additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

QGMD Confirms That There Is No Information Affecting Increase in Demand for Its Shares

القطرية الألمانية تؤكد عدم وجود معلومات تؤثر على زيادة الطلب على أسهمها

QNA

Doha: The Qatari German Medical Devices (QGMD), listed on the Qatar Stock Exchange (QSE), confirmed that there was no any undisclosed information or decisions of the company that would affect the increase in demand for its shares.

In a statement, reported by QSE, the company stressed its commitment to the laws and legislation related to the principles of disclosure and transparency and its concern for the interests of traders.

This came in QGMD’s response to a letter from the QSE under the principle of disclosure and transparency pursued by QSE, regarding the high volume demand for the company’s shares.

QGMD was established in 2000 and was listed on QSE in 2002, with an authorized capital of QR115,500,000 and a number of tradable shares of 114,633,750. 

قنا

الدوحة: أكدت الشركة القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية، المدرجة ببورصة قطر، عدم وجود أي معلومات أو قرارات غير مفصح عنها من قبلها، من شأنها التأثير على زيادة الطلب على أسهم الشركة.

وشددت الشركة في بيان، أوردته بورصة قطر، على التزامها بالقوانين والتشريعات الخاصة بمبادئ الإفصاح والشفافية، وحرصها على مصالح المتعاملين.

جاء ذلك في رد من الشركة القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية، على خطاب وجه إليها من بورصة قطر بموجب مبدأ الإفصاح والشفافية الذي تنتهجه البورصة، بشأن ارتفاع حجم الطلب على سهم الشركة.

يذكر أن الشركة القطرية الألمانية للمستلزمات الطبية، تأسست في عام 2000 وتم إدراجها في بورصة قطر في عام 2002، ويبلغ رأس مالها المصرح به 115 مليونا و500 ألف ريال وعدد أسهمها القابلة للتداول 114 مليونا و633 ألفا و750 سهما.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format