additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Gigantic Lake in Antarctic Disappeared

اختفاء بحيرة عملاقة في قارة أنتاركتيكا

News Agencies

Capitals: In a new study satellite observations revealed the sudden disappearance of a gigantic lake in Antarctica, which abruptly vanished from view during winter 2019.

This was no small body of water, researchers report, with estimates the lake on the Ice Shelf in East Antarctica held some 600–750 million cubic meters (21–26 billion cubic feet) of water: more than all the water in Sydney Harbor, or roughly twice the volume of San Diego Bay.

Of course, that much water doesn’t simply disappear into thin air. In this case, scientists say the huge reservoir most likely became too much for the ice layer underneath struggling to support it.

وكالات

عواصم: كشفت أرصاد الأقمار الصناعية في دراسة جديدة اختفاء مفاجئًا لبحيرة عملاقة في القارة القطبية الجنوبية، والتي اختفت فجأة عن الأنظار خلال شتاء 2019. ولم يكن هذا المسطح المائي صغيرًا، كما أفاد الباحثون، مع تقديرات أن البحيرة الموجودة على الجرف الجليدي في شرق القارة القطبية الجنوبية كانت تحتوي على حوالي 600-750 مليون متر مكعب من المياه: أكثر من كل مياه ميناء سيدني، أو ما يقرب من ضعف حجم خليج سان دييجو.

وبالطبع، هذا الكم من الماء لا يختفي ببساطة في الهواء. وفي هذه الحالة، يقول العلماء إن الخزان الضخم على الأرجح أصبح أكثر من اللازم بالنسبة للطبقة الجليدية تحته والتي تكافح من أجل دعمها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format