additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World🦠Coronavirus

Fauci: Most serious cases and deaths among unvaccinated people

فاوتشي: أغلب الإصابات الخطيرة والوفيات في صفوف غير المطعمين ضد كورونا

The majority of people hospitalized, or those who die from Coronavirus, are those who have not been vaccinated against Coronavirus, said U.S. infectious disease expert Dr. Anthony Fauci.

Fauchi told NBC News that statistics show that the “vast majority” of people facing the disease and possibly death are mostly unvaccinted.

The American Channel revealed a new study that showed that 99 per cent of pandemic deaths in the United States share one thing: not receiving the vaccine.

According to the study, more than 853,000 people were hospitalized due to covid-19 last May, less than 1,200 of them, or about 0.1 percent of those who were fully vaccinated, according to data from the Centers for Disease Control and Prevention.

CDC Director Dr. Rochelle Walensky says vaccines are “about 100 percent effective,” saying that “every adult death can be prevented by vaccination,” according to Associated Press.

More than 600,000 people in the United States have died so far from Coronavirus implications, although the rate has declined significantly in recent months, since vaccines were granted government authorization and became publicly available.

قال خبير خبراء الأمراض المعدية في الولايات المتحدة، الدكتور أنتوني فاوتشي إن أغلبية الأشخاص الذين تم نقلهم إلى المستشفى، أو أولئك الذين يموتون بسبب فيروس كورونا، هم أولئك الذين لم يتم تطعيمهم بلقاحات كورونا .

وأضاف فاوتشي – لشبكة “أن بي سي نيوز” الأمريكية – أن الإحصائيات تقول إن “الغالبية العظمى” من الأشخاص الذين يواجهون المرض وربما الوفاة، أغلبهم غير مطعمين.

وكشفت القناة الأمريكية عن دراسة جديدة أظهرت أن 99 في المائة من حالات الوفاة بالجائحة في الولايات المتحدة تشترك بشيء واحد، وهو عدم تلقي اللقاح.

ووفق الدراسة فإنه تم إدخال أكثر من 853000 إلى المستشفى بسبب كوفيد – 19 في مايو الماضي، كان أقل من 1200 منهم أو حوالى 0.1 في المائة من الأشخاص الذين تم تطعيمهم بالكامل، وذلك وفقا للبيانات المتوفرة من مراكز السيطرة على الأمراض والوقاية منها.

وتقول مديرة مركز السيطرة على الأمراض، الدكتورة روشيل والينسكي إن اللقاحات “فعالة بنسبة 100 في المائة تقريبا”، معتبرة أنه “يمكن الوقاية من كل حالة وفاة بين البالغين بواسطة التطعيم”، بحسب وكالة “أسوشيتد برس”.

وتوفي أكثر من 600 ألف شخص في الولايات المتحدة حتى الآن من تداعيات الإصابة بفيروس كورونا، على الرغم من أن المعدل قد انخفض بشكل كبير في الأشهر الأخيرة، منذ أن حصلت اللقاحات على تصريح حكومي وأصبحت متاحة للجمهور.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format