا للمترو والمحطات العلوية في شبكة مترو الدوحة والتي تمتاز بتصميمها المعماري البارز.

وفي هذا الصدد، قال السيد عجلان عيد العنزي، رئيس قطاع الاستراتيجيات وتطوير الأعمال في شركة /الريل/، “إن مشروع مترو الدوحة له مكانة هامة لدولة قطر، حيث يعتبر أحد أهم مشاريع البنية التحتية في قطاع النقل في الدولة وأحد أبرز مشاريع النقل في العالم، ومن خلال التعاون مع بريد قطر تم طرح مجموعة من الطوابع البريدية ضمن إصدار خاص لتوثيق هذا الانجاز الوطني الهام”، مضيفا “حرصنا أن تحمل الطوابع صور قطار المترو، لا سيما أن قطار مترو الدوحة حاز على عدد من الجوائز العالمية في مجال التصميم، كما يضمن هذا الإصدار البريدي صورا للمحطات العلوية والتي تمتاز أيضا بتصميمها المعماري، والتي أصبحت معلما بارزا من معالم مدينة الدوحة”.

من جانبه، قال السيد محمد جبر النعيمي، مدير الشركة القطرية للخدمات البريدية بالإنابة، “سعداء للغاية بتدشين هذا الإصدار الجديد من طوابع بريد مترو الدوحة والذي يعد الأحدث ضمن إصداراتنا المتعددة التي توثق أبرز الإنجازات والمشروعات والفعاليات والمناسبات والأحداث الكبرى التي تحتضنها دولة قطر”، مبينا أن “هذا الإصدار يكتسي صبغة خاصة، فهو يمثل علامة بارزة في تاريخ قطر، إذ يجسد الجهد المتفاني والعزيمة والإصرار تجسدت على أرض دولتنا الحبيبة لإنجاز هذا المشروع العملاق الذي نقدمه هدية لأبناء الشعب القطري والمقيمين بها، ولضيوف أول بطولة لكأس العالم لكرة القدم ستستضيفها منطقة الشرق الأوسط”.

كما ذكر النعيمي “إننا نفخر بالتعاون مع شركة سكك الحديد القطرية في إنجاز هذا الإصدار، ونرى أن واجبنا الوطني يحتم علينا تخليد هذا الصرح العظيم في صورة طابع بريدي تتناقله الأجيال المقبلة”.

جدير بالذكر أن إصدارات الطوابع البريدية، التي يقدمها بريد قطر، تندرج ضمن جهوده لإبراز الإنجازات التي تحققها دولة قطر يوما بعد يوم، لاسيما في ظل استعدادها لاستضافة أول بطولة لكأس العالم لكرة القدم العام المقبل، فضلا عن تسليط الضوء على تاريخها الحافل وثقافتها الغنية وإرثها الممتد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format