additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government🇶🇦 DOHA

QND Celebration Organizing Committee Cooperates with Ashghal

تعاون بين اللجنة المنظمة لاحتفالات اليوم الوطني للدولة وهيئة الأشغال العامة

QNA

Doha: HE Minister of Culture and Sports and Chairperson of the Qatar National Day Celebration Organizing Committee Salah bin Ghanem Al Ali held a virtual meeting with HE President of the Public Works Authority (Ashghal) Dr. Eng. Saad bin Ahmed Al Mohannadi, to discuss ways to enhance cooperation as part of the initiatives for the National Day 2021, where they exchanged ideas for programs and projects to be implemented in this regard.

HE Salah bin Ghanem Al Ali said that launching the slogan of this year’s National Day earlier than usual came to provide an opportunity for institutions, bodies and the private sector to excel in environmental initiatives that can be preserved, and enhance awareness for the future generations.

His Excellency stressed the powerful meanings behind the slogan of the National Day for this year “Ancestral Meadows: A Matter of Trust”, and what it represents in shedding light at the importance of the strong relationship of Qataris to their environment since time immemorial.

He praised the role played by the Public Works Authority in preserving the environment, especially preserving trees in new construction sites, as well as tree-planting initiatives, projects implemented at the level of Qatari architecture, and other projects that aim to preserve the environment of the State of Qatar- creating a distinctive character of the environment to the public view of the State.

For his part, HE Dr. Eng. Saad bin Ahmed Al Mohannadi confirmed the Public Works Authority’s preparedness to implement many environmental initiatives during this year- up to the National Day celebrations on Dec. 18.

He also presented some proposals that can be implemented in the coming weeks and months, in terms of contributing to environmental awareness, in addition to implementing many environmental initiatives in different regions of the Stat of Qatar. 

قنا

الدوحة: عقد سعادة السيد صلاح بن غانم العلي وزير الثقافة والرياضة رئيس اللجنة المنظمة لاحتفالات اليوم الوطني للدولة، اجتماعا عبر تقنية الاتصال المرئي مع سعادة الدكتور المهندس سعد بن أحمد المهندي رئيس هيئة الأشغال العامة /أشغال/، للتباحث في سبل تعزيز التعاون ضمن المبادرات الخاصة باليوم الوطني 2021، حيث جرى تبادل لأفكار البرامج والمشاريع التي ستنفذ في هذا الخصوص.

وقال سعادة السيد صلاح بن غانم العلي، إن إطلاق الشعار المنطوق لليوم الوطني لهذا العام في وقت مبكر، جاء لإتاحة الفرصة للمؤسسات والهيئات والقطاع الخاص من أجل التميز بمبادرات بيئية ترعى الحفاظ عليها، وتعزز الوعي بأهميتها لمستقبل الأجيال المقبلة.

كما شدد سعادته على شعار اليوم الوطني لهذا العام “مرابع الأجداد… أمانة”، وعلى المعاني التي يمثلها هذا الشعار في تسليط الضوء على أهمية البيئة في حياة القطريين، والارتباط الوجداني معها.

وثمن الدور الذي تقوم به هيئة الأشغال العامة في إطار الحفاظ على البيئة، وخاصة الحفاظ على الأشجار في مواقع الانشاءات الجديدة، ومبادرات غرس الأشجار، والمشاريع المنفذة على مستوى العمارة القطرية، وغيرها من المشاريع التي تصب كلها في الحفاظ على بيئة دولة قطر، وإضفاء هذا الطابع المميز للبيئة على الشكل العام للدولة.

من جهته، أكد سعادة الدكتور المهندس سعد بن أحمد المهندي، على استعداد هيئة الأشغال العامة لتنفيذ العديد من المبادرات البيئية، خلال هذا العام وصولا إلى احتفالات اليوم الوطني في 18 ديسمبر.

كما عرض بعض المقترحات التي يمكن تنفيذها في الأسابيع والأشهر المقبلة، على صعيد المساهمة في التوعية البيئية، بالإضافة إلى تنفيذ العديد من المبادرات البيئية في مناطق مختلفة من دولة قطر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button

Subscribe to our mailing list

* indicates required
Email Format