additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Qatar Goodwood Festival to Kick Off on July 27 in Britain

مهرجان قطر غودوود للفروسية ينطلق ٢٧ يوليو الجاري في بريطانيا برعاية قطرية

QNA

Doha: The Qatar Racing & Equestrian Club (QREC)-sponsored Qatar Goodwood Festival will be held from July 27 to 31 at Goodwood Racecourse in England.

The festival is considered one of the most prominent events of the horse racing season in the world, especially after Qatar’s sponsorship extended from 2015 until 2024.

The Qatar International Stakes (Gr1 PA) is one of the festival’s most important events. The 400,000 pounds contest is the most valuable race in UK Arabian racing and the most valuable over that distance for Arabians in Europe.

21 horses will take part in the Qatar International Stakes (Gr1 PA), including HH Sheikh Mohammed Bin Khalifa Al-Thani’s EBRAZ, who has won the last two runnings, could face HH Sheikh Abdullah Bin Khalifa Al-Thani’s TAYF, who beat him in 2017, but added into the mix and new to Goodwood, are the progressive young mares HE Sheikha Yasmeen Bint Mohammed Bin Khalifa Al-Thani’s MON’NIA and Khalifa Bin Sheail Al Kuwari’s LADY PRINCESS. They could be joined by DERYAN and BEL’IZAM.

Horses returning after a break include the leading juvenile colt of 2019 HH Sheikh Mohammed Bin Khalifa Al-Thani’s AMYR DU SOLEIL, and DURAT AL ZAMAN, whilst completing the overseas challenge is the lightly raced filly the Al Shaqab Racing and Nada Mousalli-owned RYME AL CHAM. The domestic challengers include eight from the UK’s top ten horses, headed by AL KAASER and LOOLWA.

QREC Chairman Issa Bin Mohammed Al Mohannadi said: “We are proud of our sponsorship of the Qatar International Stakes as one of our most valuable races and part of our commitment to promote Arabian racing. We are very pleased to see this race, once again, attracting some of the world’s top Arabians and promising to be a fabulous addition to the Qatar Goodwood Festival. I’m sure fans of all forms of racing will be fascinated by the spectacle of the Arabian horses at Goodwood. QREC would like to thank ARO and Goodwood for the excellent coordination and cooperation.”

Arabian Racing Organization (ARO) Commercial and Finance Director Genny Haynes said: “The Qatar International Stakes never disappoints in terms of the quality of horses it attracts, as you would expect with the very generous prize money on offer. It is very pleasing to see EBRAZ and TAYF amongst the entries, as their rivalry over the last five years has really caught the wider racing public’s imagination. We’re also pleased to see plenty of domestic entries, the opportunities to try our horses at the highest level both here and internationally have been limited because of Covid and we hope that some of them prove that they can progress further.”

قنا

الدوحة: ينطلق مهرجان قطر غودوود للفروسية خلال الفترة من 27 إلى 31 يوليو الجاري برعاية نادي السباق والفروسية على مضمار غودوود بانجلترا الذي تقام عليه السباقات منذ عام 1802.

ويحظى المهرجان بشهرة عالمية ويُعد واحداً من أبرز فعاليات موسم سباقات الخيل في العالم خاصة بعد الرعاية القطرية الممتدة منذ عام 2015 والمستمرة حتى عام 2024.

ومن أبرز فعاليات المهرجان سباق قطر إنترناشونال ستيكس من الفئة الأولى للخيل العربية الأصيلة الذي يقام في ثاني أيام المهرجان، وتبلغ جوائزه المالية 400 ألف جنيه إسترليني، ويحظى باهتمام عالمي كبير، خاصةً وهو أغلى سباق للخيل العربية الأصيلة في إنجلترا، كما أنه أهم سباق للخيل العربية الأصيلة لمسافة 1600م في أوروبا.

