additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

Tunisia Issues New COVID-19 Preventive Measures

تونس تقرر إجراءات وقائية جديدة لمواجهة تفشي كورونا

QNA

Tunisia: The Tunisian national authority to confront the COVID-19 spread decided, after its meeting on Tuesday, to ban roaming from 8 pm until 5 am.

It was also decided that the PCR analysis, accompanied by a quick response code (PR Q), must be shown for all arrivals to Tunisia, for a period not exceeding 72 hours, as of the first of July.

The authority also decided to postpone or cancel all public attendance of the events, whether in open or closed spaces, and to immediately launch field vaccination campaigns through mobile teams of the Ministry of Health.

Today, the Tunisian Ministry of Health announced the registration of 5,251 new cases, bringing the total number of infections to 414,182. It also recorded 106 deaths, bringing the total deaths in Tunisia to 14,843 deaths.

قنا

تونس: قررت الهيئة الوطنية التونسية لمواجهة انتشار فيروس كورونا، عقب اجتماع عقدته يوم الأمس، منع التجوال ابتداء من الساعة الثامنة مساء إلى الساعة الخامسة صباحا من اليوم التالي بالتوقيت المحلي، (بدلا عن الساعة العاشرة ليلا).

كما تقرر ضرورة إظهار تحليل (PCR) مرفوقا برمز الاستجابة السريعة (PR Q) لكل الوافدين على تونس لا تتجاوز مدته 72 ساعة وذلك اعتبارا من الأول من شهر يوليو المقبل.

وقررت الهيئة أيضا تأجيل أو إلغاء كافة التظاهرات الجماهيرية المفتوحة لمشاركة أو حضور العموم وذلك سواء في الفضاءات المفتوحة أو المغلقة، والانطلاق الفوري في حملات تلقيح ميدانية عن طريق فرق متنقلة تابعة لوزارة الصحة حول البؤر.

وكانت وزارة الصحة التونسية قد أعلنت، اليوم، عن تسجيل 5251 حالة جديدة ليصل إجمالي الإصابات بالفيروس إلى 414182 إصابة.. كما سجلت 106 وفيات، ليصبح إجمالي الوفيات في تونس 14843 وفاة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format