additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🎮Games & Movies🎬Movies

Box Office: ‘F9’ Reigns Over July 4th Weekend

شباك التذاكر: ‘أف9’ يسيطر على شباك التذاكر خلال عطلة نهاية الأسبوع بالتزامن مع عيد الاستقلال الأميركي

Reuters | Variety.com

LOS ANGELES – It won’t be a weekend for the record books, but this year’s July 4th holiday box office haul is a marked improvement on the 2020 edition.

The box office boost is thanks to a trio of new movies, the kid friendly “The Boss Baby: Family Business,” the gruesome thriller “The Forever Purge,” and the satirical comedy “Zola,” each appealing to vastly different moviegoing audiences. Also propping up domestic grosses is a series of holdovers, namely “F9: The Fast Saga” and “A Quiet Place Part II.”

Despite three new nationwide releases, “F9” again triumphed over the competition and notched first place on box office charts. The ninth entry in Universal’s “Fast and Furious” saga added $24 million over the weekend, a 66% decline from its inaugural outing. “F9” should end Monday’s holiday with $32.7 million, which would boost its domestic tally to $125.8 million.

In a rare feat, Universal Pictures held the top three spots on North American charts. In second place, the studio’s animated adventure “The Boss Baby 2” collected $17.36 in its first three days in theaters and is expected to finish the extended four-day weekend with $23.07 million in ticket sales. The follow-up film, featuring a voice cast of Alec Baldwin, James Marsden and Amy Sedaris, cost $82 million to produce.

Though “The Boss Baby: Family Business” marks a solid start for pandemic times, it’s a drastic decline from the first film. The 2017 movie “The Boss Baby” debuted to $50 million and ended its box office run with $175 million in the U.S. and $527 million globally. Unlike the original, “The Boss Baby 2” isn’t only available in theaters. It’s also playing on Peacock, the newly launched NBCUniversal online platform, in a bid to boost subscribers and compete against Disney Plus, HBO Max and Netflix in the streaming wars.

At the No. 3 spot, “The Forever Purge,” the latest installment in Universal and Blumhouse’s dystopian horror franchise, pulled in $12.75 million over the weekend and looks to post $15.86 million in revenues by Monday. While in line with industry expectations, those figures mark the lowest debut for the long-running and commercially successful R-rated series. “Purge” films typically open to $20 million to $30 million. Overseas, “The Forever Purge” generated $3.6 million from 22 international markets, bringing its global total to $16.3 million. Still, with a price tag of $18 million, “The Forever

Purge” shouldn’t have much trouble turning a profit in theaters.

At the indie box office, A24’s acclaimed dark comedy “Zola” kicked off with a strong $2.4 million from 1,468 theaters. The movie, directed by Janicza Bravo and inspired by an epic Twitter thread about a road trip to Florida that takes a wild turn, opened on Wednesday and played to sold-out crowds at arthouse venues in New York, Los Angeles, Atlanta and Austin. Taylour Paige and Riley Keough star in the movie, which premiered at Sundance Film Festival in 2020. Sensing “Zola” would be an appealing draw on the big screen, A24, the studio behind indie favorites such as “Lady Bird,” “Uncut

Gems” and “Minari,” opted to delay the film’s theatrical release rather than debut it on video-on-demand platforms. A24, in note to press on Sunday, reported that specialized theaters saw some of their best grosses of the year.

رويترز/فاريتي.كوم

لوس أنجلوس: لن تكون عطلة نهاية أسبوع بإمكانها المنافسة في كتب الأرقام القياسية، لكن حصيلة شباك التذاكر في الرابع من يوليو هذا العام تمثل تحسناً ملحوظاً عن سابقتها في 2020.

يعود الفضل في تعزيز مبيعات شباك التذاكر إلى ثلاثة أفلام جديدة ، الفيلم المناسب للأطفال ” ذا بوس بيبي: فاميلي بيزنيس”، وفيلم الإثارة والغموض “ذا فوريفر بيرج “، والكوميديا الساخرة “زولا”، كل منها يجذب جمهوراً سينمائياً مختلفاً تماماً عن الآخر.

كما أن هناك سلسلة من الأفلام المتتابعة العظيمة، مثل “أف9: ذا فاست ساغا” و “أ كوايت بلايس الجزء الثاني”.

بالرغم من ثلاثة إصدارات عالمية جديدة ، فإن فيلم “أف9” انتصر مرة أخرى على المنافسين وحقق المركز الأول في جداول شباك التذاكر.

حيث أضاف الجزء التاسع في ملحمة “فاست أند فيوريوس” من يونيفرسال مبلغ 24 مليون دولار خلال عطلة نهاية الأسبوع ، بانخفاض 66٪ عن انطلاقه الافتتاحي.

