additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Beach cabins rental rates compete with five star hotels

إيجارات كبائن الشواطئ تنافس فنادق الخمس نجوم

Al-Raya – WGOQatar Translations 

Doha: The phenomenon of renting cabins on public beaches has turned into a profitable business after it has become competitive with five-star hotels in prices.

Some individuals and companies licensed by the Ministry of Commerce and Industry have introduced this tourist service at a price ranging from 1300 to 1500 QR per night during the weekend, in addition to a refundable insurance of a value ranging from 500 to 1000 QR, depending on the capabilities available in the cabin.

The owners of the rented cabins resorted to social media, sale and purchase websites on the Internet and mobile applications to advertise their services, especially with the advent of the summer season, which increases the turnout on public beaches, and attracts customers by posting many pictures that show the advantages of those cabins that are rentable for a half-day or a full day.

Al-Raya contacted a number of cabin owners through the numbers available on social media, sale and purchase websites on the Internet and mobile applications, where it was found that the service provided is one cabin for the night, which includes a toilet, outdoor seating and a fence that allows families to enjoy the required privacy.

Al-Raya also found out that the working hours are during weekends (Thursday, Friday and Saturday), which is the time when environmental observers allow citizens and residents to place their cabins on some public beaches, most notably Al Wakra, Al Khor, Al Mefer, Al Ghariyah, Al Marrouna and Al Jassasiya.

They point out that the tenant is free to choose the time he/she wants, whether renting the site for a period of no less than 9 hours or for an entire night, and that the tenant can rent it with a group of friends.

الراية

الدوحة: تحوّلت ظاهرة تأجير الكبائن في الشواطئ العامة لتجارة رابحة بعد أن باتت تنافس فنادق الخمس نجوم في الأسعار، حيث استحدث بعض الأفراد والشركات المُرخصة من وزارة التجارة والصناعة هذه الخدمة السياحيّة بسعر يتراوح من 1300 ريال إلى 1500 ريال لليلة الواحدة خلال أيام الإجازة الأسبوعيّة بالإضافة إلى تأمين مُسترد بقيمة تتراوح من 500 إلى 1000 ريال حسب الإمكانات المتوفّرة بالكابينة.

ولجأ أصحاب الكبائن المؤجّرة لوسائل التواصل الاجتماعي ومواقع البيع والشراء على الإنترنت وتطبيقات الهواتف المحمولة للإعلان عن خدماتهم لا سيما مع دخول فصل الصيف التي تزيد فيه نسبة الإقبال على الشواطئ العامة، وجذب الزبائن عبر نشر العديد من الصور التي تظهر مميزات تلك الكبائن الخاضعة للتأجير لمدة نصف يوم أو يوم كامل.

الراية تواصلت مع عدد من أصحاب الكبائن من خلال الأرقام المُتاحة في وسائل التواصل ومواقع البيع والشراء على الإنترنت وتطبيقات الهاتف المحمول، حيث تبيّن أن الخدمة المقدمة عبارة عن كابينة واحدة للمبيت تضم دورة مياه وجلسات خارجية وسورًا يتيح للأسر التمتع بالخصوصية المطلوبة، وأن أوقات العمل تكون خلال أيام الإجازة الأسبوعية (الخميس والجمعة والسبت) وهو التوقيت الذي يسمح فيه المُراقبون البيئيون للمواطنين والمُقيمين وضع كبائنهم على بعض الشواطئ العامة أبرزها الوكرة والخور والمَفْيَر والغارية والمرونة والجساسية، مُشيرين إلى أن المُستأجر لديه الحرية في اختيار المدة التي يريدها سواء استئجار الموقع لمدة لا تقل عن 9 ساعات أو لليلة كاملة، كما أن المستأجر يستطيع استئجارها برفقة مجموعة من الأصدقاء.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format