additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

WHO recommendations after Delta strain outbreak

بعد تفشي سلالة “دلتا”.. هذا ما توصي به منظمة الصحة العالمية

The World Health Organization (WHO) on Friday recommended continuing wearing masks and taking preventive measures against the novel Coronavirus infection, amid fears of a rapid outbreak of the new Coronavirus Delta strain.”

“People can’t feel safe just because they’ve received two doses (of vaccine),” WHO official Mariangela Simao was quoted as saying by CNBC.

Simao stressed the need to continue wearing masks, saying that people “still need to protect themselves”.

“The vaccine alone will not stop the transmission of (infection) in society,” she said.

“People need to keep using masks constantly and be in ventilated places,” she said, stressing the need to be committed to “clean hands, physical spacing, and avoid congestion.”

In May, the U.S. Centers for Disease Control and Prevention announced that people who received full Coronavirus vaccine do not have to wear masks, outdoors and in some indoor areas.

The Centres indicated that the wearing of masks remained necessary in health-care facilities or in places that require it or if the person was on a plane.

أوصت منظمة الصحة العالمية، الجمعة، بالاستمرار بارتداء الكمامات، واتخاذ التدابير الوقائية من الإصابة بعدوى فيروس كورونا المستجد، وسط مخاوف من تفشي سلالة “دلتا” من فيروس كورونا المستجد بشكل سريع.

ونقل موقع الحرة، عن شبكة “CNBC” الأميركية قول المسؤولة في منظمة الصحة العالمية، ماريانجيلا سيماو”لا يمكن للناس أن يشعروا بالأمان فقط لأنهم تلقوا جرعتين (من اللقاح)”.

وشددت سيماو على ضرورة مواصلة ارتداء الكمامات، وقالت إن الناس “لا يزالون بحاجة لحماية أنفسهم”.

وأكدت على أن “اللقاح وحده لن يوقف تناقل (العدوى) في المجتمع”.

وأضافت “الناس يحتاجون لمواصلة استخدام الأقنعة باستمرار، وأن يتواجدوا في أماكن ذات تهوية”، وأكدت على ضرورة الالتزام بـ”نظافة الأيدي والتباعد الجسدي، وتجنب الازدحامات”.

وفي مايو، أعلنت المراكز الأميركية للسيطرة على الأمراض والوقاية منها أن الأشخاص الذين تلقوا اللقاح المضاد لكورونا كاملا لا يتعين عليهم ارتداء الكمامات، في الهواء الطلق وفي بعض الأماكن المغلقة.

وأشارت المراكز إلى أن ارتداء الكمامات يبقى ضروريا في أماكن الرعاية الصحية أو في الأماكن التي تشترط ذلك أو في حال كان الشخص على متن طائرة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format