ومن المتوقع أن ينهي “أف9” عطلة يوم الاثنين بمبلغ 32.7 مليون دولار، مما سيرفع رصيده المحلي إلى 125.8 مليون دولار.

وفي إنجاز نادر، احتلت يونيفرسال بيكتشرز المراكز الثلاثة الأولى في جداول شباك التذاكر في أمريكا الشمالية.

في المرتبة الثانية، جمعت مغامرة الرسوم المتحركة “ذا بوس بيبي” 17.36 دولاراً في الأيام الثلاثة الأولى للفيلم في دور العرض، ومن المتوقع أن تنتهي عطلة نهاية الأسبوع الممتدة لأربعة أيام مع مبيعات تذاكر بقيمة 23.07 مليون دولار.

وقد كلّف انتاج الجزء الثاني من بوس بيبي، الذي يضم أصوات ممثلين مثل أليك بالدوين وجيمس مارسدن وإيمي سيداريس، 82 مليون دولار.

على الرغم من أن ” ذا بوس بيبي’ فاميلي بيزنيس” يمثل بداية قوية للأفلام في وقت الوباء، إلا أنه يمثل انخفاضاً حاداً عن جزئه الأول.

ظهر فيلم “ذا بوس بيبي” في عام 2017 بمبلغ 50 مليون دولار وأنهى شباك التذاكر بمبلغ 175 مليون دولار في الولايات المتحدة و 527 مليون دولار على مستوى العالم. وعلى عكس الجزء الأول، لا يتوفر “ذا بوس بيبي 2” في دور العرض فقط.

وذلك لأنك تستطيع إيجاده أيضاً على بيكوك، منصة إن بي سي يونيفرسال للبث عبر الإنترنت التي تم إطلاقها حديثاً، في محاولة لتعزيز المشتركين والتنافس ضد ديزني بلس و أتش بي أو ماكس و نتفلكس في حروب البث.

وفي المركز الثالث، حقق فيلم “ذا فوريفر بيرج”، وهو الإصدار الأخير من سلسلة أفلام الرعب البائسة لشركة يونيفرسال وبلام هاوس، 12.75 مليون دولار خلال عطلة نهاية الأسبوع ويتطلع إلى تحقيق إيرادات بقيمة 15.86 مليون دولار بحلول يوم الإثنين.

بينما تتماشى هذه الأرقام مع توقعات الصناعة، فإن هذه الأرقام تمثل أدنى ظهور لسلسة أفلام ذات مدى طويل وناجحة تجارياً بتصنيف آر (مقيد، يتطلب الأطفال دون سن 17 عاماً مرافقة أحد الوالدين أو الوصي البالغ)

وتفتح سلسلة أفلام “ذا بيرج” عادةً ما بين 20 مليون دولار و 30 مليون دولار. أما في الخارج ، فقد حقق فيلم “ذا فوريفر بيرج” 3.6 مليون دولار من 22 سوقاً دولياً، ليصل إجماليه العالمي إلى 16.3 مليون دولار.

ومع ذلك، وبإيرادات ما يقارب 18 مليون دولار، لن يواجه “ذا فوريفر بيرج” الكثير من المتاعب في جني الأرباح في دور العرض.

وفي شباك التذاكر المستقل، انطلق فيلم الكوميديا ​​السوداء الشهير “زولا” من A24 بـ 2.4 مليون دولار من 1468 مسرحاً.

الفيلم، الذي أخرجته جانيكزا برافو، مستوحى من قصة ملحمية على تويتر تدور حول رحلة برية إلى فلوريدا تأخذ منعطفاً جامحاً، افتُتح يوم الأربعاء وتم عرضه أمام حشود كبيرة في صالات العرض في نيويورك ولوس أنجلوس وأتلانتا وأوستن.

يتألق كل من تايلور بيج ورايلي كيو في الفيلم الذي عُرض لأول مرة في مهرجان صندانس السينمائي في عام 2020. إن استشعار “زولا” سيكون بمثابة جذب كبير على الشاشة الكبيرة، عندما اختار A24، الاستوديو الذي يقف وراء الأفلام المستقلة المفضلة مثل ” لايدي بيرد” و “أنكت غيمز ” و “ميناري”، تأخير الإصدار المسرحي للفيلم بدلاً من عرضه لأول مرة على منصات الفيديو عند الطلب.

وذكر استديو A24، في مذكرة للصحافة يوم الأحد، أن المسارح المتخصصة شهدت بعضاً من أفضل أرباحها لهذا العام.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button