ويشارك في سباق قطر إنترناشونال ستيكس مجموعة من أفضل الجياد العربية الأصيلة في العالم حيث ضمت القائمة 21 جوادا..ومن أبرز المشاركين الجواد “إبراز” ملك سمو الشيخ محمد بن خليفة آل ثاني، بطل آخر نسختين على التوالي، والذي قد يواجه الجواد “طيف” ملك سمو الشيخ عبدالله بن خليفة آل ثاني، والذي سبق وتغلب عليه في عام 2017.

كما يشهد السباق مشاركة اثنتين من الأفرس الواعدة، وهما “منية” ملك سعادة الشيخة ياسمين بنت محمد بن خليفة آل ثاني، و”ليدي برنسس” ملك السيد خليفة بن شعيل الكواري.. وربما ينضم إليهم الجوادين “دريان”و”بليزام”.

وتضم قائمة المشاركين في السباق أيضا الجواد “أمير دو سوليّ” ملك سمو الشيخ محمد بن خليفة آل ثاني، والفرس “درة الزمان”، وأيضا المهرة “ريم الشام” ملك الشقب ريسنغ.

ويشارك في السباق كذلك من أفضل الجياد في إنجلترا، وفي مقدمتهم “الكاسر” و”لولوة”، ومعهما كذلك “أبية عذبه” و”تيجاري” اللذين قدما أداءً رائعاً العام الماضي، والجواد “ستورم تروبور”، وكذلك المهرة “وناسة”.

وأعرب السيد عيسى بن محمد المهندي، رئيس مجلس إدارة نادي السباق والفروسية، عن سرور واعتزاز النادي برعاية هذا السباق الكبير، وقال: “نعتز برعايتنا لسباق قطر إنترناشونال ستيكس كواحد من أهم السباقات لدينا، والذي يأتي في إطار التزامنا بتعزيز الاهتمام بسباقات الخيل العربية الأصيلة، كما يسرنا أن نرى هذا السباق وكعادته يستقطب عدداً من أفضل الجياد العربية الأصيلة في العالم، مما يؤكد أننا مقبلون على نسخة رائعة للغاية هذا العام، وبأنها ستكون وكالعادة إضافة متميزة لمهرجان قطر غودوود”.

وأضاف المهندي :” نحن على ثقة بأن هذه الجياد العربية ستبهر محبي ومتابعي سباقات الخيل على اختلاف أنواعها وهي تتنافس فيما بينها على اللقب الكبير على مضمار غودوود، ونود أن نعرب عن شكرنا لكل من منظمة سباقات الخيل العربية ومضمار غودوود على ما قاما به من تنسيق وتعاون نموذجيين في هذا الشأن.”

ومن جهتها، أشادت السيدة جيني هينز، مديرة الشؤون التجارية والمالية بمنظمة سباقات الخيل العربية، بالمستوى الرفيع للجياد المشاركة في السباق، وقالت: “دائما ما يكون سباق قطر إنترناشونال ستيكس على مستوى التوقعات والطموحات من حيث رقي وقوة الجياد المشاركة، خاصةً مع الجوائز المالية الكبيرة للغاية للسباق، وإنه لمن دواعي السرور أن نرى “إبراز” و”طيف” ضمن التداخيل، لا سيما وأن المنافسة بينهما خلال السنوات الخمس الماضية ألهبت حماس جمهور ومتابعي السباقات، كما يسرنا وجود هذا العدد الكبير من التداخيل من داخل إنجلترا، خاصةً في ظل محدودية فرص إشراك جيادنا على هذا المستوى الرفيع سواءً على الصعيد المحلي أو العالمي نظراً لجائحة فيروس كورونا/ كوفيد-19/ ، ونتمنى أن يثبتوا قدرتهم على المنافسة وتطور الأداء.”

أما المدرب جوليان سمارت، مدرب كل من الجياد “إبراز” و”منية” و”أمير دو سوليّ”، وعن توقعاته وتطلعاته بشأن نسخة 2021 من هذا السباق ، قال: “ننتظر هذه المشاركة بفارغ الصبر، والتي ستكون رائعة بكل المقاييس فهي في سباق شديد الأهمية، كما أنه سيكون أمرا مميزا للغاية بالنسبة إلى الجواد “إبراز” وهو يشارك في هذا السباق للمرة الخامسة.”

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format