additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World👩‍🎨 Art

Sculpture containing Antarctic air from 1765 to feature in exhibition

عرض منحوتة تحتوي على هواء القطب الجنوبي من عام ١٧٦٥

DPA

Glasgow: A glass sculpture containing Antarctic air from the year 1765 will feature in a new exhibition during the Cop26 climate change conference in Glasgow.

Artist and sculptor Wayne Binitie will display newly commissioned artworks in the Polar Zero exhibition at the Glasgow Science Centre. according to PA Media.

The centerpiece of the show will be an original glass sculpture containing air from 1765, extracted from an Antarctic ice core containing tiny bubbles of air.

د ب أ

جلاسكو: من المقرر أن يتم عرض منحوتة زجاجية تحتوي على هواء القطب الجنوبي من عام 1765 في معرض جديد خلال مؤتمر «كوب 26» لتغير المناخ في جلاسكو.

وسيعرض الفنان والنحات واين بينيتي أعمالًا فنية تم التكليف بها حديثًا في معرض «بولار زيرو» في مركز جلاسكو للعلوم، بحسب وكالة الأنباء البريطانية (بي إيه ميديا).

وسيكون محور العرض منحوتة زجاجية أصلية تحتوي على هواء من عام 1765 مستخرج من نواة جليد بالقارة القطبية الجنوبية تحتوي على فقاعات صغيرة من الهواء.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format